Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sisko

Vierailija
25.05.2006 |

rakensi talon miehensä kanssa samaan aikaan kuin me, viime vuonna. Ovat vierailleet meillä monesti, mutta ei ole ollut puhettakaan, että kutsuisivat meitä " kylään" . Emme siis ole käyneet heillä kertaakaan. Mieheni toinen sisko perheineen (ja koirineen) on käynyt heillä useinkin. Vihjailtu on, että koskas päästäis kylään, mutta puheenaihe sivuutetaan pikimmiten. Olen loukkaantunut. En aio enää kutsua heitä myöskään meille.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ei uskalla kutsua teitä kylään kun asunto ei ole vielä ' tiptop' kunnossa. Pelkäävät sun reaktiota. Ehkä miehesi onkin jo käynyt siellä?

Vierailija
2/8 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää vietävästi, mutta pitäisi vaan aina jutella niitä näitä " mukavia" MEILLÄ. En jaksa/halua enää olla mukava.

On kova imartelemaan enkä nykyään enää kyllä tiedä voiko kehuja ottaa todesta vai onko " vittuilua" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika täällä. Miehen veljellä on " uusi kaveri" - johan on yhteydet poikki sinne suuntaan! Ei pyydetä käymään, ei kysytä koskaan mitä kuuluu tms. En tiedä mikä on tullut, ennen lankomies oli todella mukava ja keskustelu sujui joka käänteessä, juhlittiin yhdessä (entinen avovaimo oli silloin). Nyt he ovat ikäänkuin nouseet meidän yläpuolelle... No, en välitä. En kyllä kutsu heitä kylään meille. Enkä mene heille kylään, mieheni saattaa käydä veljeään morjenstamassa, häntä ei haittaa tämän naisen koppavuus.

Vierailija
4/8 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nolona, eivätkä uskalla näyttää sitä teille ;D

Vierailija
5/8 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat erittäin hyvin toimeentulevia ja lapsettomia. Meillä kolme lasta. Olen miettinyt, etteivätkö halua meitä sinne sotkemaan paikkoja, mutta lapsemme ovat kuitenkin suht. hyvin käyttäytyviä. Ehkä vika kuitenkin on minussa. Mutta olkoon. Niin ja toisen siskon kanssa meillä on tosi lämpimät välit.

Vierailija
6/8 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin ja silloin. Niin ettei kiertelyyn jää varaa. Ja jatka kysymistä kunnes saat vastauksen. Jos ilmenee jotain outoa, kysy suoraan, missä mättää. Aika nostaa kissa pöydälle, voi olla kyse jostain väärinkäsityksestäkin. Jos et itse halua, sano miehellesi, että kysyy siskoltaan.

Vierailija
7/8 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onhan se hankalaa leipoa ja laittaa...aikaa, vaivaa ja rahaa...

Vierailija
8/8 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsua vastavierailulle on turha odottaa, ja jos itse kysyy passaisko tulla käymään, aina niillä on jotain muuta.

Ovat kummatkin laiskoja siivoamaan ja laittaamaan, minä taas tykkään passata ja pitää kodin puhtaana. On se silti mielestäni epäreilua, että tapaamisissamme " kustannukset" tulevat aina meille. Minua ei oikeasti kiinnosta onko heillä siistiä ja minkälaiset on tarjoilut. Olen sanonut, ettei meitä varten tarvi laittaa ja valmistella, kukin tyylillään. Olisi kiva tavata näitäkin ihmisiä joskus ihan vaan vieraan roolissa, eikä sen kahvipannun takaa.

Ilmeisesti tapaamisemme on jatkossakin siitä kiinni, kuinka usein me jaksamme kutsua heitä käymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä