Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla loksahti leuat, kun kuulin eilen, että

Vierailija
25.05.2006 |

naispuolinen tuttavani käy saunassa 15-vuotiaan poikansa kanssa!

Minusta se ei ole enää normaalia.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

veivät 12 vuotiaan jalkapalloleirille ja jäivät leirin viereen telttaan asumaan. Kun lasta ei raskisi päästää pois kotoa.

Vierailija
2/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä vanhempiensa kanssa yhtä aikaa saunassa ja mun mielestä se ei ole enää tervettä. Minua ei sais isäni kanssa saunaan millään mut hänen mielestä se on normaalia. Hän jopa silittelee veljensä (33v)rintakarvoja ja puristelee finnejä rinnasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Tai me käydään

Anoppi aina on löylyssä kun appiukko lähtee saunasta pois, ja me mennään tilalle. Kahden keskistä sauna-aikaa meille miehen kanssa jää 25 minuuttia.

Vierailija
4/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

veivät 12 vuotiaan jalkapalloleirille ja jäivät leirin viereen telttaan asumaan. Kun lasta ei raskisi päästää pois kotoa.

Vierailija
5/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saunomme kälyni kanssa ja se on hieman jännittävää, vähän eroottistakin, mutta yhtä kaikki mukavaa!

Vierailija
6/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti noi saunomiset on ihan luonnollista, siinä ei pitäisi olla mitään ihmeellistä.

Vierailija
7/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä varmaan alkaa tyttöjen omat saunavuorot, kun menkut alkaa ja silleen.

Vierailija
8/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä ei ole sen sairaampaa tai terveempää saunoa yhdessä siskonsa tai veljensä tai työkaverin tai appiukon kanssa, jos tilanne on kaikille osapuolille luonteva. tietty on ihmisiä joiden kanssa ei ole kiva jäädä esim. ruokapöytään kahdestaan, ja sellaisten tyyppien kanssa en varmaan haluaisi saunoakaan. tosin tällaisessakaan tapauksessa ei ole mun mielestä mistään erotiikasta kys vaan ihan siitä kiusaantuneesta hiljaisuudesta joka siinä vallitsee.

tietty saunassa ollaan yleensä nakuna, mutta eihän se nyt ole seksuaalista. en mä ainakaan ole ikinä tsekkaillut kenenkään kroppaa sillä silmällä tai millään silmällä saunoessa. tosin mulla on aika huono näkö, ja rillit jää luonnollisesti pukuhuoneen puolelle, että jos mun kohdalla kyse onkin siitä..

Vierailija
9/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kummipoikani kävi myös 15-vuotiaana minun ja äitinsä kanssa saunassa. Samoin kälyni pojat 15 ja 13-vuotiaat käyvät äitinsä kanssa saunassa (ja jopa minä olen ollut heidän kanssaan).

Kaikkien mielestä alastomuus ei ole perverssiä, varsinkaan SAUNASSA.... :O

Vierailija
10/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden tapauksen jossa suku saunoo sekaisin yhdessä, olipa ikäe tai sukupuoli (tai sukulaisuusuhde) mikä tahansa.

Itse olen tottunut arkailevampaan saunakulttuuriin. En tiedä, osaisinko teini-ikäisen poikani kanssa saunoa. No, senpä näkee aikanaan :)

Vierailija
11/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin jälkikäteen ajatellen se on todella outoa, vaikka siis tosiaankin oli kyse vain saunomisesta. En osannut panna vastaan, vaikka mieluummin olisin yksin saunonut. Omat lapseni eivät enää n. 11-vuotiaasta alkaen ole suostuneet saunomaan vanhempien kanssa enkä ole heitä siihen pakottanut.

Vierailija
12/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin isänikin (ja muiden miespuolisten sukulaisten, vaarin jne.) kanssa saunassa just johonkin murrosikään asti, siis siihen asti kun se tuntui luontevalta. Jossakin vaiheessa en enää halunnut ja se taitaa olla ihan normaalivaihe murrosiässä, kun muutenkin arka itsensä ja kroppansa suhteen.

Nykyään voin aivan hyvin saunoa esimerkiksi mökillä miesten kanssa, enkä koe sitä mitenkäään seksuaaliseksi. Käymme mökillä myös uimassa alasti sen kummemmin kainostelematta.

Mutta toisaalta esimerkiksi anoppini miehen kanssa en todellakaan menisi koskaan saunaan, koska tuntuu muutenkin, että hän on ällöttävä rintojen tuijottelija ja irstailija. Eli kai se ihan ihan omasta olosta on kiinni, mikä tuntuu luonnolliselta kenenkin kanssa.

Vierailija
13/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hän, teini-ikäiset veljet, sekä isä ja äiti.

Piti sitä ihan normaalina, ja itsekin alkuhämmennyksen jälkeen ymmärsin, että kai se ihan ok onkin.

Vierailija
14/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn uimahallissa uimassa ja saunon ihan vieraiden ihmisten kanssa. Eihän siinä ole mitään eroottista tai outoa.

Vierailija
15/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin käyn Saunassa toisinaan veljeni kanssa ja isänkin kanssa kävisin, jos ei olisi vielä kuollut. Mua ei nolostuta käydä Saunassa muiden kanssa (oli mies tai nainen, nuori tai vanha, oli tuttu tai tuntematon). Alastomuus on mulle ainakin ihan luonnollinen asia, eikä sitä tarvitse hävetä.

Vierailija
16/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja " epäluovuudestasi" pikemminkin. Ei hyvä asia.

Vierailija
17/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tätä usein tapahdu, mutta esim. kesällä, jos ollaan lähdössä jonnekin ja saunavuorot on kortilla, niin tämä sisarusparvi + äiti pystyvät saunomaan yhdessä ilman kitinöitä.

Vierailija
18/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti minusta niin sairaalta, että meinas yrjö lentää ja avioero tulla. Nykyäänkin anoppilassa ollessamme mies (30 v) saattaa saunan jälkeen rimppasta kikkarasillaan vanhempiensa nähden ja olen tosi vihainen. Joku häpy tähänkin hommaan, ei oo tervettä..

Vierailija
19/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on pelkkää legendaa, että ihmiset käyvät keskenään saunassa! Ei hitsi, onko se sittenkin totta.... no, enpä aio kellekään tätä paljastaa, ettei maine mene kokonaan.

Vierailija
20/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ehkä maailman hurjin asia -ja eron paikka- jos sattuukin hilppasemaan munasillaan isänsä ja äitinsä nähden!