Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ja seksuaalinen itsekkyys

Vierailija
12.06.2019 |

Mistä merkeistä voi tunnistaa etukäteen hyvän rakastajan? Miehet tuntuvat yleensä lähtökohtaisesti keskittyvän sängyssä ainoastaan omaan nautintoonsa. En ole vielä tavannut miestä, joka olisi taitava esileikissä ja huomioida myös naista. Yleensä miehet tuntuvat kuvittelevan, että naiselle nautinnoksi riittää jo pelkästään se, että pääsee tuottamaan miehelle mielihyvää. Esileikit ovat aivan onnettomia, vaikka yrittäisi ohjata toista, niin ei, miehet ovat muka tietävinään naisen puolesta paremmin mikä tuntuu hyvältä. Pitäisikö kokeilla suhdetta naiseen saadakseen hyvää esileikkiä?

Kommentit (225)

Vierailija
1/225 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksia tästä aiheesta? Onko tämä aina tätä vai onko minulla käynyt vain huono tuuri miesten suhteen?

Vierailija
2/225 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, ilmeisesti kenelläkään muullakaan ei ole myönteisiä kokemuksia esileikistä miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/225 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, mikä teitä vaivaa? Itsekkyys sängyssä tappaa kaiken mielenkiinnon seksiä kohtaan.

Vierailija
4/225 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapaan usein miehiä, jotka sanovat haluavansa nuolla pimppaani, mutta en ole kiinnostunut. Olen aseksuaali.

Vierailija
5/225 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kokemusta, varsinkin suhteeseen päätyessä naisen nautinto pääsee unohtumaan ja se on nopeat esileikit ja sitten sisään. Tai jos esileikkiä on, niin ei tehdä kuten ohjaan (hellästi ja hitaasti), vaan kuten on tottunut muillekin naisille tekemään (nopeasti ja voimalla). 

Vierailija
6/225 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, mitä itse teet miestä varten seksissä? Ja se, että olet läsnä, heräillä ja annat pillua, ei ole mitään "miestä varten". Lisäksi se, että mies yleensä aina laukeaa, ei voi olla perustelu sille että miehen tulisi naiselle jotain "tehdä". Jos naisen rooli on lähinnä olla saamassa mieheltä laadukasta seksiä ja esileikkiä niin eiköhän tasa-arvon nimissä miehellä ole sama oikeus?

Vierailija
7/225 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Itse näin miehenä olen törmännyt enemmänkin siihen että naiset ajattelevat miehen nauttivan seksistä jotenkin automaattisesti joten miestä ei tarvitse niin huomioida. Osa ei edes juuri koske.

Omaa osaavuuttani olen kyllä jäävi arvioimaan mutta yritän kyllä huomioida naista mahdollisimman hyvin.

Mutta kysymykseesi vastaisin että en usko että ihmisen luonne muuttuu mitenkään radikaalisti sängyssä. Jos mies huomioi sinua muuten ja on kiinnostunut hyvinvoimmistasi muussakin elämässä, sama toteutuu suuremmalla todennäköisyydellä myös sängyssä.

Vierailija
8/225 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole vielä tavannut miestä, joka olisi taitava esileikissä ja huomioida myös naista."

Vika on valintaprosessissasi. Itsekkäitä ihmisiä on, nin seksin kuin muidenkin asioiden suhteen. Mieleisen kumppanin löytäminen ei ole aina helppoa, ellei osaa selvittää toisen arvoja suhteellisen nopeasti.

Vierailija
9/225 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tapaan usein miehiä, jotka sanovat haluavansa nuolla pimppaani, mutta en ole kiinnostunut. Olen aseksuaali.

Puheet ovat puheita. Yleensä suhteen aikana nopeasti paljastuu, että miehen into nuolla pimppaa tarkoittaa muutamaa hätäistä lipaisua ennen munan työntämistä sisään. Tuo taas harvemmalle naiselle tuottaa kovin kummoista nautintoa, vaikka mies saattaakin kuvitella itse mielessään olevansa suuri rakastaja (naisen mielipidettä asiasta tai toiveita ei edes vaivauduta kysymään tai kuuntelemaan, jos nainen niitä itse nostaa esiin).

Vierailija
10/225 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En ole vielä tavannut miestä, joka olisi taitava esileikissä ja huomioida myös naista."

Vika on valintaprosessissasi. Itsekkäitä ihmisiä on, nin seksin kuin muidenkin asioiden suhteen. Mieleisen kumppanin löytäminen ei ole aina helppoa, ellei osaa selvittää toisen arvoja suhteellisen nopeasti.

Pyysinkin tähän vinkkejä. Miten sinä homman hoidat?

Vierailija
11/225 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, mitä itse teet miestä varten seksissä? Ja se, että olet läsnä, heräillä ja annat pillua, ei ole mitään "miestä varten". Lisäksi se, että mies yleensä aina laukeaa, ei voi olla perustelu sille että miehen tulisi naiselle jotain "tehdä". Jos naisen rooli on lähinnä olla saamassa mieheltä laadukasta seksiä ja esileikkiä niin eiköhän tasa-arvon nimissä miehellä ole sama oikeus?

Aloita oma keskustelu tuosta aiheesta. Miesten itsekeskeisyys paljastuu tässäkin, koko ajan pitää pyrkiä paistattelemaan huomion keskipisteenä, vaikka ketju käsittelisi aivan muuta aihetta. Miksi on niin vaikea keskittyä naisen nautintoon?

Vierailija
12/225 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemus-k kirjoitti:

En tiedä. Itse näin miehenä olen törmännyt enemmänkin siihen että naiset ajattelevat miehen nauttivan seksistä jotenkin automaattisesti joten miestä ei tarvitse niin huomioida. Osa ei edes juuri koske.

Omaa osaavuuttani olen kyllä jäävi arvioimaan mutta yritän kyllä huomioida naista mahdollisimman hyvin.

Mutta kysymykseesi vastaisin että en usko että ihmisen luonne muuttuu mitenkään radikaalisti sängyssä. Jos mies huomioi sinua muuten ja on kiinnostunut hyvinvoimmistasi muussakin elämässä, sama toteutuu suuremmalla todennäköisyydellä myös sängyssä.

Et osaa arvioida omaa osaavuuttasi sängyssä... Oletko koskaan kysynyt naisesi ajatuksista?

Vierailija
13/225 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties niitä naisia, jotka juoksevat, jos mies ei ole kourimassa ekoilla treffeillä?

Vierailija
14/225 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkijat-paljastivat-mielenkiintois…

Vierailija
15/225 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa kokemusta, varsinkin suhteeseen päätyessä naisen nautinto pääsee unohtumaan ja se on nopeat esileikit ja sitten sisään. Tai jos esileikkiä on, niin ei tehdä kuten ohjaan (hellästi ja hitaasti), vaan kuten on tottunut muillekin naisille tekemään (nopeasti ja voimalla). 

Ja todennäköisesti kukaan naisista ei ole nauttinut sen enempää käsittelystä kuin sinäkään. Miehet pyrkivät usein käsittelemään naisten herkkiä paikkoja aivan turhan rajusti, vaikka yrittäisit ohjata koskettelemaan hellästi.

Vierailija
16/225 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilisit joskus kilt.timiestä, niin voisit saada kaipaamaasi huomiota. Alfat kun ajattelee vain itseään ja hyppii naisesta toisiin, mutta sellainen vähän huomaamattomampi kilt.timies tekee kaikkensa naisen nautinnon eteen ja nauttii samalla itsekin.

t. eräs mielellään toosaa räpläävä kilt.tis

Vierailija
17/225 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pääasiallisesti kyllä päinvastaisia kokemuksia. On kai käynyt hyvä tuuri, mutta olen ollut sängyssä vain miesten kanssa joille minun nautintoni on todellakin ollut tärkeää.

Vierailija
18/225 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilisit joskus kilt.timiestä, niin voisit saada kaipaamaasi huomiota. Alfat kun ajattelee vain itseään ja hyppii naisesta toisiin, mutta sellainen vähän huomaamattomampi kilt.timies tekee kaikkensa naisen nautinnon eteen ja nauttii samalla itsekin.

t. eräs mielellään toosaa räpläävä kilt.tis

Toosa on kuvottava sana, tappaa kaikki halut samantien.

Vierailija
19/225 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus miehenä on taas ihan erillainen. Olen antanut kaikille naisille suuseksiä. En ole ollut hirveän monen naisen kanssa. Vain ulkomaalainen ja yksi suomalainen nainen antoi suuseksiä takaisin. Suomalainen nainen yleensä makaa pi llu levällään selälleen sängyssä ja jos ymmärtää ottaa suihin niin eipä se tikkarin lipitys tyyli tunnu miltään. Tuo ulkomaalainen nainen sentään osasi imeä kunnolla. Syvälle kurkkuun ja ahnaasti. Tunsin silloin itseni Mieheksi!

Vierailija
20/225 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kenties niitä naisia, jotka juoksevat, jos mies ei ole kourimassa ekoilla treffeillä?

Mikä helvetti sinua vaivaa? Nykyisellä tietämykselläni soittaisin tuossa tilanteessa poliisin paikalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi