Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi dad bod viehättää niin monia?

Vierailija
14.06.2019 |

Eli nainen jota did bod miellyttää, onko kyse siitä että dad bod näyttää hyvältä ja seksikkäältä?

Vai:

- vähän pyöreän miehen rinnalla nainen tuntee itsensä sirommaksi ja timmimmäksi (naisilla kova tarve vertailla, millainen olen mieheen verrattuna, jne)

- dad bod luo tunteen huolettomasta ja rennosta elämäntavasta

- kun mies on vähän pyöreä, nainen tuntee että voi napostella huolettomammin

- kun mies on vähän pyöreä, ei mies petä niin helposti (koska tilaisuuksia ei tule niin helposti)

- kauniimpana osapuolena oleminen tuo valtaa

- jotain muuta?

Kommentit (40)

Vierailija
2/40 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se viehätä mitenkään erityisesti, mutta kun ulkonäkö ei merkitse kaikkea. Tuollainen perusplöserö on ihan siedettävissä jos on muuten ihana mies. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se ei ole seksikäs.

Vierailija
4/40 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi bod eikä body?

Vierailija
5/40 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu nimenomaan siitä että nainen tuntee itsensä epävarmaksi. Sain itsekkin paremmin naisia kun olin laihaläski aikoinaan. Laitoin 17kg lihasta vuosien aikana ja leuka kasvoi sekä kasvot muuttuivat paremman näköiseksi niin hups en saakkaan enää niin helposti naista. Jotkut naiset jopa katsovat vihaisesti mikä on absurdia. Toiset tuijottaa kenkiään. Vanhemmat naiset ja mummelit on ainoita ketkä lipoo huulia. Kannattaa lentää etelään. Siellä naiset viheltää ja huutelee. Ei ne pelkää siellä iloista ja urheilullista miestä.

Vierailija
6/40 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu nimenomaan siitä että nainen tuntee itsensä epävarmaksi. Sain itsekkin paremmin naisia kun olin laihaläski aikoinaan. Laitoin 17kg lihasta vuosien aikana ja leuka kasvoi sekä kasvot muuttuivat paremman näköiseksi niin hups en saakkaan enää niin helposti naista. Jotkut naiset jopa katsovat vihaisesti mikä on absurdia. Toiset tuijottaa kenkiään. Vanhemmat naiset ja mummelit on ainoita ketkä lipoo huulia. Kannattaa lentää etelään. Siellä naiset viheltää ja huutelee. Ei ne pelkää siellä iloista ja urheilullista miestä.

Leuka kasvoi? Ei se ole urheilullisuuden vaan lääkeaineiden väärinkäytön merkki.

Vierailija
7/40 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle mieleisen dad bodyn kropassa pitää olla ehdottomasti lihasta, ja siinä päällä sopivasti rasvaa. En osaa oikein perustella enkä ole asiaa suuremmin pohtinutkaan. Jotenkin "elinvoimaisempi" mielessäni ehkä, kuin pelkkä rasvaton, saati lihakseton mies. Ei liity ainakaan tietoisesti mitenkään siihen, miksi koen itseni siinä rinnalla, olen ihan tavallisen vartalon omaava urheileva nainen.

Vierailija
8/40 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leuka kasvoi? Ei se ole urheilullisuuden vaan lääkeaineiden väärinkäytön merkki.

Vuosien painonnosto lisää aika paljon luonnollista kasvuhormonin eritystä. Kannattaa varmaan alkaa treenaamaan ja syömään oikein jos sulla ei ole tullut mitään muutosta asiaan.. ei pahalla.

Vierailija
9/40 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pod bod pitää olla. Mies joka seisoo terhakasti kuin kameran jalusta. Tai sitten pot bod, hieman letkeempi olemus :D

Vierailija
10/40 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi bod eikä body?

Se nyt vaan on niin, sopii paremmin yhteen tuon dadin kanssa.

Vierailija
11/40 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosien painonnosto lisää aika paljon luonnollista kasvuhormonin eritystä. Kannattaa varmaan alkaa treenaamaan ja syömään oikein jos sulla ei ole tullut mitään muutosta asiaan.. ei pahalla.

En minä itsestäni puhunut. Leuankasvattajat vain pääsääntöisesti saavat tuloksensa muusta kuin omatekemistään kasvuhormoneista.

Vierailija
12/40 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yli kolmekymppisellä miehellä ei ole läskiä niin hän käyttää epäilyttävän paljon aikaa liikuntaan, ruokavalion tarkkailemiseen ja itsensä peilaamiseen.

Vierailija
13/40 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on miehekäs ja nainen kokee olevansa sonnin kanssa.

Vierailija
14/40 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ihmeen dad bod, puhu suomea.

Vierailija
15/40 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti susta vaan huokuu metrien päähän sellainen rehvasteleva asenne, ihmekään ettei naiset tykkää.

Vierailija
16/40 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt dad bodylla että mies on lihaksikas ja hyvässä kunnossa ja hänellä on masussa pieni pömppis, joka lähtisi parin viikon treenillä veke. Ei kukaan jaksa olla kuitenkaan koko ajan kisakireä. Ei dad body tarkoita mitään laihaläskejä kaljamahoja. 

Vierailija
17/40 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan on paljonkin muuttujia.

Naiset arvostavat ensisijaisesti genettistä komeutta (pituus, leveät hartiat, suora lantio, jykevä luusto). Se ratkaisee enemmän kuin treenaamalla hankittu komeus.

Naiset myös vertaavat itseään mieheen. Mitä isompia naiset ovat, sitä isompia he haluavat miesten olevan.

Sitten on se itsetunnon osuus, ja pelko siitä että kilpakumppani vie "liian komean miehen".

Pitkä ja geenikomea mies pärjää kyllä oli sitten treenattu tai dad bod. Treenattu mies ehkä vetoaa treenattuihiin naisiin, dad bod kurvikuningattariin.

Eniten tämä vaikuttaa miehiin jotka eivät ole pitkiä ja geenikomeita. Lyhyellä ja hoikalla miehellä ei ole mahdollisuuksia urheilullisiin ja hoikkiin naisiin koska ulkonäkö ei riitä. Eikä urheilullisiin ja vahvoihin naisiin koska koko ei riitä. Mutta mahdollisuudet menevät myös "oman tasoisiin" eli pyöreisiin ja liikkumattomiin, koska elämäntavat eivät kohtaa ja mies saa naisen tuntemaan itsensä isommaksi.

Tavallaan hullu tilanne että terveelliset elämäntavat ovat plussaa vain jos luusto on tiettyä mallia.

Vierailija
18/40 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ymmärtänyt dad bodylla että mies on lihaksikas ja hyvässä kunnossa ja hänellä on masussa pieni pömppis, joka lähtisi parin viikon treenillä veke. Ei kukaan jaksa olla kuitenkaan koko ajan kisakireä. Ei dad body tarkoita mitään laihaläskejä kaljamahoja. 

Googlaa dad bod.

Näyttävätkö kuvien miehet lihaksikkailta ja hyväkuntoisilta?

Vierailija
19/40 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaljamaha olekaan mikään dad bod, mutta ei siitä kyllä parissa viikossa timmiksikään saa.

Vierailija
20/40 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sä laatikkopää lennät ite sitä konetta?

Miettikää joku av-patu painelemaan jotain bulevardia ja naiset villinä vislaamassa ja huutelemassa. Varmaa riisuneet yläosansa ja pyörittävät niitä villisti päänpäällä. En ole nähnyt että edes hollywood tähdet aiheuttaa tällästä reaktiota siviilissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän