Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan sitä, miten rajusti & paljon painoni nousi kun into salilla käymiseen lopahti. Peilikuva oksettaa.

Vierailija
12.06.2019 |

Vielä 2 v sitten painoin 60 kg, nyt 92 kg.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet joskus tykännyt käydä salilla, niin varmaan tulet tykkäämään jatkossakin, kunhan pääset takaisin rytmiin. Aloitus on varmasti vaikeaa.

Vierailija
2/5 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi paino nousta 30kg. parissa vuodessa? Itse olen samanpainoinen kuin kolmekymmentä vuotta sitten jolloin olin 18v. 50kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita taas kevyt liikunta ja pidä siitä kiinni, armoton meininki yleensä loppuu. Kannattaa myös seurata mitä, miten ja milloin syö, surusyöminen tai sokeritasapainon heittely voivt aiheuttaa turhaa ahmimista.

Vierailija
4/5 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi paino nousta 30kg. parissa vuodessa? Itse olen samanpainoinen kuin kolmekymmentä vuotta sitten jolloin olin 18v. 50kg.

Yksinkertaisesti kun lakkasin käymästä salilla  ja työttömänä istun syömässä päivät. OLen lisäksi  perso herkuille ja vedän helposti kerralla litran jäätelöpaketin.

Ap

Vierailija
5/5 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tuo  polvivamma unohtui , lääkäri kiersi juoksemisen ja eipä tuo hidas löntystely enää polta samalla tavalla kaloreita kuin reipas juoksulenkki :(

Ap