Lapsia haluavat miehet, kiinnostaako?
Olen 33-vuotias nainen ja haluaisin saada lapsen/lapsia. Olen seurustellut vakavasti kahden miehen kanssa, joista kumpikaan ei loppujen lopuksi halunnut lapsia. En enää jaksa yrittää löytää suhdetta, jossa lasten saanti ei ole etusijalla. Harkitsen jopa lapsen tekemistä ilman parisuhdetta, olisi kuitenkin hienoa, jos lapsella olisi isä, joka olisi läsnä lapsen elämässä. Jos isyys kiinnostaa, niin laittakaa viestiä, niin voidaan keskustella aiheesta enemmän!
Kommentit (6)
Kelpaisiko pitkäaikaistyötön syrjäynyt lapsirakas mies?
13 lasta olen jo tekaissut tähän maailmaan ja luulen että palleistani löytyisi vielä höytyviä yhteen jos toiseenkin lapseen.
T: Iisakki 83v
Ei tarkoitus ole siis etsiä kumppania, vaan ihmistä jonka kanssa vois tehdä lapsia ja joka haluaisi olla lapselle isä. Onhan paljon uusperheitä, joissa vanhemmat asuvat eri osoitteissa. Ei mikään ihanteellisin tilanne, ei nyt silti mikään mahdottomuuskaan. Vaihtoehto.
Jos mielenterveys pitkäaikaistyöttömällä ihan ok, eikä päihdeongelmia niin miksipä ei! Siinähän olisi sitten aikaa olla lapsen kanssa.
Pitäisi olla deittipalvelu sellaisille, jotka haluavat lapsia.
Vaikea uskoa, että lapsia keppihevosena käyttävä tuntematon ihminen voisi olla hyvä parisuhdekumppani. On se mahdollista, mutta ei todennäköistä.