Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko suhteessa 50-55v miehen kanssa? Kerro millaista se on?

Vierailija
14.06.2019 |

Millaista arkenne on? Onko teillä paljon ikäeroa?
Onko mies urautunut omiin tapoihinsa, tekeekö spontaanisti mitään?
Millaista seksi on - ja onko sitä usein?
Innostuuko uudesta?

Onko jo vaivoja: erektiohäiriöitä, sairauksia, kuorsaako?

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 45 ja mies 50. Häntä ei kiinnosta Mikaan. On kuulemma kaikkeen liian vanha. Olen yrittänyt prepata hiukan hänen vaatetusta, mutta esim. t- paita, jossa on tekstiä on kuulemma nuorille. Terveys reistailee. On alkavaa sydän, kolesteroli ja sokeritautia. Näkö on vuoden aikana heikentynyt todella paljon. Seksiä ei ole ollut viimeisen vuoden aikana ollenkaan. Miestä ei siis kiinnosta tai vaikka kiinnostaisikin ei pysty. Puhuu kokoajan kuin eläisi viimeistä vuotta. Säästää rahaa tyyliin arkuun, ettei lasten tarvitse maksaa. Kahvillakaan ei missään käydä, vaan ne keitetään sitten kotona....

Vierailija
22/86 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on nyt 54-vuotias. Meillä on oikein mukavaa, koska olen aina pitänyt itseäni nuoremmista miehistä. Tällainen reilusti 70-vuotias mummo on onnellinen kun mies jaksaa kaikenlaista, eikä häntä tarvitse hoitaa mitenkään. Maalaistalon töissä kummallakin pitää olla hyvä kunto.

Ootteko te se iskurin pariskunta kun etsii jatkuvasti apumiestä?  Ei mitään, onnee teille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 45 ja mies 50. Häntä ei kiinnosta Mikaan. On kuulemma kaikkeen liian vanha. Olen yrittänyt prepata hiukan hänen vaatetusta, mutta esim. t- paita, jossa on tekstiä on kuulemma nuorille. Terveys reistailee. On alkavaa sydän, kolesteroli ja sokeritautia. Näkö on vuoden aikana heikentynyt todella paljon. Seksiä ei ole ollut viimeisen vuoden aikana ollenkaan. Miestä ei siis kiinnosta tai vaikka kiinnostaisikin ei pysty. Puhuu kokoajan kuin eläisi viimeistä vuotta. Säästää rahaa tyyliin arkuun, ettei lasten tarvitse maksaa. Kahvillakaan ei missään käydä, vaan ne keitetään sitten kotona....

Kuulostaa tosi onnettomalta menolta, niin kuin olisi luovuttanut kaikesta. 50v ei ole ikä eikä mikään vielä.

Vierailija
24/86 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia?

Vierailija
25/86 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oho!? Mistä ihmeestä sä tuollaisen löysit.

On sullakin miesmaku.

Vierailija
26/86 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/86 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/86 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/86 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aktiivinen, kiinnostunut asioista. Seuraa politiikkaa, kehittää itseään omalla alallaan. Pukeutuu hyvin, huolehtii kunnostaan ja puhtaudestaan. Tuoksuu aina hyvälle!

Rakastaa ruuanlaittoa ja vieraiden kestitsemistä. Laittaa kotia ja pihaa kuntoon. Rakastaa matkustamista kuten minäkin.

Ja jaksaa olla kiinnostunut minusta. Arjessa, ajatuksistani ja tunteistani, seksuaalisista tarpeistani.

Kuorsaa vähemmän kuin minä:)

Ihan kuin minun 53-vuotiasta miestäni kuvailisit <3 Hän on todellakin kukoistava ja voimissaan, sekä sisäisesti että ulkoisesti. Kiinnostunut kaikesta, matkustelee, opiskelee uusia kieliä, urheilee tavoitteellisesti, etenee urallaan. On kaikin puolin sympaattinen ja komea kuin mikä!

Seksuaalisesti viriili, pitää minut hyvin tyytyväisenä.

Ja tuokin, kuorsaakin tosiaan vähemmän kuin minä :D Ihanantuoksuinen aina

Mies parhaassa iässään, kaikin puolin.

Vierailija
30/86 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/86 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies vähän päälle 50v. Ainakaan vielä ei tunnu mitään merkkejä vanhenemisesta. Itse asiassa urheileminen lisääntynyt viimeisen 10 vuoden aikana koko ajan ja on nyt todella hyvässä kunnossa. Itse asiassa paljon paremmassa fyysisessä kunnossa kuin min, 10 vuotta nuorempi nainen. Oikein missään lajissa en pysy perässä.

Muutenkin on itse asiassa parempaa seuraa kuin aikaisemmin. Lasten olelssa pienempiä, mies oli usein aika väsynyt (teki todella paljon kotihommia ja lastenhoitoa) ja vähän jämähtänyt mutta nyt on innostunut uudestaan asioista jotka olivat meille yhdessä tärkeitä silloin kun olimme nuoria.

Seksihalut ovat toki miehellä vähän vähentyneet. Haluaisi seiksiä "enää" 2-3 kertaa viikossa. Tällä menolla seksihalumme kohtaavat täysin ehkä kun hän on 80 vuotias :)

Vierailija
32/86 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa minuakin tämä - lisää kokemuksia?

Vierailija
33/86 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan toimivaa, minä olen 57, mieheni 54. Ei tee spontaanisti mitään ja minä saan olla ehdottamassa seksiä. Ei tee kotitöitä.

Eilen ehdotin käsirautoja ja että pukeutuisi nahka-asuun, ei innostunut. Sanoi että haluaisi olla edes kerran elämässään top.

Vierailija
34/86 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/86 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää ei taivu mihinkään uuteen. Ihan mahdotonta tehdä asioita toisin, kun on aina ( hänen elämässään) tehty. Ei uusia ideoita lomille, mielummin ei liikuta kotoa mihkään. Saati isommat elämänmuutokset, turha unelmoidakaan. Ei ole ehkä iästä sinänsä, vaan ihmisestä kiinni mutta jotenkin tuntuu, että tuon ikäsissä ukoissa näittä kaavoihinsa kangistuneita riittää.

Vierailija
36/86 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin, että monella 5 -kymppisellä alkoholi vaikuttaa kanssakäymiseen niin ettei nouse?

Vierailija
37/86 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/86 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap keskity ikäisiisi miehiin 😂

Vierailija
39/86 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoiii kun noita 50-60 vuotiaissa ukoissa hirveitä eroja.

Osa nuorekkaan oloisia ja osa ulkonäöltään TÄYSPAPPOJA mutta eivät tajua sitä itse hih huh ja katselevat naisia iältään 25-48 joiden isoisoisältä he näyttävät

Vierailija
40/86 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivät töissä, illat ja viikonloputko pitäisi bilettää ja reppureissata? Monilla on vielä lapsia vapaa-aika kuluu johonkin muuhun kuin teiinibitykseen.