Laskun jakaminen ravintolassa on Turn-off. Miehen kuuluu maksaa.
Se on hyvää käytöstä. Ja osoittaa että mies arvostaa naista.
Laskun jakaminen on pelleilyä.
Kommentit (38)
Minä naisena maksan mieluummin laskuni itse. Erityisesti jos kyseessä on ekat treffit ja mun fiilis on se, että toisia ei tule. En halua jäädä minkäänlaiseen kiitollisuuden velkaan tai antaa ymmärtää jotain muuta kuin että tämä oli tässä.
Mä en ikinä itse ilmoita, että maksan omani, mutta jos mies sanoo tarjoilijalle, että laskut erikseen, maksan kyllä omani mukisematta, eikä se vaikuta siihen tapaanko miestä uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä naisena maksan mieluummin laskuni itse. Erityisesti jos kyseessä on ekat treffit ja mun fiilis on se, että toisia ei tule. En halua jäädä minkäänlaiseen kiitollisuuden velkaan tai antaa ymmärtää jotain muuta kuin että tämä oli tässä.
Mulla on sama, jos tiedän jo itse ettei nähdä enää niin maksan osani, en jotenkin kehtaa tai halua käyttää toista hyväksi. Jos haluan nähdä uudestaan ja mies tarjoutuu maksamaan, niin Tulee fiilis että hänkin haluaa nähdä. Muutama on heittänytkin ”minä maksan nämä niin tarjoa sinä sitten vaikka kahvit ensi viikolla :)” tähän vastaan tietysti että kiinni veti ja uudet deitit on jo sovittu.
Tämä omituinen tapakulttuuri on yksi syy miksi en halua syödä ravintoloissa.
Nämä ovat wt-porukan ongelmia. Onneksi tapailen vain tasokkaita naisia. Jompi kumpi maksaa, mutta kumpikaan ei tee siitä numeroa.
Miehille tiedoksi: Oman osansa maksavista naisista laskun jakaminen on yhtä epäviehättävää, kuin naisista jotka haluavan miehen maksavan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ikinä itse ilmoita, että maksan omani, mutta jos mies sanoo tarjoilijalle, että laskut erikseen, maksan kyllä omani mukisematta, eikä se vaikuta siihen tapaanko miestä uudestaan.
Niin sanot, mutta viettisi eivät ole samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Ja minusta miehenä tämä on täysin ok ja oikeastaan ihan hyväkin "testi" siitä, onko odotettavissa jatkoa vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Aha. Maksullinen naikkonen.
Nieletkö. Otatko kakkoseen samaan hintaan.
Luuletko tosiaan saavasi naisen parilla kympillä?
Itse en halua jakaa laskua vaan maksan omat syömiset ja juomiset. En ymmärrä, miksi minun pitäisi maksaa lisäksi osa miehen laskusta.
Kas kummaa, naiset huutavat tasa-arvoa, mutta sitten ollaan itkemässä kun käy omalle lompakolle?
Minä en ainakaa tuollasenkaa tekis mitää! :D
Jotkut vähemmän hyvännäköiset ja yleensä vähän yksinkertaisemmat naiset kokevat sen kovinkin tärkeäksi jos mies maksaa. Saavat siitä vähän boostia heikolle itsetunnolleen.
Mulle taas tollanen automaattinen maksaminen on turn-off. En ole mikään ostettavissa oleva seuralainen. Vasta, kun suhde alkanut jo muodostumaan on vuoroin maksaminen ok.
Voi miesparkoja, siinä nyt arpovat kelle uskaltaa tarjota kelle ei.
Tasokkaat ja naiselliset naiset odottavat että mies maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas tollanen automaattinen maksaminen on turn-off. En ole mikään ostettavissa oleva seuralainen. Vasta, kun suhde alkanut jo muodostumaan on vuoroin maksaminen ok.
Voi miesparkoja, siinä nyt arpovat kelle uskaltaa tarjota kelle ei.
Se on sinun ongelmasi jos kuvittelet että ravintola-annoksesi maksamalla ostan yhtään mitään muuta kuin sinulle sen ravintola-annoksen. Tuskinpa tuollaisia ajattelevan naisen kanssa toisille treffeille tahtoisinkaan, joten emme kumpikaan menetä mitään.
Entä, jos on kaksi miestä tai kaksi naista treffeillä?