Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No mistä minun sitten pitäisi ostaa vaatteeni? (olen mies)

Vierailija
13.06.2019 |

kun eivät prismat ja tokmannit kelpaa.

entä missä käydä parturissa ym, ja mitä tuotteita (ihonhoito ym) pitäisi käyttää näyttääkseni hyvältä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, oma mies ostaa vaatteita Carlingsilta, Jack and Jonesista ja Jukkatukusta. Urheiluvaatteet ostaa urheilukaupasta ja kengät kenkäkaupasta. Cittaristakin kyllä käsittääkseni saa nykyään aika kattavasti kaikenlaista.

Vierailija
2/7 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole väliä, jos sinulla ei ole tyylitajua.

Prisma ym. vaatteiden haasteena on se, että et osta kuin kiristämättömiä, mukavia, istumattomia vaatteita. Marketeissa on paljon perusvaatteita (tyylin t-paita), mutta jos ostat kaikki vaatteet mukavuudenhalu edellä, voi tyyli kärsiä. Kannattaa miettiä, minkälaiset vaatteet on omalle vartalomallille hyviä ja ostaa myös sellaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nämä keskustelut voisi käydä max kahdessa ketjussa? Nyt tämä silmät päästänsä häpeäjä on aloittanut ainakin kaksi ketjua aiheesta, ja sitten vielä tämä.

Vierailija
4/7 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän mies ostaa vaatteita myös Prismasta ja Tokmannista. Jos tarviit shoppailuapua niin Sokos tarjoaa siihen maksutonta apua

Vierailija
5/7 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nämä keskustelut voisi käydä max kahdessa ketjussa? Nyt tämä silmät päästänsä häpeäjä on aloittanut ainakin kaksi ketjua aiheesta, ja sitten vielä tämä.

Hävettääkö nyt tämä ketjujen paljous vai mitä?

Vierailija
6/7 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole sama kuin tuon toisen ketjun aloittaja.

- ap

Vierailija
7/7 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä miettimään. Minä ostan Tokmannilta koska sellainen on tässä kylässä. Joskus tilaan zalandolta ja silloin yleensä urheiluvaatteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän