Juhannus ja juhlapyhät ihan tuskaa
Ollaan lapseton pari. Kärsitään lapsettomuudesta. Läheiset ei pidä yhteyttä. Ollaan tosi yksinäisiä 😓
Kommentit (29)
Faith kirjoitti:
Ottakaa itse yhteys läheisiinne. Jos ette voi olla läheistenne kanssa, olkaa kaksin. Lähtekää romanttiselle reissulle maalaismaisemiin, johonkin päin Suomea, missä on lämmintä. Yöpykää teltassa, käykää piknikillä, pysähtykää automatkan varrella uimaan.
Ihana vastaus, kiitos 💕🙏
Minkälaista säätä on luvattu muuten
Olen sinkku ja aikaisemmin juhlapyhät ahdistivat. Nyt oikeen nautin, kun saa olla kotona yksin
Kaikkea sitä kirjoitti:
Nyt on maailmanluokan juhannusongelma käsillä!
Seuraavana joulu
Kaikkea sitä kirjoitti:
Nyt on maailmanluokan juhannusongelma käsillä!
Pidin kommentistasi! Tällä palstalla älykästä sarkasmia ei ole liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kavereita vaikka kuinka mutta olen töissä koko juhannuksen. Vähänkö vit*ttaa.
Kuin myös. Ja työkin niin arvokasta kuin kassalla kökkiminen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tossa juhannuksessa nyt on niin erikoista, että ressiä pitää repiä?
Ulkoilkaa, tehkää hyvää ruokaa ja juokaa viiniä. Olkaa intoverttejä.
Ei tämä juhannus ahdista niin paljon kuin joulu
Itse en kans ymmärrä juhlapyhien vinkujia. En ole aikuisiällä viettänyt ainuttakaan juhlapyhää yhteiskunnan luomien "normien" mukaan. Rakastan joulua yksin. Ihana yksin tehdä mitä haluaa. Vihaan muutenkin ihmismassoja. Jos joku pyytäisi juhannukseksi mökille, niin kieltäytyisin. Vihaan mökkeilyä ja itikoita. Hyi helv....
Ottakaa itse yhteys läheisiinne. Jos ette voi olla läheistenne kanssa, olkaa kaksin. Lähtekää romanttiselle reissulle maalaismaisemiin, johonkin päin Suomea, missä on lämmintä. Yöpykää teltassa, käykää piknikillä, pysähtykää automatkan varrella uimaan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/