Miksi dad bod viehättää niin monia?
Eli nainen jota did bod miellyttää, onko kyse siitä että dad bod näyttää hyvältä ja seksikkäältä?
Vai:
- vähän pyöreän miehen rinnalla nainen tuntee itsensä sirommaksi ja timmimmäksi (naisilla kova tarve vertailla, millainen olen mieheen verrattuna, jne)
- dad bod luo tunteen huolettomasta ja rennosta elämäntavasta
- kun mies on vähän pyöreä, nainen tuntee että voi napostella huolettomammin
- kun mies on vähän pyöreä, ei mies petä niin helposti (koska tilaisuuksia ei tule niin helposti)
- kauniimpana osapuolena oleminen tuo valtaa
- jotain muuta?
Kommentit (40)
Minä tykkään isomahaisista parrakkaista miehistä. En tiedä mikä bod se on, enkä välitä. Jokatapauksessa makuuni kaikkein maskuliinisin miehen malli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ymmärtänyt dad bodylla että mies on lihaksikas ja hyvässä kunnossa ja hänellä on masussa pieni pömppis, joka lähtisi parin viikon treenillä veke. Ei kukaan jaksa olla kuitenkaan koko ajan kisakireä. Ei dad body tarkoita mitään laihaläskejä kaljamahoja.
Googlaa dad bod.
Näyttävätkö kuvien miehet lihaksikkailta ja hyväkuntoisilta?
Kyllä näyttävät. Kukaan ei ole 200 kg läskisami vaan ihan perusjamppoja. Kun hiukan katsoo mitä syö ja treenaa, pääsee äkkiä eroon dad bodysta.
Dad bod kelpaa, mutta jos dad pod kelpaa aasialaiselle naiselle, silloin pahat kielet puhuvat heti, ettei ressukka saa kuin ulkomaalaisen "ostovaimon" kun ei ole timmissä kunnossa.
Terveisin "dad bod" jonka vaimo löytyi työmatkalla kaakkois-aasiasta.
Vierailija kirjoitti:
Tää dad bod on terminä vähän heikko. 90% naisista, kun meinaa tuolla sitä, että miehellä on lihaksia ja muutenkin ryhdikkään ja treenatun näköinen olemus, mutta päällä pieni kerros läskiä. Se läski siinä lihasten päällä antaa kuvan, että mies ei ole nipo, vaan tykkää myös herkutella ja elää rennosti, samalla kuitenkn huolehtien itsestään.
Tätä juuri se tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ymmärtänyt dad bodylla että mies on lihaksikas ja hyvässä kunnossa ja hänellä on masussa pieni pömppis, joka lähtisi parin viikon treenillä veke. Ei kukaan jaksa olla kuitenkaan koko ajan kisakireä. Ei dad body tarkoita mitään laihaläskejä kaljamahoja.
Googlaa dad bod.
Kyllä näyttävät. Kukaan ei ole 200 kg läskisami vaan ihan perusjamppoja. Kun hiukan katsoo mitä syö ja treenaa, pääsee äkkiä eroon dad bodysta.
Ei tuossa puhuttu perusjampoista, vaan lihaksikkaista ja hyväkuntoisista.
Pitävätkö naiset siis oikeasti ketä tahansa isoa miestä lihaksikkaana ja hyväkuntoisena, vaikka se massa olisi läskiä?
Tunnen erään amerikkalaista jalkapalloa pelanneet miehen joka lopetti pelaamisen ja kevenesi kuntokuuriaan. On tullut vähän mahaa siihen lihasten päälle. Että onkin namu <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaa dad bod.
Pitävätkö naiset siis oikeasti ketä tahansa isoa miestä lihaksikkaana ja hyväkuntoisena, vaikka se massa olisi läskiä?
Pitää jos sen ohuen läskikerroksen alla on lihasta. Jos läskin alla on pelkästään luuranko = ei hyvä.
Mulle kelpaa parhaiten karhumainen mies, eli ei tartte olla näkyvää lihasta (no voi olla vähän esim. pohkeissa jostain satunnaisesta lenkkeilystä tai kaverien kanssa futailusta). Tykkään mahasta ja karvoista, treenimasat kierrän kaukaa. Ja kyllä, olen itsekin muodokkaampi, joskin ylipainoa ei ole kuin 7 kg (joka toki on täällä yhtä kuin superläski). :) Me pullukat pariudumme mieluusti keskenämme, ottakaa te treenaajat ja hoikat toisenne!
Vierailija kirjoitti:
Johtuu nimenomaan siitä että nainen tuntee itsensä epävarmaksi. Sain itsekkin paremmin naisia kun olin laihaläski aikoinaan. Laitoin 17kg lihasta vuosien aikana ja leuka kasvoi sekä kasvot muuttuivat paremman näköiseksi niin hups en saakkaan enää niin helposti naista. Jotkut naiset jopa katsovat vihaisesti mikä on absurdia. Toiset tuijottaa kenkiään. Vanhemmat naiset ja mummelit on ainoita ketkä lipoo huulia. Kannattaa lentää etelään. Siellä naiset viheltää ja huutelee. Ei ne pelkää siellä iloista ja urheilullista miestä.
Juusoko se siellä kirjoittelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu nimenomaan siitä että nainen tuntee itsensä epävarmaksi. Sain itsekkin paremmin naisia kun olin laihaläski aikoinaan. Laitoin 17kg lihasta vuosien aikana ja leuka kasvoi sekä kasvot muuttuivat paremman näköiseksi niin hups en saakkaan enää niin helposti naista. Jotkut naiset jopa katsovat vihaisesti mikä on absurdia. Toiset tuijottaa kenkiään. Vanhemmat naiset ja mummelit on ainoita ketkä lipoo huulia. Kannattaa lentää etelään. Siellä naiset viheltää ja huutelee. Ei ne pelkää siellä iloista ja urheilullista miestä.
Kai sä laatikkopää lennät ite sitä konetta?
Miettikää joku av-patu painelemaan jotain bulevardia ja naiset villinä vislaamassa ja huutelemassa. Varmaa riisuneet yläosansa ja pyörittävät niitä villisti päänpäällä. En ole nähnyt että edes hollywood tähdet aiheuttaa tällästä reaktiota siviilissä.
Hollywood tähdet aiheuttavat kirkumista ja hysteriää naisissa.
Joo en tiiä, oma mieheni on treenaava ja lihaksikas, mutta sopiva rasvakerros päällä. Se on vaan niin kuuma, en osaa selittää. Sellainen kuiva lihaskimppu ei kiinnosta, mutta kaipa siihenkin tottuis...
Tykkään kyllä, kun miehellä on raameja ja sopivasti läskiä lihasten päällä. Mikään jättisuuri keskivartalo manboobseilla ei miellytä, mutta jos on leveät hartiat ja isot kädet, niin maltillinen löllömaha ei häiritse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaa dad bod.
Ei. Kyllä sen huomaa milloin läskin alla on lihastakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaa dad bod.
Pitää jos sen ohuen läskikerroksen alla on lihasta. Jos läskin alla on pelkästään luuranko = ei hyvä.
Googlen tarjoamissa kuvissa miehillä oli enemmänkin paksu läskikerros ja löysä yleisolemus.
Olen naisena samaa mieltä tuosta mitä sanottiin, suurin osa näkee vain sen koon eikä erottaisi vähän syöpötellyttä ex-urheilijaa 185cm/harteikkaasta (leveät hartiat = luuston malli) peruspertistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaa dad bod.
Nyt saat kyllä laittaa esimerkkikuvia.
Ja haulla dad bod löytyneitä kiitos, ei siis built fat.
Mielenkiintoista, miten eri tavalla ihmiset käsittää tämän termin (se muuten tosiaan on "dad bod" ilman y:tä).
Itselleni dad bod on se mitä monelle miehelle tapahtuu kun ikää tulee, perhe-elämä korvaa liikuntaharrastukset ja iän myötä muutenkin lihaksisto rappeutuu: lihasmassa raajoissa, rinnassa ja selässä hupenee ja tilalle tulee sisäelinrasvaa, ryhti hieman kärsii.
Niin joo ja ei kyllä puhuttele yhtään potentiaalisessa kumppanissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se pod bod pitää olla. Mies joka seisoo terhakasti kuin kameran jalusta. Tai sitten pot bod, hieman letkeempi olemus :D
Tai Pol Pot :D
Vierailija kirjoitti:
Joo en tiiä, oma mieheni on treenaava ja lihaksikas, mutta sopiva rasvakerros päällä. Se on vaan niin kuuma, en osaa selittää. Sellainen kuiva lihaskimppu ei kiinnosta, mutta kaipa siihenkin tottuis...
Lisään vielä, että hän on myös oikeasti lasteni isä ja rakastan häntä. Luulen, että tälläkin voi olla jotain tekemistä viehätyksen kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaa dad bod.
Nyt saat kyllä laittaa esimerkkikuvia.
Ja haulla dad bod löytyneitä kiitos, ei siis built fat.
Hiljaista vaikuttaisi olevan.
Minäkin googlasin dad bod. Treenaamattoman oloisia lössömiehiä tuli haulla.
Ilmeisesti naisten käsitys lihaksikkuudesta on erilainen. Nainen näkee vain onko mies iso vain pieni. Iso = lihaksikas ja voimakas.
Tää dad bod on terminä vähän heikko. 90% naisista, kun meinaa tuolla sitä, että miehellä on lihaksia ja muutenkin ryhdikkään ja treenatun näköinen olemus, mutta päällä pieni kerros läskiä. Se läski siinä lihasten päällä antaa kuvan, että mies ei ole nipo, vaan tykkää myös herkutella ja elää rennosti, samalla kuitenkn huolehtien itsestään.