Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

1.6 ostettu 24x5,5% ja 24x7,5% juotavaa. Kuinka pitkäksi aikaa nämä 48 tölkkiä riittäisi sinulla?

Vierailija
12.06.2019 |

Eli mies osti laivalta laatikon vahvaa kaljaa ja laatikon lonkeroa. Nyt puolet juomista on jo tuhottu, ja vaikuttaa siltä ettei juhannusjuomat kestä juhannukseen asti.

Mikä olisi sinun juomatahtisi noitten kanssa? Itse jos en olisi raskaana, olisi mennyt nyt tässä välissä max 8 tölkkiä.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholinkäyttö on todella vaihtelevaa ihmisillä. Olin aivan äimän käkenä, kun työkaveri kertoi taannoin löytäneensä kolme vaimonsa siideriä kaapista. Joi ne janoonsa omien oluiden viilentyessä ja jokunen olut sitten vielä päälle. Normi arki-iltana six pack huiviin. Mietin, että ehkä kerran vuoteen tulee juotua tuon verran illan aikana, jos kavereiden kanssa jossain.

Visiitti maaseudun Alkoon oli myös silmiä avaava, kun edellämennyt pariskunta osti pienen pullon kirkasta ja ison pullon kirkasta. Näytti herran perjantaipullo ja rouvan perjantaipullo. Itse otin nyt nelisen vuotta vanhan vodkan desifiontikäyttöön. Saan pullon pois pakkasesta tilaa viemästä.

Sä oot aivan uskomattoman hyvä ihminen. Onneksi olkoon!

Vierailija
62/77 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväykset ehtii mennä mutta noin 2-3 vuotta menisi että olisin yksin nuo käyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 20 vuotta. Jos siis juomat ois jotain parempaa ku olut ja lonkero.

Vierailija
64/77 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkkikset alapeukuttaa.

Vierailija
65/77 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus ostan siiderin siltä varalta, että jos "tekee mieli". Just yks päivä kaadoin ne kaikki varalta ostetut viemäriin, kun oli päiväykset menny aikoja sitten umpeen. Siitä voit päätellä, kauanko tuollainen satsi mulla kestäis. :)

Miksi ihmeessä ostat aina lisää "jos tekee mieli", kun ei niitä aiempiakaan ole tehnyt mieli?

Vierailija
66/77 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne laimeammat kestäisivät kolmisen kuukautta. Vahvemmat ikuisuuden, kun inhoan vahvaa kaljaa.

Vierailija
67/77 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden lonkeron voin juoda kesässä jos oikein riehaannun. Ja olutta ei mee meillä ollenkaan.

Vierailija
68/77 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

About 48 kk

Vierailija
69/77 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiskahtaa alkoholistilta. Hyvää perhe-elämää vaan sinnekin!

Vierailija
70/77 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopussa menis + pari pulloa punaviiniä. Uus reissu, Tallinnassa käyntihän on kivaa.

Vierailija
71/77 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan menisi kolmisen vuotta sillä oletuksella, että joku kaveri tarvitsisi satunnaista unakaljaa.

Niitä kaljoja en joisi ikinä, mutta jos ne nyt olisivat vaikka sitä samaa lonkeroa, niin vain itse juotuna kestäisi varmaan pari vuotta. AInakin siis.

Alkoholi ei ole mun paheeni, ja tietoisesti pidättäydyn opettelemasta mitään kesätissuttelutapoja, muutenkin painon kanssa kipuilen tarpeeksi. 

Vierailija
72/77 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 vuotta

Vierailija
73/77 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti päälle vuoden. Ehkä 14kk

Vierailija
74/77 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun pitäisi ne kaikki tuhota yksin, niin vähintään 2 vuotta.

Vierailija
75/77 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku toinenkin jo sanoi, niin 9.6. mennessä ois varmasti loppu, ehkä jo aiemmin riippuen viikonloppujen ohjelmasta.

Vierailija
76/77 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne olis kumpikin kaljaa, niin parissa viikossa, mutta pahahko lonkero viivyttäisi operaation ehkä kuukauteen.

Vierailija
77/77 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholinkäyttö on todella vaihtelevaa ihmisillä. Olin aivan äimän käkenä, kun työkaveri kertoi taannoin löytäneensä kolme vaimonsa siideriä kaapista. Joi ne janoonsa omien oluiden viilentyessä ja jokunen olut sitten vielä päälle. Normi arki-iltana six pack huiviin. Mietin, että ehkä kerran vuoteen tulee juotua tuon verran illan aikana, jos kavereiden kanssa jossain.

Visiitti maaseudun Alkoon oli myös silmiä avaava, kun edellämennyt pariskunta osti pienen pullon kirkasta ja ison pullon kirkasta. Näytti herran perjantaipullo ja rouvan perjantaipullo. Itse otin nyt nelisen vuotta vanhan vodkan desifiontikäyttöön. Saan pullon pois pakkasesta tilaa viemästä.

Sä oot aivan uskomattoman hyvä ihminen. Onneksi olkoon!

Ei alkoholin käyttömäärä tee ihmisestä hyvää tai pahaa, vain erilaisen siltä osin. On silmiä avaavaa kuulla ja nähdä erilaisia tapoja toimia, eikä vian uskoa oman tavan olevan se paras. Oma tapani on minulle mieluisin, ei paras tapa toimia.