Onko sinulla jo sähköpyörä?
Kommentit (18)
Ostettiin koko perheelle sähkömaasturit. Trek Powerfly. Jotain päälle 3k ne oli / kpl. On tuo järkevämpi kuin mopo tai moottoripyörä.
Sähköfättäriä tekisi mieli :)
Mukavaa vaihtelua sukkahousupyöräilyyn.
Minulla ei vielä ole sähköanusteista polkupyörää, mutta aihe kiehtoo minua.
Olen jo kolme vuotta haaveillut sähköpyörästä, mutta ei ole varaa 2000e pyörään, halpaa ja huonoa en osta.
Keskiömoottoria, hyvää akkua ja kestäviä osia ei taida alle 2000e saada.
Tonnin maksoi.
Paras ostokseni ikinä.
Ei. Mä oon enemmän rukllaluistelumiehiä.
Tai rollerskateboy. Ihan miten vaan.
Halpa tarjouspyörä muutama vuosi sitten, 700 euroa.
28 tuumainen peruspyörä, 7:n vaihteinen, takamoottorinen.
Akku riittää pienimmällä avustuksella yli 50 kilsan matkaan ja olen ollut tyytyväinen ostokseeni.
Suunnitelmissa ostaa keskiömoottorilla varustettu fillari, kunhan hinnat hieman halpenevat, alle 1500 euron.
On, fatbike, 1400 €, hauska peli, nyt viitsii lähteä pyörällä.
vastatuuleen kyllästynyt
Hyvästä tarjouksesta laadukas maastopyörä, oikea moottori, hydrauliset levyjarrut, etujousitus. 900 eur. Kaksi vuotta ja 4000 km takana nautintoa. Hikipyörällä ajoin ehkä 4 kilometrä vuodessa. Sähköpyörä on taivaan lahja hyöty-tai hupikäyttöön.
Jos haluat vain hikoilla, osta hikipyörä ja aja jos kestät.
Jos haluat tehdä pyörämatkoja, nauttia ja/tai kuntoilla, osta sähköpyörä ;-)
No ei ole. Riistohinnat. Osat varmaan pari sataa, mutta laittavat nelinkertaiset voitot. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Halpa tarjouspyörä muutama vuosi sitten, 700 euroa.
28 tuumainen peruspyörä, 7:n vaihteinen, takamoottorinen.
Akku riittää pienimmällä avustuksella yli 50 kilsan matkaan ja olen ollut tyytyväinen ostokseeni.
Suunnitelmissa ostaa keskiömoottorilla varustettu fillari, kunhan hinnat hieman halpenevat, alle 1500 euron.
Laita takatarakkaan lisäakku, saat lisäkilometrejä.
Mun mielestä takamoottori on hyvä, ei ketjut kulu.
Eturengas moottori ei hyvä.
Mutta mikä siinä keskimoottorissa kiehtoo, maastoajoonko haluut sen? Seitsenpykäläinen sähkötehostus ja 7 ratasta riittää mulle, takamoottorissa.
On kustannustehokas ja koettua tekniikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ostettiin koko perheelle sähkömaasturit. Trek Powerfly. Jotain päälle 3k ne oli / kpl. On tuo järkevämpi kuin mopo tai moottoripyörä.
Moposkoottereita saa alle tonnin kappale, eli 3-4 yhden fillarin hinnalla. Eikä moottoripyöräkään maksa enempää kuin fillarisi.
Ei ole, mutta olen kyllä koeajanut. Oli kiva ajaa, mutta kuljen silti mieluummin perinteisellä. Monen tonnin sähköpyörää ei uskalla jättää työpaikan pyörätelineeseen, sillä ei voi lähteä pitkille pyörävaelluksille ja siinä on aivan samat kuluvat ja säännöllisesti vaihtoa vaativat osat kuin tavallisessakin, siis ketjut, rataspakat, renkaat, keskiöt ja jarrut. Huoltotyöt ovat vaan paljon kalliimpia.
On ollut pari vuotta ja olen ajanut sillä paljon. Tai se on sähköavusteinen pyörä, eli siinä pitää polkea, että avustus alkaa.
En vaihda enää tavalliseen fillariin ikinä, sillä tuo on niin ihana ja sen kanssa tulee lähdettyä. Ajomatkatkin ovat helposti alkaen 30 km pitkiä.
Osat 400-500e ja pyörä vanha. Aika vähän tulee ajeltua, mieluummin pyöräilen manuaalipyörällä.