Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävän pitkät mainostauot

Vierailija
14.06.2019 |

Kymmentä kanavaa kun selailee niin jokaisella mainoskatko jatkuujatkuu.
Siksi tallennankin mahdoll. paljon ohjelmista ja katsoessa hyppään mainosten yli.
Onko muita keinoja? Tiedän että voin sulkea koko toosan, onko muita

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muissa pohjoismaissa mainoskatkot ovat pidempiä kuin Suomessa. Ei sillä ohjelmalla ole niin väliä, sieltä voi leikata sekunteja pois jotta väliin mahtuu lisää mainoksia. 

Vierailija
2/17 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan äänen pois mainosten ajaksi. Mulla on yleensä jokin puhdetyö, jota teen tauoilla tv:n lomassa. Mutta en jaksa loputtomiin kuunnella noita toistoja. Kanavasurffailu ei tosiaan onnistu kun mainosaikaa on kaikilla enemmän kuinkatseluaikaa. Itse katsoisin mieluiten Yleä ja Teemaa ja striimauspalveluita mutta mies tykkää pitää muita ohjelmia päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ärsyttävät mainokset. Nyt trendinä on kuiskailla idioottimainen ilme kasvoilla.

Vierailija
4/17 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös tallennan melkein kaiken mitä katson ja jos alan seuraamaan jotain lähetysaikaan, niin laitan pausen joksikin aikaa, niin pääsee sitten kelaamaan ne mainokset.

Vierailija
5/17 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainokset kestää puolet ohjelma-ajasta,niiiin rasittavaa,siksi harvoin katson kaupallisia...

Vierailija
6/17 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just laskeskelin että olen viimeksi avannut telkkarin sunnuntaina kun tuli Amazing Race! Ei häiritse mainoskatkot ollenkaan :D

Vierailija
7/17 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on mainosrahoitteisista kanavista.

Vierailija
8/17 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muissa pohjoismaissa mainoskatkot ovat pidempiä kuin Suomessa. Ei sillä ohjelmalla ole niin väliä, sieltä voi leikata sekunteja pois jotta väliin mahtuu lisää mainoksia. 

Sehän se tässä lohduttaakin, elokuva pätkitään yhdeks silpuks ...kuka tuommosta jaksaa seurata..

Vierailija
9/17 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vittuttaa liikennevalot. Menee oma aika hukkaan kun istuu autossa paikoillaan.

Vierailija
10/17 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä rahaa siitä tulee kun näytetään tulevia ohjelmia ??

Vierailija
11/17 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuitenkin kun Turhapuroa pyöritetään vaihtelevasti joka kanavalla 😠tämä on jo katselijoiden aliarvioimista, kuka idiootti noita jaksaa ???

Vierailija
12/17 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä katsota telkkarista suorana enää oikeastaan muuta kuin urheilua ja sekin maksukanavalta, jossa ei ole mainoksia kesken lähetyksen.

Muut ohjelmat nauhoitetaan ja hypitään mainokset yli.

Tästä syystä ei tule juurikaan käytettyä ruutua ja muita vastaavia palveluita, kun niissä mainokset tulee väkisin, eikä pääse ohittamaan.

Vierailija
13/17 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä rahaa siitä tulee kun näytetään tulevia ohjelmia ??

Mainoksielle on varattu tietty aika ja eri alueilla pyörii eri mainokset. Jos ei ole mainosmyyntiä koko ajalle, niin sitten pyöritetään kanavan omien ohjelmien mainoksia. Kun oululainen näkee tuelevien ohjelmien mainoksia, niin helsinkiläinen näkee Jumbon mainoksen.

Vierailija
14/17 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtube myös niin ärsyttävä nykyään. Yleareenaa mäkin katselen nykyään eniten. Siis onko teillä muilla jokin levy minne tallennatte ohjelmia? Vai miten?

Vierailija
15/17 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallennan ja kun katson: mykistän ekaksi ja sitten kelaan eteenpäin ja taaksepäin.

Sillä mainoskatkot ovat erimittaisia.

Vierailija
16/17 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Youtube myös niin ärsyttävä nykyään. Yleareenaa mäkin katselen nykyään eniten. Siis onko teillä muilla jokin levy minne tallennatte ohjelmia? Vai miten?

Minulla tuli jonku appsin mukana pakkomainostamista myös puhelimeen. Eilen poistelin viimeaikoina ladattuja appseja ja toivon että mainokset poistui samalla.

Vierailija
17/17 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun digiboksi hajosi enkä ole vielä ostanut uutta joten joutuu katsomaan mainoksia tai vaihtamaan kanavaa. Raivostuttaa.