Siivosin kaappeja ja löysin Clarks Wallabeesit
Aika lailla iskemättömässä kunnossa. Vieläköhän näitä joskus kehtaa käyttää vai heivaanko suosiolla kierrätykseen? Hiton hyvät kengät mutta aika monta vuotta jo "odottaneet".
Kommentit (16)
En ymmärrä tästä mitään. Jos ne kengät on mukavat niin käytä. Tai heitä pois.
Myydäänhän niitä edelleen, eikä niistä muutenkaan vuosiluku vastaantulijoille näy.
Vierailija kirjoitti:
Pistä jalkaan jos itse niistä tykkäät. Miksi et kehtaisi?
Clarksit on tosi hyviä jalassa.
Noh, oon elänyt sen ajan kun noi kengät oli JOKAISELLA, ja siitä on 15 vuotta. Taitaa tuo hyvin säilynyt pari olla nimenomaan siltä ajanjaksolta peräisin.
Vierailija kirjoitti:
Myydäänhän niitä edelleen, eikä niistä muutenkaan vuosiluku vastaantulijoille näy.
Myydään joo, mutta en pääse yli ajatuksesta että törmään johonkin lukioaikaiseen tuttuun ja olen edelleen samoissa vaatteissa kun silloin.
Mut klassikko on eri asia kuin viidentoista vuoden takainen muotiverme
Jalkaan vaan.
En ole muuten koskaan ennen kuullutkaan noista kengistä enkä kuvista päätellen ole koskaan nähnytkään. Missä näitä oli 15 vuotta sitten kaikilla?
Vierailija kirjoitti:
Mut klassikko on eri asia kuin viidentoista vuoden takainen muotiverme
Kummat nää sitten on?
Samasta syystä en muuten käytä Le Pliagea, vaikka onkin ehkä maailman kätevin laukku.
Vierailija kirjoitti:
Jalkaan vaan.
En ole muuten koskaan ennen kuullutkaan noista kengistä enkä kuvista päätellen ole koskaan nähnytkään. Missä näitä oli 15 vuotta sitten kaikilla?
Wu-Tang clanin musavideoissa
Klassikot ne on, suunniteltu jo 60-luvulla.
Täällä yksi 2000-luvun alun teini, joka muistaa hyvinkin tuon kenkämuodin. Itselläni oli feikit versiot noista, niissä oli tasapohjan sijasta kiilapohja. Rakastin niitä, mutta ne hajosivat aika pian käytössä.
Meidän koulussa tosi monella tytöllä oli tuollaiset.
-87 syntynyt nainen
ja tosiaan Helsingissä, kun joku ihmetteli, että missä :)
-87 nainen
Vierailija kirjoitti:
ja tosiaan Helsingissä, kun joku ihmetteli, että missä :)
-87 nainen
Sama!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myydään joo, mutta en pääse yli ajatuksesta että törmään johonkin lukioaikaiseen tuttuun ja olen edelleen samoissa vaatteissa kun silloin.
Kai sä edes sukat oot vaihtanut välissä. Tai edes pessyt.
Ihan kivoilta näyttää, käytä ihmeessä jos tykkäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sä edes sukat oot vaihtanut välissä. Tai edes pessyt.
Mut mitenkäs se piireissä menikään... eka katotaan kengät ja sit laukku.
Pistä jalkaan jos itse niistä tykkäät. Miksi et kehtaisi?
Clarksit on tosi hyviä jalassa.