Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimiiko naisen kehuminen?

Vierailija
12.06.2019 |

Olen etsimässä uutta tyttökaveria/vaimoa/seuralaista ja tavannut joitakin naisia treffipalvelun kautta. Ainoastaan yksi on semmoinen, jota en saa mielestäni. Hyvännäköinen, fiksu ja todella terävä ajattelu.

Tunteiden osoittaminen ja ilmaisu tapailun alkuvaiheessa on liian aikaista. Miten ihmeessä voin ilmaista sen, että pidän ja arvostan häntä henkilönä?

Osa naisista kuvittelee, että kehuminen tarkoittaa ainoastaan ohituskaistaa sänkyyn. Nyt voi rehellisesti sanoa, että se ei ole ykköstavoite. Halu olisi tutustua häneen paremmin ja katsoa tulisiko tästä jotain pysyvämpää.

Ulkonäön suhteen hänessä on samoja piirteitä kuin äidissäni/tädeissä nuorempina. Tämä on varmasti seikka jota ei kannata puheissa korostaa. Voisin vannoa, että se on melkoinen turn-off kenelle tahansa naiselle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi sanoa että vaikutat fiksulta ja mielenkiintoiselta ja olisi kiva tavata. Turha alkaa miettiä mitään strategioita, ole luonnollinen.

Vierailija
2/8 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta voi ja kannattaakin kehua aina, kun siihen vain on syytä. Ei kannata liikaa miettiä, sanot vain mitä ajattelet. Kukaan tuskin kehuista koskaan pahastuu.

Minulle tuo vertaus äitiin / täteihin ei olisi mikään turn off, jos siitä vain kävisi selväksi että sanot sen nimenomaan positiivisessa mielessä. Kuitenkin itse olisin vielä enemmän otettu kehuista, jotka viittaavat luonteenpiirteisiini tai muuhun pintaa syvempään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin maltilliset kehut ilomielin vastaan.

Vierailija
4/8 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset tykkää kehuista. Tämä on fakta, kunhan et kehu treffeillä peppua tai rintoja

mies51v

Vierailija
5/8 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi miestä, joka ei mitenkään kehuisi. jos ei se semmoista olisi aluksikaan, olisi aika vaikea kuvitella jatkavansa parisuhteeseen, jossa toisella ei ole minusta mitään positiivista sanottavaa.

Vierailija
6/8 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryssit koko homman jos mietit tolla tavalla analysoiden joka sanaa.

Vierailija
7/8 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se niin, että nykyään mikään ei toimi kuten ennen. Jos kehut, niin kehut tod. jotenkin väärin, alistat naista koska tämä patriarkaatin ylivalta yms.  Koita kuitenkin olla vaan oma itsesi, rehellinen ja tilannetajuinen.  Jos nainen suuttuu kehuistasi ei hän ole sinulle oikea ihminen.

Vierailija
8/8 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelet ja nyökkäilet. Se vie pitkälle.