No mistä minun sitten pitäisi ostaa vaatteeni? (olen mies)
kun eivät prismat ja tokmannit kelpaa.
entä missä käydä parturissa ym, ja mitä tuotteita (ihonhoito ym) pitäisi käyttää näyttääkseni hyvältä?
Kommentit (7)
Ei sillä ole väliä, jos sinulla ei ole tyylitajua.
Prisma ym. vaatteiden haasteena on se, että et osta kuin kiristämättömiä, mukavia, istumattomia vaatteita. Marketeissa on paljon perusvaatteita (tyylin t-paita), mutta jos ostat kaikki vaatteet mukavuudenhalu edellä, voi tyyli kärsiä. Kannattaa miettiä, minkälaiset vaatteet on omalle vartalomallille hyviä ja ostaa myös sellaisia.
Eikö nämä keskustelut voisi käydä max kahdessa ketjussa? Nyt tämä silmät päästänsä häpeäjä on aloittanut ainakin kaksi ketjua aiheesta, ja sitten vielä tämä.
Kyllä meidän mies ostaa vaatteita myös Prismasta ja Tokmannista. Jos tarviit shoppailuapua niin Sokos tarjoaa siihen maksutonta apua
Vierailija kirjoitti:
Eikö nämä keskustelut voisi käydä max kahdessa ketjussa? Nyt tämä silmät päästänsä häpeäjä on aloittanut ainakin kaksi ketjua aiheesta, ja sitten vielä tämä.
Hävettääkö nyt tämä ketjujen paljous vai mitä?
en ole sama kuin tuon toisen ketjun aloittaja.
- ap
Mitä sitä miettimään. Minä ostan Tokmannilta koska sellainen on tässä kylässä. Joskus tilaan zalandolta ja silloin yleensä urheiluvaatteita.
En tiedä, oma mies ostaa vaatteita Carlingsilta, Jack and Jonesista ja Jukkatukusta. Urheiluvaatteet ostaa urheilukaupasta ja kengät kenkäkaupasta. Cittaristakin kyllä käsittääkseni saa nykyään aika kattavasti kaikenlaista.