Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niin paha mieli yhden miehen takia :(

Vierailija
12.06.2019 |

Hän ei laita viestiä minulle vaikka lupasi laittaa. Ei kunnioita minua senkään vertaa että edes puhuisi totta?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän unohtanut minut kokonaan? Valehdellut, puhunut silmittömiä valheita silmät sädehtien. Oksettaa. Säälin itseäni. Olen emotionaalisesti jäänyt roikkumaan mieheen, joka ei näköjään kunnioita minua tippaakaan.

ap

Vierailija
2/20 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei kunnioita sinua, älä jää murehtimaan. Voitit siinä kaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset kyllä irti, vaikka se kestääkin jonkin aikaa.  Monet tytöt rakastuvat pas.aläjään kunhan siihen tökätään ruusu.   Älä suostu enään mihinkään tekemiseen hänen kansaaan.

Vierailija
4/20 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen nimi on juuso niin en voi muuta sanoa kuin että JUOKSE. Ja lujaa!

Vierailija
5/20 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä esim. työkiireet hyväksyttävä syy olla ottamatta mitään yhteyttä? Jos se onkin vain sitä. Otan tämän liian raskaasti, ruokahalukin vähentynyt. Loukkaa se, että hän sanoi laittavansa viestiä mutta ei kuitenkaan laita.

ap

Vierailija
6/20 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teistä esim. työkiireet hyväksyttävä syy olla ottamatta mitään yhteyttä? Jos se onkin vain sitä. Otan tämän liian raskaasti, ruokahalukin vähentynyt. Loukkaa se, että hän sanoi laittavansa viestiä mutta ei kuitenkaan laita.

ap

Kuinka pitkä siitä on, kun hän lupasi laittaa viestiä?

Vierailija
7/20 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Hän sanoi pari viikkoa sitten että hänellä on nyt pari viikkoa kiirettä töissä, mutta laittaa minulle tämän jälkeen viestiä. Eli nyt on kaksi viikkoa kulunut, eikä viestiä kuulu.

ap

Vierailija
8/20 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Saat vähän maistiaisia beta-miehen arjesta. Miltäs se maistaa senkin etuoikeutettu naisihminen.

Vierailija
9/20 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Hän sanoi pari viikkoa sitten että hänellä on nyt pari viikkoa kiirettä töissä, mutta laittaa minulle tämän jälkeen viestiä. Eli nyt on kaksi viikkoa kulunut, eikä viestiä kuulu.

ap

Pari viikkoa on vähän suhteellinen käsite. Se voi tarkoittaa vaikka että kaksi viikkoa plus kaksi päivää.

Vierailija
10/20 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Pari viikkoa on vähän suhteellinen käsite. Se voi tarkoittaa vaikka että kaksi viikkoa plus kaksi päivää.

Joo, mutta voiko se tarkoittaa kolmea viikkoa?

ap

Vierailija
11/20 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän on niin kiireinen työ, että ei voi edes viestiä missään välissä laittaa? Mulla kans ollu näitä "työkiiremiehiä." Olivat muka aina töissä, kaikki pyhätkin ja aamusta iltaan. Ja paljastui, että en ollut ainoa nainen kummallekaan näistä miehistä. Kauhea selittely ylitöistä ja muuta pas*aa. Totuus on, että kukaan ei ole yhtä mittaa töissä ympäri vuorokauden niin, että ei edes viestiä ehdi laittaa. Unohda koko mies. Olen oppinut, että jos joku tämän tyylinen asia vaivaa, niin parempi unohtaa koko äijä. Pitäköön tunkkinsa.

Vierailija
12/20 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään ei ole töitä 24/7. Jos haluaa laittaa viestin, siihen kuluu minuutti. Mies ei ole kiinnostunut sinusta. Päästä irti ja mene eteenpäin.

Vierailija
13/20 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

Riippuu vähän siitäkin, että mitä hän tekee työkseen. Voiko esim. homma olla sellaista, että sen tarkka kesto ei ole etukäteen tiedossa. 

Mä en ole noin jyrkkä kuin noin pari edellistä, että heti olisin paskoja haistattelemassa ja että ikinä ei voi olla NIIN kiire.

Vierailija
14/20 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisin itseäni huonosti. Mies sanoi, että seuraavat pari viikkoa ovat kiireisiä. Ei sanonut, että johtuisi vain töistä. Mies on itse sanonut minulle, kuinka paljon hän minusta tykkää. Siksi tämä kuvio loukkaa, tämä touhu on niin ristiriitaista. Olen ihan loppu.

ap

Vierailija
15/20 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän muuten ollut luotettava? Soittanut silloin kun on luvannut tms.

Vierailija
16/20 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua masentaa mutta veikkaan, että odotat vielä kuukausienkin päästä. Helpoimmalla pääset kun yrität unohtaa tyypin. Hän laittaa kyllä viestiä sitten jos/kun laittaa.

Vierailija
17/20 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

Riippuu vähän siitäkin, että mitä hän tekee työkseen. Voiko esim. homma olla sellaista, että sen tarkka kesto ei ole etukäteen tiedossa. 

Mä en ole noin jyrkkä kuin noin pari edellistä, että heti olisin paskoja haistattelemassa ja että ikinä ei voi olla NIIN kiire.

Ei tarvitse paskoja haistatella, muttei olla naiivikaan. Jokaisella on aikaa minuutti laittaa viesti, jos oikeasti haluaa. Senhän laittaa vaikka vessanpöntöllä istuessaan, jos ei muuta hetkeä muka vuorokauden aikana ole. Ja kaikilla on.

Vierailija
18/20 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta jos mies on etukäteen sanonut, ettei hänestä "pariin viikkoon" kuulu hänen kiireittensä vuoksi, niin hän laittaa sen viestin vasta sitten, kun kiireet ovat ohi. Vaikka olisikin minuutti aikaa paskalla istuessa, hän ei laita sitä viestiä ennen kuin ne kiireet tosiaan ovat ohi. Ja pari viikkoa ei tarkoita täsmälleen samaa kuin kaksi viikkoa.

Vierailija
19/20 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti tykkäisi paljon niin laittaisi viestiä. Olen pahoillani. Näitä miehiä on. En tiedä miksi esittävät, ehkä pitääkseen roikkumassa, uskottelemalla kaikkea että pääsevät sitten kimppuun kun tekee mieli ja on yksinäistä. Ottaa päähän sellainen, kokemusta on. Harmittaa sen takia puolestasi jos olet ihastumut kun tiedät miten pascalta se tuntuu. Kuten on jo mainittukin niin kenelläkään ei ole NIIN kiire ettei ehdi yhtä viestiä laittaa.

Vierailija
20/20 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan että lähdet ulos kavereiden kanssa pitämään hauskaa ja unohdat tämän miehen. Jos hänestä joskus vielä jotain kuuluu, niin sitten katsot tilanteen uudestaan. Jos ei kuulu, niin ainakaan et jäänyt turhaan odottelemaan, vaan sulla on muutakin elämää. Ja mahdollisuus kohdata joku, joka ei ole liian kiireinen viestin laittamiseen.

Joko tämä mies ei ole kiinnostunut sinusta, tai sitten hän pitää sinua aivan kynnysmattona ja luottaa, että odotat hänen viestiään vaikka hamaan tappiin asti. 

Yksi vaihtoehto on laittaa itse hänelle joku "puolihuolimaton" viesti, ja kysyä, että mitäs kuuluu. Jos hän vastaa ja kysyy sinun kuulumisiasi, voit sanoa, että olet ollut tosi kiireinen ja olet tälläkin hetkellä  tekemässä jotain  ...xxx.... vaikka 'tyttöjen kanssa viettämässä iltaa, joten palataan asiaan myöhemmin'. Tämä viestin laittaminen ensin on huono vaihtoehto, mutta saattaa antaa sinulle vahvistusta siihen, että kannattaa unohtaa koko tyyppi.