Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautua: miehellä edelleen ICE-numerona exän numero, josta eronnut useampi vuosi sitten?

Vierailija
13.06.2019 |

Kysymys otsikossa. Mies on eronnut avopuolisostaan 2014, heillä on yksi yhteinen lapsi. Miehellä siis edelleen puhelimessaan exän numero ICE-numerona eli numerona, johon otetaan yhteyttä, jos hänelle tapahtuu jotain tms. Olemme seurustelleet yli 2 vuotta ja ilmeisesti tulen olemaan ikuisesti ”kakkonen” vai miten tämä pitäisi tulkita? Mitä itse olisitte mieltä, jos nykyisenne edelleen näin toimisi ja /tai, miten tämä pitäisi tulkita?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä avokkisi vastasi kun kysyit, miksi näin on?

Vierailija
2/18 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olet ikuinen kakkonen. Varapatja jota naidaan, kunnes löydetään parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhoijaa, HEILLÄ ON LAPSI

Vierailija
4/18 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hohhoijaa, HEILLÄ ON LAPSI

Niin minullakin on kolme lasta exäni kanssa, mutta hän ei todellakaan ole ICE- numeroni, koska on syystä EX.

AP

Vierailija
5/18 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti lapsen äiti on tärkeämpi kuin uusi hoito.

Vierailija
6/18 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle tieto isälle tapahtuneesta onnettomuudesta on tärkeämpi kuin sinulle.

Vierailija
7/18 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kun on yhteinen lapsi niin ex on joko ICE tai merkitty ihmisiin joille tiedotetaan jotta lapsi saa tiedon. Minulla on äidin jälkeen ex merkittynä omaisiin. Ollaan erottu jo vuosikymmen sitten mutta yhä on yksi alaikäinen lapsi hänen kanssaan yhteishuollossa.

Vierailija
8/18 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulitko, että omien lastensa äiti korvaisi sinut? Hei haloo?

Vierailija
9/18 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö jollakin on noita ICE numeroita puhelimen luettelossa ja puhelin sillä tavalla auki että sillä voisi kuka tahansa soitella jos löytää sen onnettomuuden yhteydessä tms. ?

Eiköhän suurimmalla osalla ole puhelin tunnusluvun tai sormenjäljen takana lukittuna?

Itsellä on puhelimen lukitusnäytössä oman auton rekisterinumeroa ja oma työnumero, siksi että niitä pitää usein kirjoittaa johonkin, joten näkee siitä jos sattuu tulemaan sellainen ajatuskatko että ei muista niitä. Noilla tiedoilla viranomaiset selvittää minuutissa kenen puhelin kyseessä ja osaavat soittaa puolisolleni.

Vierailija
10/18 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö jollakin on noita ICE numeroita puhelimen luettelossa ja puhelin sillä tavalla auki että sillä voisi kuka tahansa soitella jos löytää sen onnettomuuden yhteydessä tms. ?

Eiköhän suurimmalla osalla ole puhelin tunnusluvun tai sormenjäljen takana lukittuna?

Itsellä on puhelimen lukitusnäytössä oman auton rekisterinumeroa ja oma työnumero, siksi että niitä pitää usein kirjoittaa johonkin, joten näkee siitä jos sattuu tulemaan sellainen ajatuskatko että ei muista niitä. Noilla tiedoilla viranomaiset selvittää minuutissa kenen puhelin kyseessä ja osaavat soittaa puolisolleni.

Hyvä idea! 👍🏼

Vierailija
11/18 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös, erosta yli 10v.

Vierailija
12/18 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain seurustelette ettekä ole aviopuolisolta....

Vierailija
13/18 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi, mutta siksi otinkin miehen jolla ei ollut lapsia.

Lapsen äiti on kuitenkin looginen valinta, jos jotain sattuisi niin lapsihan se olisi perillinenkin ja äitinsä häntä todennäköisesti edustaisi. Puhumattakaan siitä että lapsen äiti lienee nopein tapa infota sitä lasta asioista ja ottaa hänet huomioon. Vastaavassa tilanteessa toimisin samoin.

Vierailija
14/18 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen tiedot katsotaan lompakosta tai kysytään mahdollisesti mukana olevilta tuntevatko, jos uhri ei itse puhu. Ei näpytellä puhelinta auki ja etsitÄ tietoa sieltä. Useimmilla älypuhelimen omistajilla taitaa olla salasana puhelimessa.

Vierailija
15/18 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on töissä hätäyhteyshenkilönä ex, koska onnettomuudessa nopein tapa saada tieto lapsille tai jos olisin vastuussa lapsista niin lapset turvaan.

Vierailija
16/18 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ajatteli ilahduttaa exäänsä jos hänelle tapahtuu jokin paha tapaturma.

Vierailija
17/18 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo ap, tottakai lapsen toinen huoltaja on ICE?? Mieti nyt, kenelle muulle haluaisit soitettavan jos sulle sattuu jotain ja lapset on sun kanssa?? Mä olen eronnut lapseni isästä 13 vuotta sitten ja todellakin hän on ICE mun kännykässä. Olen myös hänen. Ja molemmat oltu jo uusissa naimisissa eromme jälkeen ja tälläkin hetkellä itse uudessa suhteessa. Järki käteen ja ostoksille nyt ap.

Vierailija
18/18 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oen varmaan huono ihmien (mies) kun itse en edes tiedä millä nimellä tai miten muuton kumppanini on merkinnyt minun numeroni omaan puhelimensa muistiin. - En tiedä vaikka joitain kertoja olen hänen puhelimeensa saanut tai voinut vastata ja olen minä sillä tainnut jonkun kerran soittaakin, mutta en vielä kertaakaan kyllä omaan puhelimeeni. - Ne viestit joita olen nähnyt hän on näyttänyt itse joten en tiedä sitäkään, että onko halunnut säilyttää ainoatakaan minun lähettämääni viestiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä