miten estän jatkossa etten kävele unissaan ovesta ulos?
nimittäin lukitsin itseni rappukäytävään toissayönä unissaan. olipa noloa siellä sit herätä ilman avaimia ja koputella naapurin oveen jotta sain huoltomiehen avaamaan...
nyt pelottaa että voin kävellä jopa parvekkeelle ja tiiä vaikka hypätä kaiteen yli unissaa tms, tai että lähen haahuilee ulos kadulle :D
oisko jotai ideoita mitä tekis noille oville etten saa unissaan auki niitä? asun vuokrakämpässä joten en voi laitattaa takalukkoa tms oveen. tulee kalliiksikki varmaan..
Kommentit (12)
Menet valmiiksi ulos nukkumaan, niin kävelet kuitenkin unissasi kotisi sänkyyn vaaka-asentoon.
Tuo on todellinen ongelma. Itselläni ei kotona juurikaan mutta hotelleissa vähän hirvittää. Pyydän aina alakerrokseen tms välikaton päälle. En ole keksinyt muuta kuin barrikadeja oven eteen.
Vierailija kirjoitti:
Joku varmuusketju lisäksi?
hmm mut luulen et osaan aukasta sen unissaa? pitäs olla joku systeemi mitä ei unissaa osaa..
ap
Muistan kuulleeni jonkun jutun joskus, jossa nainen oli nukkunut alasti, oli sitten lukinnut itsensä ulos ja yrittänyt epätoivoisesti jotenkin saada postiluukun kautta oven auki. Oli sitten juuttunut siihen. Ei muuta kuin jalalla kurkottelemaan naapurin ovikelloa...
Nastoja laatikollinen oven eteen, eiköhän niihin herää.
hehe :D
hmm lisää ideoita? ja ei mitään kivuliaita kiitos :P
ap
Vierailija kirjoitti:
https://m.clasohlson.com/fi/Matkahälytin/36-2709
Näitä oviin ja/tai ikkunoihin.
hmm mut eikö tuo hälytin toimi vaa jos toiselta puolelta on joku tulos sisään? entäs jos minä ite oon menos ulos.. ja herääköhä koko kerrostalo siihe hälytysääneen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://m.clasohlson.com/fi/Matkahälytin/36-2709
Näitä oviin ja/tai ikkunoihin.
hmm mut eikö tuo hälytin toimi vaa jos toiselta puolelta on joku tulos sisään? entäs jos minä ite oon menos ulos.. ja herääköhä koko kerrostalo siihe hälytysääneen :D
Tietenkin ihan samalla lailla hälyyttää kun ovi aukeaa oli sitten joku tulossa sisään tai menossa ulos. Ääni on kova muttei mikään ihan järkyttävä ulina.
Varmuusketju. Sillä pidän itseni sisätiloissa yön ajan.
Vaikka päivällä pystyn vaivatta avaamaan varmuusketjun, niin yöllä en sitä kuitenkaan ole tehnyt.
Voit tehdä muutakin vaarallista, kuten vaikka laittaa hellan pälle tai sytyttää tulitikuilla jotakin tai hypätä parvekkeelta.
Minusta hälytin on hyvä idea, mitä joku esitti.
Joku varmuusketju lisäksi?