Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Numerosta 09 1899 soitetaan ja kaupataan treidauspalveluita huonolla englannilla.

Vierailija
12.06.2019 |

Mikä ihme tuo noin lyhyt numero on ja mistä helevetistä he ovat saaneet numeroni?

https://yle.fi/uutiset/3-8209724
https://www.kukasoitti.fi/numero/091899

Muutkin ovat asiaa ihmetelleet.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesi nimeni vaikka yhteistietoni ovat salaiset. Ilmeisesti joku netin palvelu on korkattu ja tiedot vuotaneet sieltä tai sitten ne on vain myyty.

Vierailija
2/10 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Asiakastieto Oy:n tietojen mukaan olen erään yrityksen toimitusjohtaja. En tunne ko. yritystä, en tiedä siitä mitään ja yhteystietoni ovat salaiset. Silti saan päivittäin soittoja eikä tietojani saa mitenkään pois ko. palvelusta, koska minä olen yksityishenkilö, numero on yksityisen henkilön käytössä ja he jakavat vain yritystietoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen Asiakastieto Oy:n tietojen mukaan olen erään yrityksen toimitusjohtaja. En tunne ko. yritystä, en tiedä siitä mitään ja yhteystietoni ovat salaiset. Silti saan päivittäin soittoja eikä tietojani saa mitenkään pois ko. palvelusta, koska minä olen yksityishenkilö, numero on yksityisen henkilön käytössä ja he jakavat vain yritystietoja.

Kai muistavat löhettää palkankin sinulle? Senhän täytyy olla iso kun kerta oikein toimari olet..

Vierailija
4/10 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän ole vastannut mitään "yes" -tyylistä tmv? Voi nimittäin olla, että kohta kolahtaa lasku postilaatikkoon palvelusta/tuotteesta, mitä et ole edes tilannut. Muokkaavat sitten tallennetun ääniraidan sellaiseksi, että olevinaan olet tilannut sillä "yes"-vastauksella.

Vierailija
5/10 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän ole vastannut mitään "yes" -tyylistä tmv? Voi nimittäin olla, että kohta kolahtaa lasku postilaatikkoon palvelusta/tuotteesta, mitä et ole edes tilannut. Muokkaavat sitten tallennetun ääniraidan sellaiseksi, että olevinaan olet tilannut sillä "yes"-vastauksella.

Aina punaista luuria tietenkin.

Vierailija
6/10 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvarit löytäneet laista harmaan porsaan reijjän millä rahastaa ja vetää nassusta. Ei ole laitonta ja laskut pakko maksaa tai menee perintään.

Vierailija
7/10 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos soittaa samasta numerosta useinkin niin kannattaa estää numero

Vierailija
8/10 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä maasta tuo numero on? Näyttää pk-seudun numerolta ja varmasti moni siksi siihen vastaakin kun luulee lääkäriksi tai muuksi.

Vierailija
9/10 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekste onnettomat oo jo oppinu ettei koskaan osteta mitään puhelinmyyjiltä? Kun kukaan ei osta, loppuu kuppaaminen.

Vierailija
10/10 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä maasta tuo numero on? Näyttää pk-seudun numerolta ja varmasti moni siksi siihen vastaakin kun luulee lääkäriksi tai muuksi.

Niinhän se onkin. Joku porvarin kenkälaatikko firma mihin on palkattu 9€ päivä orjia piinaamaan ihmisiä kusetuspuheluilla. Eikä ole välttämättä laitonta puuhaa katsos sen takia porvari osaa hyvin lainkiemurat että tietää miten vedättää. Kusetuspuhelun jälkeen postiluukusta tipahtaa lasku mikä menee perintään. Sama porvari saattaa omistaa jopa sen perintäfirman tai olla ainakin osakkeita siellä. Kaikki perustuu rinkiin.