Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko aidosti että ystävälläsi menisi sinua paremmin

Vierailija
12.06.2019 |

Vai huonommin? Vastaus rehellisesti, kiitos

Haluaisitko aidosti että ystävälläsi menisi sinua paremmin

Vaihtoehdot

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin! Olisin iloinen, jos parilla ystävälläni menisi edes yhtä hyvin kuin mulla. Eivät tarvitsisi enää mun apuani ja tukeani. 

Vierailija
2/14 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että meillä menisi yhtä hyvin. Mutta jos ystävälläni menisi minua paremmin, niin ei se minua haittaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin, haluaisin että ystäväni voisivat henkisesti hyvin.

Vierailija
4/14 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin, tietysti haluaisin näin!

Vierailija
5/14 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko itse

Vierailija
6/14 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla menee todella huonosti, on aina mennyt. Jos mulla olisi kavereita niin en tietenkään toivoisi heillä menevän vielä huonommin.

Vierailija
7/14 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt haluamalla halua. Lähinnä ihan sama kummalla menee paremmin. Toki olisin iloinen ystävän puolesta, vaikka paremmin menisi hänellä.

Vierailija
8/14 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun _haluamisestani_ kiinni. Vain teoilla on merkitystä. Autan konkreettisesti jos todella välitän.

Vierailija
9/14 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tai vähintään yhtä hyvin. Ja syyt tähän ovat varmaan aika itsekkäät, koska jos läheisillä on asiat hyvin, niin sitten minun ei tarvitse olla huolissani. En oikein pysty auttamaan muita (tai jos pystyn, niin yleensä se ei ole kovin suuri ongelma), ja on aika ahdistavaa olla tietoinen toisen ongelmista ja omasta kyvyttömyydestä auttaa.

Vierailija
10/14 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minun _haluamisestani_ kiinni. Vain teoilla on merkitystä. Autan konkreettisesti jos todella välitän.

Tämä. Lässytys pois ja toimeen.

Vierailija
11/14 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paremmin! Olisin iloinen, jos parilla ystävälläni menisi edes yhtä hyvin kuin mulla. Eivät tarvitsisi enää mun apuani ja tukeani. 

Niin ja olisi mukavaa, jos joskus voitaisiin jutella myös minun kuulumisistani. Nyt vaan en kehtaa, koska saattaisin vain pahoittaa heidän mielensä. 

Vierailija
12/14 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin tietysti. Jos niillä menee huonosti, kärsin siitä itekin.

Vierailija
13/14 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee tosi hyvin ja aika iso osa siitä hyvin menemisestä on ihan omista valinnoistani ja tekemisistäni kiinni. En ole siis esimerkiksi perinyt mitään, vaan omalla sinnikkään määrätietoisella työlläni ja säästämisellä olen nyt tässä. En myöskään tyytynyt huonoon mieheen, vaan etsin aika kauan kunnes löysin täsmälleen minulle sopivan ihmisen, jonka kanssa olemme olleet jo kauan.

Useammalla ystävälläni on täsmälleen sama tilanne ja tottakai toivon, että myös heillä onni ja elämä jatkuisi tästä eteenpäinkin. Kenellekään en huonompaa halua.

Vierailija
14/14 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin tottakai. Hyödyttäisihän se minuakin; onnellinen ja elämäänsä rakastava ihminen on usein parempaa seuraa kuin onneton ja masentunut. Tällä hetkellä parhaalla ystävälläni ei mene kovin hyvin - se ei tietenkään poista sitä että hän on ihana ja rakas, mutta minultakin poistuisi iso stressin aihe jos hänellä menisi hyvin.

Jos tässä tarkoitettiin enemmän materiaalista ja taloudellista hyvinvointia niin olisi sekin kivaa. Olisi kiva vaikkapa kyläillä ystävän mökillä (tällä hetkellä se on aina meidän mökki jonne tullaan kylään) tai matkustaa yhdessä. Minultakin on jäänyt pari reissua tekemättä kun en vain löydä matkaseuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi