Muita yläasteen opettajia, jotka eivät ole jaksaneet tehdä eka lomaviikolla mitään?
Olin vielä viime viikon töissä, koulutuksessa täydet päivät. Tämä viikko on mennyt nukkuessa - en oo kerta kaikkiaan pystynyt mihinkään. Toki saattohoidan lähiomaistani, mikä varmasti väsyttää myös, mutta silti.
Kommentit (53)
Sairastin ekan lomaviikon, kuten aina ennenkin. Nyt alan vähitellen näyttää jäävän henkiin.
Tällä samaa. Olen AINA ekan viikon kipeä ja sitten pikkuhiljaa nukkumalla voimat palailee heinäkuun alkuun mennessä. Mitään ei jaksa. Aamupalan jälkeen eka ajatus on, että voisipa mennä takaisiin peiton alle.
Hyvähän se on opettajan akkuja ladata, kun lomailla saa koko kesän. Hyvin voi ekan viikon vaan nukkua, kun lomaviikkoja on silti jäljellä reilusti kaikkeen muuhun puuhaan.
Vuosia olen ollut yläkoulun opena, eikä rankiempienkaan vuosien jälkeen tuntunut tuolta. Ei työn kuulu ihmistä sairastuttaa. Jos olette tosissanne, menkää työterveyteen, ja pyytäkää työnohjausta.
Opettajilla on aivan liikaa loma-aikaa. Kesälomasta puolet pitäisi napsaista pois. Muutenki työ on sellaista rentoa että annetaan joku tehtävä oppilaille ja sometetaan sen jälkeen 45 miinuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvähän se on opettajan akkuja ladata, kun lomailla saa koko kesän. Hyvin voi ekan viikon vaan nukkua, kun lomaviikkoja on silti jäljellä reilusti kaikkeen muuhun puuhaan.
Tuo on totta, vaikken opettajien työtä vähättele. Mun lomaviikoista eka kuluu levätessä, eikä paljoa jää jäljelle.
Miten Ap kehtaa valittaa, lomaa yli tuplasti enemmän vuodessa verrattuna normaaliin palkansaajaan, niin voi herranjestas, jos siinä ajassa ei ehdi ladata akkuja, niin on jo ihme.
Olen markkinointipäällikkö ja kyllä, olen todella väsynyt ensimmäisellä lomaviikolla. Sitten jääkin vielä 3 viikkoa aikaa lomailla, joten opettajien valitus kuullostaa naurettavalta.
Kyllä muakin väsyttää! Ap kertoi saattohoitavansa omaistaan, ei oo väsymys mikään ihme!
Yks yläasteen opettaja maalasi ekalla lomaviikollaan tuossa naapurissa appivanhempiensa talon. Sanoi, että mukavaa vaihtelua teinien paimentamisen jälkeen.
Tuo on normaalia, kyllä ne voimat palautuvat ajan kanssa.