Mitä tekisit jos voittaisit lotosta 2200 €?
Kommentit (50)
Kai se ruokakauppaan ja auton tankkiin valuisi.
Laittaisin patjan alle, kun ei ole yhtään hätävara.
Menisin itse kaksoisleuan poistoon. Heltta ei lähde edes laihtumalla. Tavallaan järjetöntä olisi tärvätä perus palkkaa johonkin plastiikkakirurgiaan mutta tuommoisen ylimääräusen voisin käyttää mielelläni itsetuntoni kohentamiseen.
Varmaan suunnittelisin ensin tuhlaavani kaiken johonkin turhuuteen, vaateshoppailuun tms. Mutta loppujen lopuksi en kuitenkaan viitsisi vaan rahat jäisi seisomaan tilille tai ostaisin osakkeita. Rahaa olisi tuhlattavaksi koko ajan, mutta olen niin tylsä etten osaa tuhlata.
Ostaisin koko rahalla voita ja makarooneja
En mitään erikoista mutta jos raha olisi tiukalla, varmaan sen verran tuhlaisin, että kävisin syömässä jossain ja jos olis tarve jotain esim. talvikengät ostaa, ostaisin vähän paremmat kuin yleensä. Mutta nykyään riittää palkkakin siihen, jos huvittaa. Suurin osa menisi pahan päivän varalle, sekä nykyisessä tilanteessa että siinä, että rahaa olisi vähemmän.
Uusi mikroaaltouuni, fillari ja keinutuoli 😊
Ostaisin meille uudet ja hyvät patjat. Vanhoissa saa selkänsä kipeäksi.
Mä sain pari tonnia, perustoimeentulolla olen elänyt nyt monta vuotta. Ostin uuden telkkarin ja pölynimurin, edelliset olivat jo tiensä päässä. Muuten noista rahoista ei ole iloa, nyt maksan lääkkeeni ja lääkärikäyntini itse pari kuukautta. Eikä olisi ollut varaa telkkariin ja pölynimuriinkaan, mutta jos ei nyt, niin koska muka.
laittaisin säästöön muiden jatkoksi
Tekisin pienen matkat ja loput säästöön.
Pistäisin tilille, eipä moisesta jaksaisi edes aloitusta av:lle tehdä.
Maksaisin laskut ja kävisin ruokakaupassa ja tankkaisin auton tankin täyteen. Loput säästöön.
Ei noin pienellä summalla juuri mitään tehdä.
Eli sinulla oli kuusi oikein lotossa? Olipa hilkulla ettet saanut päävoittoa. Pelasitko tutulla rivillä vai arpoiko kone? Onnea !
Itsellä menisi tuo hammashoitoon.
Voitin 1800 ja laitoin siitä 1200 jemmatilille. Sinne on mennyt ainakin kolmesta voitosta sen lisäksi aina satasia. Melkein kaiken olin vuosien aikana hummannut. Sitten sain perinnön niin nyt on taas jemmatilillä vähän alle 2 tonnia. Sen alle kaksi saa sentään pitää säästössä.
Lottoaisin kaikki rahat uudestaan