Käyn aina ensitreffeillä naisen kanssa syömässä - se kertoo monta asiaa
Aina enstreffeillä käyn naisen kanssa syömässä pitkän kaavan mukaan jossain hyvässä ravintolassa. Teen samalla monia huomioita naisesta - mitä aperitiiviksi, millaista alkuruokaa, mitä pääruokaa jne. Moni puhuu ruoka suussa. Se on totaalisen no no. Moni jättää liinan käyttämättä siihen pöydälle. Se on no no. Moni ei tiedä aterimien käyttämisjärjestyksestä - eli lähdetään käyttämään uloimmista. Se on no no.
Mutta kaikken suuri virhe monilla on se, että ei ota viinilasista kiinni jalasta, vaan siitä itse lasista. Se on totaalisesti NO NO.
Kommentit (35)
Minä myös, mutta keskityn enemmän naisen pääkoppaan, ihan sama miten ruokansa pureskelee. M46
Missä vaiheessa on lakattu aloittamasta uloimmista?
Mä en edes jaksa kommentoida tätä. NO NO.
Joo. Minä taas seuraan, miten mies kohtelee esim. tarjoilijaa. Kertoo paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös, mutta keskityn enemmän naisen pääkoppaan, ihan sama miten ruokansa pureskelee. M46
Ihana mies :)
Ai se on no no, että lähdetään käyttämään ulommista aterimista, vaikka se on oikein? Niinhän sä tuossa kirjoitat.
Mulle asiavirheet ja epäselvä kirjallinen ilmaisutaito on no no.
Aina kun tapaan miehen ensitreffeilöä, vien hänet nai maan. Se paljastaa hänestä kaiken, varsinkin siinä tapauksessa, jos hän osoittautuukin olevansa nou nou.
Minkähän takia ap leikkii miestä?
Tosin kyllä täällä moni nainen tekee niin.
Joskus aloituksissa kysytään vain miehiltä jotain, selkeesti huomaa, että naisethan siihen vastailee.
Kuulostat hirveän tylsältä ja raskaalta persoonalta. Aperatiivit? Miksi? Pitkän kaavan mukaan syöminen? Kun nyt jaksaisi edes sen pääruuan. Juon jäävettä. Haluan olla selvinpäin kun tuhlaan aikaani jonkun puuduttavan urpon paskanjauhantaan. Älä huoli laskusta, maksan aina omani.
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa on lakattu aloittamasta uloimmista?
Niinpä. Ei ihme ettei natsaa.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun tapaan miehen ensitreffeilöä, vien hänet nai maan. Se paljastaa hänestä kaiken, varsinkin siinä tapauksessa, jos hän osoittautuukin olevansa nou nou.
Mä nään sen Nou noun jo päältä päin.
Hyvä se vaan on ettei tule toisilleen sopimattomia pareja. Kiitos siitä ap.
Ap, voisitko palata selittämään tuon aterinjutun, kunhan olet selvinnyt noloudestasi?
Heh,mies vie snägärille tai mäkkiin,kebabille tms. Joo. SInapit rinnuksille. Nou nou nou.
En edes lähtisi syömään ekoilla treffeillä,se on niin noloa pupeltaa ja katsoa kun parsat roikkuu hampaityten välistä. Nou nou.
Tarjois vaan reilusti puistossa lämmintä pussikaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Pääkopan sisältö korreloi aika hyvin sen kanssa puhuuko nainen ruoka suussa.
Jos puhuu, sieltä tulee jotain temppareista ja elämän pelistä.
0/5