Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttäreni haukkuu minua täällä päivittäin

Surullinen äiti
13.06.2019 |

Olen tästä niin surullinen. En taida jaksaa enää elää tämän asian kanssa. Mitä voin tehdä. Minut on täällä jo useasti tunnistettukin. Nuo haukkumiset, her..jaamiset ja mustamaalaamiset ovat saaneet elämänhaluni katoamaan. Vuodesta toiseen tätä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on huono lanka.

t. Tyttäresi

Tämä ei ole lanka.

T: IT-tukesi

Vierailija
22/28 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei aloittajalla olisi psykoosia pukkaamassa?

Täällä on nimittäin monia sekopäisiä äitejään haukkuvia kirjoittelijoita, että miksi kuvittelet juuri sinusta puhuttavan? Suomessa on kuitenkin kymmeniä tuhansia ihmisiä, joilla on esim. mielisairas äiti, jonka käytöksestä saattaa olla kritiikkiä esittettävänä.

Jakaa yksiytyiskohtaisia kuvauksia lapsuudesta, joista on helppo tunnistaa?

Miten niin? Hyvin monella on ollut samanlaisia kokemuksia lapsena, jos myös pers.häiriöinen vanhempi. Miten kuvittelet tunnistavasi kertomuksista, kuka se niistä tuhansista on?

Ellet ole joku skitsofreenikko.

Kyllä sen tunnistaa. Jos oikein pussiin puhuu itsensä niin ei kestä minuuttiakaan kun puheenaihe on taas käännetty menneen ajan petkuttajavuokralaiseen "TYHMÄ!"... tms.

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä hänen ilkeistä sanoistaan!

Vierailija
24/28 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa ottaa ne lääkärin teille määräämät (psykoosi?)lääkkeet. Outoa menoa tässä ketjussa :D

Vierailija
25/28 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi olet äitihullun/ kivikissan äiti

Vierailija
26/28 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin usein miettinyt miten äitihullu/kivikissan äiti sietää ja jaksaa näitä tyttärensä mieli sairaita her joja.

Vierailija
27/28 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan onkin provo, mutta hyvä sellainen👍Hyvä vastaisku mielenvikaizelle "tyttärelleen"

Vierailija
28/28 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei aloittajalla olisi psykoosia pukkaamassa?

Täällä on nimittäin monia sekopäisiä äitejään haukkuvia kirjoittelijoita, että miksi kuvittelet juuri sinusta puhuttavan? Suomessa on kuitenkin kymmeniä tuhansia ihmisiä, joilla on esim. mielisairas äiti, jonka käytöksestä saattaa olla kritiikkiä esittettävänä.

Jakaa yksiytyiskohtaisia kuvauksia lapsuudesta, joista on helppo tunnistaa?

Miten niin? Hyvin monella on ollut samanlaisia kokemuksia lapsena, jos myös pers.häiriöinen vanhempi. Miten kuvittelet tunnistavasi kertomuksista, kuka se niistä tuhansista on?

Ellet ole joku skitsofreenikko.

Täällä on yksi nainen, joka aloittaa jatkuvasti uusia ketjuja siitä miten äiti loukkasi häntä lapsena.  Pitkiä yksinpuheluja joissa syyttää äitiä milloin mistäkin, ja jokaiselle vastaajalle tulee vihainen vastaus. Tämä henkilö on jatkanut samaa jo vuosia. Ketjujen nimiä: "onko minulla enää äitiä", "äitini ei ymmärrä että hän teki minulle lapsena pahan mielen joka päivä" jne. Olen aika varma, että on tästä henkilöstä kyse. Jotkut sanovat häntä kivikissaksi, ehkä joku vanha nimimerkki?