Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkailun suunnitteleminen

05.10.2007 |

Mieli tekisi lähteä reissuun talvella. Mies ei pääse mukaan, joten lähtisin tyttökaverini kanssa, jonka kanssa matkustetaan paljon. Suunnitelmissa olisi vetäistä muutaman päivän kaupunkireissu siinä joulukuun paikkeilla, mutta... Kun tässä yritetään ihan täysillä vauvaa ja mitä jos tulisinkin raskaaksi piakkoin ja alkaisinkin oksentaa tai olla kuolemanväsynyt tai muuten huonovointinen? Koko matka menee ihan pieleen. Kun ei voi tietää, tuleeko sitä plussaa vai ei, eikä tiedä, uskaltaako matkaa varata. Mutta toisaalta on ihan tyhmää olla varaamatta, kun ei tässä vielä ole raskaana...

Onko muilla tällaisia mietteitä ja mitä meinaatte tehdä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kehotan teitä ottamaan äkkilähdön. Jos siis Euroopan kaupunkilomaa aattelette, niin luulisin, että joulukuun alussa kyllä löytyy tilaa niin lennoilta, kuin hotelleistakin.

Vierailija
2/4 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itse olin Lontoossa neljä päivää, kun odotin esikoista (taisi olla vko 14 tai 15 sillon) ja muuten kaikki meni hyvin, mutta kyllä mua iltasin tosi paljon väsytti. Joten illat vietimme hotellihuoneessa ja mä nukuin. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se mene niin että jos varaa matkan ja asennoituu siihen nin johan tärähtää raskaaksi :) Mulle ainakin kävi niin :) Olin matkalla ja hyvin meni (viikkoja sillon 9+)

Ninnu ja Poitsu 8,5 kk

Vierailija
4/4 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata elää sen mukaan, jos vaikka on raskaana silloin. Tällaisilla asioilla on aina tapana järjestyä. Ja jos olet raskaana, niin sitten olet. Matkalla on mukavaa, vaikka välillä olis huonokin olo :)