Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Propral lääke, kokemuksia

Vierailija
19.04.2023 |

Sain ne rinta-alan kipuihin. Auttoi ehkä niihin, mutta päässä tuntuu ikävältä, jos kuvailen, niin kuin huonossa kännissä, josta haluaa eroon.
Minkälaisia haittavaikutuksia teillä onnollut? Annos 10 Mg mulla.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy uudestaan lääkärissä ja kerro siellä nuo oireesi.

Vierailija
2/16 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika pieni annos tuo sinun määrä, ei pitäisi paljon haittavaikutuksia tulla. Toki se on yksilöllistä. Onko verenpainetaso ok, onko tehty verenpaineen vuorokausi seuranta?

Eihän pulssi mene liian matalaksi? Jos on matala verenpaine, niin se voi tehdä päätuntemuksia myös.

Mulla oli alkuun propral runsaaseen lisälyöntisyyteen, vaihtoivat tilalle bisoprololin, joka oli sittemmin itselleni tehokkaampi.

Mutta ei minulla ollut propralista mitään haittavaikutuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle määrättiin paniikkikohtausten ennaltaehkäisyyn ja lieventämiseen, ei haittavaikutuksia

Vierailija
4/16 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui kun olisi liikkunut käsijarru päällä, mäkiä ei pystynyt kävelemään kuin laahustamalla. Auttoi kyllä ahdistuskohtauksiin.

Vierailija
5/16 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: mulla on verenpaine hyvässä tasossa, n., 115/75.

Vierailija
6/16 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jännitysreaktioihin määrättynä auttoi mutta sivuvaikutuksena aiheutti alakuloisuutta.

Vierailija
7/16 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista. Minullakin oli tuollaista 10mg annoksella aluksi. Nykyään 40mg eikä tunnu missään. Olisko se kuinkin vain psykosomaattista oireilua. Tuo 10mg on matala annos.

Vierailija
8/16 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla migreeniin, päässä heittää ottamisen jälkeen niin ettei voi liikkua. Ei ole auttanut migreeniin, ennemminkin pahentanut.

Vierailija
9/16 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain jännittämiseen nuorempana, en muista oliko haittavaikutuksia, ei ainakaan dramaattisia

Vierailija
10/16 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sain ko. lääkettä, koska edessä elämäni pahin trauma, en ollut tyytyväinen sen tuomaan olotilaan. Ihan leijuin, todella epätodellinen olo, vei kaikki tunteet pois, ei ollut aivan sitä mitä hain. Ei enää koskasn Propralia, ei sopinut minulle.

Vierailija
11/16 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle määrättiin paniikkikohtausten ennaltaehkäisyyn ja lieventämiseen, ei haittavaikutuksia

Sama

Vierailija
12/16 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran sain ko. lääkettä, koska edessä elämäni pahin trauma, en ollut tyytyväinen sen tuomaan olotilaan. Ihan leijuin, todella epätodellinen olo, vei kaikki tunteet pois, ei ollut aivan sitä mitä hain. Ei enää koskasn Propralia, ei sopinut minulle.

Sekoitat varmaan johonkin muuhun lääkkeeseen. Propral tasaa sykettä ja laskee verenpainetta.

Vierailija
13/16 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitykseen syöty vuosikymmeniä ja hyvin toimii. Ei sivuvaikutuksia

Vierailija
14/16 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Propa ei ole mikään mielialalääke.

Vierailija
15/16 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekoitat varmaan johonkin muuhun lääkkeeseen. Propral tasaa sykettä ja laskee verenpainetta.

En todellakaan sekoita,

Propral 40 mg.

Vierailija
16/16 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Propa ei ole mikään mielialalääke.

Onko joku niin sitten väittänyt, herää Pahvi-Pelle, olet itse mut-potilas ja luulet, että muutkin ovat. Mitä syöt, diapamia varmaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän