Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit tässä tilanteessa?

Vierailija
13.06.2019 |

Olisit muuttanut ja sinun tuntemasi ihmiset olisivat auttaneet sinua muutossa. Auttajat eivät olisi sinulle sukua ja he olisivat jääneet asumaan entiseen kotikaupunkiisi sinun muuttuessasi uuteen kaupunkiin. Olisit pakannut muuttolaatikoihin tavarat, jotka haluat pitää ja loput tavarat sinua auttaneet ihmiset olisivat saaneet pitää itse. Et olisi ollut edellisessä kodissasi varmistamassa, että tulevatko kaikki tahtomasi tavarat mukaan vaan uudessa asunnossa purkamassa niitä. Uudessa kodissasi olisit huomannut, että muuttolaatikoita ei ollut mukana niin paljon kuin mitä olit pakannut ja huomauttaessasi asiasta olisit saanut kuulla, että kaikki pakkaamasi tavarat ovat tulleet mukaan, mutta huomaisit, että tavaroita silti puuttuisi selkeästi. Niitä olisi esim. osa vaatteistasi, kirjoistasi, koriste-esineitä ja sellaisia esineitä, joilla ei olisi kovin iso rahallinen arvo, mutta joilla olisi sinulle suuri tunnearvo, esim. joitakin lapsuusaikaisia lelujasi, jotka haluat säästää. Kun ilmoittaisit myöhemmin muutossa auttaneita ihmisille siitä, että tavaroita on muutossa kadonnut, niin sinulle suututtaisiin ja ihmeteltäisiin, että sekö on palkka avusta. Epäilisit, että tavarat on varastettu sinulta tarkoituksena myydä ne eteenpäin, koska muutossa auttaneet ihmiset eivät itse niitä tarvitse. Et kuitenkaan voi todistaa sitä, vaatia heitä tulla näyttämään, että missä ne kodissasi on, jos ne siellä ovat etkä pääsisi heidän kotiinsa tutkimaan, että ovatko tavarat siellä. Mitä tekisit tässä tilanteessa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En joutuisi tuohon tilanteeseen, koska:

1. Olisin hoitamassa omaa muuttoani

2. En jättäisi rojujani muiden vaivoiksi = muuttaisin kaiken tai hävittäisin tarpeettomat itse.

Sulla ei oo muuta vaihtoehtoa kun kärsiä menetys, jos auttajat kerran on sun kanssa eri mieltä siitä onko tavaraa kadonnut.

Vierailija
2/2 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksisin paremman provon.

Jokainen meistä tietää, että ne mukaanotettavat tavarat viedään ensin muuttoautoon ja varmistetaan, että kaikki on mukana. Jos et itse vaivaudu olemaan paikalla ja laitat muut ilmaiseksi töihin, niin tuo on sinulle ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi