Lue keskustelun säännöt.
Haluaako miehet aidosti vain kauniita teininaisia?
12.06.2019 |
Muihin naisiin (yli 20 vuotiaisiin) tyydytään? Onko totta?
Väite: Miehet haluaa aidosti 18-19 vuotiaan naisystävän. 20-99 vuotiaisiin naisiin tyydytään jos ei saada tuota.
Kommentit (3)
19-vuotias pysyy 19-vuotiaana vaan vuoden.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei kaikki, mutta osa haluaa. Meillä kaikilla on makumme.
Minä olen viiskymppinen nainen ja haluan vain noin parikymppisiä miehiä. Jotenkin se maku vain muuttui iän myötä, nuorempana tykkäsin itseäni vanhemmista miehistä.
Itse olen 40 vuotias sinkkumies ja haluaisin kumppanikseni suunnilleen saman ikäisen kumppanin. - Ikä tosin on vain viitearvo siitä, että meillä saattaisi olla jotain yhteistä tai sitten ola olematta. Mutta kun ajattelen, että mitä itselläni ja jollain noin 60 vuotiaalla baisella saattais olla yhteistä jaettavaa ja annettavaa toisillimme, niin tulee kyseneeksii, että mitäpä toisaan saattaisi olla silloin kuin ikäero on toiseen suuntaan eli, jolloin nainen olsi minua parikymmentä vuotta nuorempi.
Saatan tietysti ola väärässäkin ja minulta 60 vuotiaalta naiselta löytyisi paljonkin yhteistä, joten kai se on mahdollista 20 vuotta nuoremmankin kanssa. Epäilempä hieman. - Kaverina ja ystävänä iällä tuskin koskaan on mitään merkitystä mutta parisuhteen onnistumisen kannalta luullaksen hieman; kuten sanoin suuntaa antavasti.