Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras villakuori? Villabumbyn hyvät ja huonot puolet? (ev)

Vierailija
25.05.2006 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä tykännyt ihan noista neulotuista villapöksyistäkin. Hahtuvat on aika paksut.

Vierailija
2/4 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva nyt 7,5kiloinen, tarkoitus olisi saada vaipoitus mielellään aika halvalla. Eli vaippaiän lopussa pieni varmaan max 12kg:a. Olisiko joku villakuori joka menisi koko tämän iän? Loveybums? Onko hyvä? Boogie woogie? Olen ihan hukassa. Pääasiassa yökuoreksi, mutta plussaa mikäli voisi käyttää päivälläkin. Täytteenä rv harso ja !bamboo doubler.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

15,5-kiloinen. Eiköhän tämä nuorimmainen mene samaa kaliiperia.

T:ap

Vierailija
4/4 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne housumalliset (esim. hahtuvat) on mun mielestä hyvät niin kauan kun sisukset saa kasattua esim näpsyllä tiukaksi paketiksi, isommalla ja liikkuvammalla muksulla tuppaa valumaan ja pullottamaan ja pollottamaan, jos jotakin pötkö-hommaa yrittää sinne virittää. tämä siis omasta mielestäni.

villabumpyt on meillä yökäytössä ihan välttämättömät, pitää loistavasti. kosteus pysyy sisällä ja vaipat pysyy jalassa, vaikka nukkuja pyörii ja venkoilee kohtalaisen levottomasti. päivällä laitan mieluummin pul-kuoret, ihan vain sen takia kun päivällä tulee kakkaa ja se on mielestäni ärsyttävää kaapia niistä villakuorista pois. pissahan katoaa suunnilleen tuulettamalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi