Lue keskustelun säännöt.
Olen pettynyt:; vihervasemmistonaiset seurustelee jääkiekkolijoiden ja pörssikeinottelijoiden kanssa
Kommentit (3)
Tuossa on kolme (tai neljä, riippuu laskentatavasta) sidosryhmää. Kenen puolesta olet pettynyt?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisäministerin mies on öljykauppias.
No eikä seurustele sen kummemmin kuin muutkaan. Yksittäistapauksista ei kukaan muu tee tuollaisia yleistyksiä kuin typerät palstaperzepuoluelaiset.