Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä vietetään raitis mökkijuhannus lasten ehdoilla

Vierailija
14.06.2019 |

Hauskaa tulee varmasti olemaan.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ihmettelen että aikuisten ihmisten pitää miettiä jotain ryyppäämistä. Meillä on myös juhannuksena kaapissa olutta ja viiniä, niitä on siellä lähes aina. Alkoholi kuuluu meillä normaaliin elämään ruoan kanssa tai muuten vaan lasillinen rentoutumiseen. Humalahakuisesti ei onneksi ole tarvetta juoda.

Jos haet lasillisesta ”rentoutumista”, juot sitä päihtymisen vuoksi, eli humalahakuisesti.

Vierailija
22/32 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo on ihan normaalia mökillä. Yleensä ystäväpariskunta käy kylässä tai me siellä. Joskus on käyty lintsillä, jos ollut huono sää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että yh:lla ulkomaan asunto :D :D päivän parhaat naurut!

Vierailija
24/32 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me varmaan tötsytellään mökillä luonnon helmassa. Ehkä parit drinkitkin. Lapsi asuu jo omillaan.

Vierailija
25/32 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa alkoholi olla aloittajalle ongelma kun itsestäänselviä asioita täällä toitottaa !

Vierailija
26/32 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen oppinut tähän mennessä ainakin sen että jos illalla jättää juomatta, niin aamulla ei kaduta yhtään. Koskee myös juhannusta.

t. Mies48v

Vierailija
27/32 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen ajatellut ottaa vähän sangriaa mökkiterassilla juhannuksena. Minä olen se lapsi tässä. Vanhukset kuulema menee tansseihin aattoiltana.

No joo, lapsen ehdoillahan tässäkin mennään.

Vierailija
28/32 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vietetään juhannus minun ehdoilla ja vedetään perseet! Onneksi ei ole lapsia.

Vierailija
29/32 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että yh:lla ulkomaan asunto :D :D päivän parhaat naurut!

Ei läheskään kaikki yh:t ole köyhiä. Tai ulkomaan asunto voi olla isovanhempien omistama.

Vierailija
30/32 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, miksi juhannus on se juhla, joka vietetään tuhannen tuubassa? Johtuuko se siitä, että juhannukseen ei liity perhepaineet kuten jouluun ja että kesällä on vaivattomampaa örveltää, kun ei ole lunta... ja kaikkien pitää jonkun perinteen mukaan juoda vielä veden tuntumassa, jolloin hukkumisien mahdollisuus moninkertaistuu ja kaikki tietävät sen.

Yhtä omituiselta kuulostaa juhannuksen viettäminen lasten ehdoilla. Lapset haluavat varmasti mieluiten pelata ja näpräillä puhelimillaan. Lasten ehtoihin tuskin kuuluvat itikkaiset kesämökit tai kavereitten seuran vaihtuminen puolituntemattomiin sukulaisiin.

Vierailija
31/32 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno homma. Meillä otetaan kyllä alkoholia, mutta itse pysyn juurikin lasten takia selvänä. Täytyy olla joku, joka on ajokunnossa, siltä varalta että jotain sattuu ja täytyy lähteä vaikkapa ensiapuun.

M25

Cuck

Vierailija
32/32 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa aloittajalla olla viinan kanssa läträämisen ongelmaa kun täytyy erityisesti korostaa tipatonta jussia. MEillä osataan ottaa kohtuudella arkena ja juhlana, juhannus ei ole poikkeus. Lapsetkaan ei pidä alkoholia minään erikoisuutena kun näkevät pienestä pitäen aikuisten pysyvän tolkuissaan ja tolpillaan vaikka pari lasillista ottaisikin. 

Kun lapset oli vielä pieniä yksi oli aina vesilinjalla jotta joukossa on ajokykyinen, ihan varmuuden vuoksi. Nyt muksut jo melkein täysikäsiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi