Vihaan sitä, miten rajusti & paljon painoni nousi kun into salilla käymiseen lopahti. Peilikuva oksettaa.
Kommentit (5)
Miten voi paino nousta 30kg. parissa vuodessa? Itse olen samanpainoinen kuin kolmekymmentä vuotta sitten jolloin olin 18v. 50kg.
Aloita taas kevyt liikunta ja pidä siitä kiinni, armoton meininki yleensä loppuu. Kannattaa myös seurata mitä, miten ja milloin syö, surusyöminen tai sokeritasapainon heittely voivt aiheuttaa turhaa ahmimista.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi paino nousta 30kg. parissa vuodessa? Itse olen samanpainoinen kuin kolmekymmentä vuotta sitten jolloin olin 18v. 50kg.
Yksinkertaisesti kun lakkasin käymästä salilla ja työttömänä istun syömässä päivät. OLen lisäksi perso herkuille ja vedän helposti kerralla litran jäätelöpaketin.
Ap
Niin ja tuo polvivamma unohtui , lääkäri kiersi juoksemisen ja eipä tuo hidas löntystely enää polta samalla tavalla kaloreita kuin reipas juoksulenkki :(
Ap
Jos olet joskus tykännyt käydä salilla, niin varmaan tulet tykkäämään jatkossakin, kunhan pääset takaisin rytmiin. Aloitus on varmasti vaikeaa.