Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

22v neitsyt ja ei ole koskaan seurustellut

Noloako?
13.06.2019 |

Onko noloa olla 22v neitsyt joka ei ole koskaan seurustellut? Itse en koe olevani erityisen ruma mutta en myöskään erityisen kauniiksi. Käytän silmälaseja ja koen olevani ns. normaalin näköinen. Luonteeltani en myöskään ole inhottava, tosin ehkä hieman ujohko. Minulla on ystäviä, joiden kanssa käydään leffassa, ulkona...,käyn aina välillä baarissa yms. Välillä vaan tulee sellanen olo, että pitäisi olla jo kokemusta näistä asioista. Mitä mieltä ootte?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla kokemusta, kaikki hyvin.

Vierailija
2/18 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia mun mielestä. Aloin seurustella ekaa kertaa 22-vuotiaana. Myös seksiä harrastin ekaa kertaa silloin. Myös mieheni on harrastanut ekan kerran seksiä 22-vuotiaana. Ihan riittävästi olemme ehtineet kerätä kokemuksia ja seurustelusuhteita (emme olleet ne toistemme ekat emmekä ole saman ikäisiä keskenämme). Ollaan nyt reilusti keski-ikäisiä ja meillä on teini-ikäisiä lapsia, joilla ei ole seurustelujutut vielä alkaneet.

Jokainen saa rauhassa edetä omaan tahtiinsa, eikö niin? Minäkin olin nuorena ihan nätti, joskaan en kokenut olleeni. Mieheni oli aika nörtti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hätää, hyvin ehdit vielä.

Vierailija
4/18 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksilönvapauksiin kuuluu tehdä ja olla tekemättä mitä tahtoo, jos se ei satuta muita.

Vierailija
5/18 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole noloa. eikä kokemus välttämätöntä, kyllä myöhemminkin kerkeää. itsekin tapasin mieheni vasta 24- vuotiaana, sitä ennen en ollut koskaan seurustellut, sitten sattui  hyvä ja kunnollinen mies kohdalle.

Vierailija
6/18 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Laihduta

2. Hommaa piilarit

3. Hanki kivoja vaatteita ja meikkaa itsesi nätiksi

4. Mene paikkaan jossa on miehiä

Profit.

Vierailija
7/18 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tilanne kohdallaan, elä omaa elämääsi, sulla on paljon aikaa ja elämää edessäsi.

Vierailija
8/18 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Laihduta

2. Hommaa piilarit

Profit.

Missä kohdassa aloituksessa mainittiin ap:n olevan nainen?

Vierailija
9/18 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Laihduta

2. Hommaa piilarit

Profit.

Itsellä silmälasit ja vientiä riittäisi. En vaan harrasta irtosuhteita.

-sivusta

Vierailija
10/18 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen nainen jos sillä on jotain merkitystä asian kanssa. Olen käynyt baarissa, jossa on runsaasti miehiä. Miehet ovat olleet kiinnostuneita, kun heillä on ollut seksi mielessä. Minä en halua kuitenkaan menettää neitsyyttäni jollekin umpituntemattomalle miehelle, joka lähestyy minua baarissa.

Vierailija
11/18 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä "luovuin" neitsyydestä vasta 24-vuotiaana. Ei tullut sopivaa vastaan ennen, ja tämä sopiva on nyt aviomieheni =)

Miksi pitäisi olla jotain kokemusta? Kenelle esiteltäväksi? Parasta on kun saa elää omaa elämäänsä, tehdä omat valintansa. 

Vierailija
12/18 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä "luovuin" neitsyydestä vasta 24-vuotiaana. Ei tullut sopivaa vastaan ennen, ja tämä sopiva on nyt aviomieheni =)

Miksi pitäisi olla jotain kokemusta? Kenelle esiteltäväksi? Parasta on kun saa elää omaa elämäänsä, tehdä omat valintansa. 

Hyviä ajatuksia sulla! Kun kysyit tosta kokemuksen esittelystä, mulle tuli mieleen tuo vastakkainen sukupuoli. Mitä mitä miehet ovat kokemattomista naisista?

Vierailija
13/18 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei tarpeeksi fiksua seuraa ole löytynyt, olethan suomessa.

Vierailija
14/18 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen niin kaikki on hyvin ei huolta. Voit ottaa lasin viiniä ja fiilistellä. Olet puhdas nainen. Aatelinen oikeastaan.

Jos olet mies niin älä koskaan kerro naisille neitsyydestäsi. He eivät näe sinua miehenä vaan pienenä poikana ja peräkammarin örkkinä. Likaisena runkku nössönä Naiset sanoo että ne inhoaa miehiä joilla on paljon naisia, mutta eikö siinä ole sellainen dilemma että jos he inhoisivat niin miten niillä pelimiehillä sitten on niin paljon naisia?

Näetkö? Sun pitää esittää naisille jotain mitä sinä et ole. Eli ole itsevarma ja kokeneen oloinen.

Vierailija
15/18 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Laihduta

2. Hommaa piilarit

Profit.

Kuule aika monen miehen mielestä silmälasit naisella on erityisen seksikkäät.

Vierailija
16/18 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tapasin mallitasoisen naisen, joka oli menettänyt neitsyytensä vasta 23 vuotiaana. Ja senkin jälkeen oli ollut vain 1 kumppani siinä välissä.

Oli kaunis, upea, seksuaalinen nainen. Ei se ole mitenkään harvinaista, että tuon ikäisenä on neitsyt. Sanoisin että on ehkä jopa merkki korkeammasta laadusta parisuhdemielessä, kun ei ole heti 14 vuotiaana mennyt haarojaan avaamaan.

Vierailija
17/18 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen niin kaikki on hyvin ei huolta. Voit ottaa lasin viiniä ja fiilistellä. Olet puhdas nainen. Aatelinen oikeastaan.

Jos olet mies niin älä koskaan kerro naisille neitsyydestäsi. He eivät näe sinua miehenä vaan pienenä poikana ja peräkammarin örkkinä. Likaisena runkku nössönä Naiset sanoo että ne inhoaa miehiä joilla on paljon naisia, mutta eikö siinä ole sellainen dilemma että jos he inhoisivat niin miten niillä pelimiehillä sitten on niin paljon naisia?

Näetkö? Sun pitää esittää naisille jotain mitä sinä et ole. Eli ole itsevarma ja kokeneen oloinen.

Tämä..

Vierailija
18/18 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin saman ikäinen. Minulla ei koskaan ollut mitään tarvetta "päästä eroon" neitsyydestä vaan ajattelin että asiat tapahtuvat sitten kun tapahtuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi