Meillä vietetään raitis mökkijuhannus lasten ehdoilla
Kommentit (32)
Meillä tuo on ihan normaalia mökillä. Yleensä ystäväpariskunta käy kylässä tai me siellä. Joskus on käyty lintsillä, jos ollut huono sää.
Vai että yh:lla ulkomaan asunto :D :D päivän parhaat naurut!
Me varmaan tötsytellään mökillä luonnon helmassa. Ehkä parit drinkitkin. Lapsi asuu jo omillaan.
Taitaa alkoholi olla aloittajalle ongelma kun itsestäänselviä asioita täällä toitottaa !
Itse olen oppinut tähän mennessä ainakin sen että jos illalla jättää juomatta, niin aamulla ei kaduta yhtään. Koskee myös juhannusta.
t. Mies48v
Kyllä minä olen ajatellut ottaa vähän sangriaa mökkiterassilla juhannuksena. Minä olen se lapsi tässä. Vanhukset kuulema menee tansseihin aattoiltana.
No joo, lapsen ehdoillahan tässäkin mennään.
Meillä vietetään juhannus minun ehdoilla ja vedetään perseet! Onneksi ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vai että yh:lla ulkomaan asunto :D :D päivän parhaat naurut!
Ei läheskään kaikki yh:t ole köyhiä. Tai ulkomaan asunto voi olla isovanhempien omistama.
Tosiaan, miksi juhannus on se juhla, joka vietetään tuhannen tuubassa? Johtuuko se siitä, että juhannukseen ei liity perhepaineet kuten jouluun ja että kesällä on vaivattomampaa örveltää, kun ei ole lunta... ja kaikkien pitää jonkun perinteen mukaan juoda vielä veden tuntumassa, jolloin hukkumisien mahdollisuus moninkertaistuu ja kaikki tietävät sen.
Yhtä omituiselta kuulostaa juhannuksen viettäminen lasten ehdoilla. Lapset haluavat varmasti mieluiten pelata ja näpräillä puhelimillaan. Lasten ehtoihin tuskin kuuluvat itikkaiset kesämökit tai kavereitten seuran vaihtuminen puolituntemattomiin sukulaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Hieno homma. Meillä otetaan kyllä alkoholia, mutta itse pysyn juurikin lasten takia selvänä. Täytyy olla joku, joka on ajokunnossa, siltä varalta että jotain sattuu ja täytyy lähteä vaikkapa ensiapuun.
M25
Cuck
Taitaa aloittajalla olla viinan kanssa läträämisen ongelmaa kun täytyy erityisesti korostaa tipatonta jussia. MEillä osataan ottaa kohtuudella arkena ja juhlana, juhannus ei ole poikkeus. Lapsetkaan ei pidä alkoholia minään erikoisuutena kun näkevät pienestä pitäen aikuisten pysyvän tolkuissaan ja tolpillaan vaikka pari lasillista ottaisikin.
Kun lapset oli vielä pieniä yksi oli aina vesilinjalla jotta joukossa on ajokykyinen, ihan varmuuden vuoksi. Nyt muksut jo melkein täysikäsiä.
Jos haet lasillisesta ”rentoutumista”, juot sitä päihtymisen vuoksi, eli humalahakuisesti.