1.6 ostettu 24x5,5% ja 24x7,5% juotavaa. Kuinka pitkäksi aikaa nämä 48 tölkkiä riittäisi sinulla?
Eli mies osti laivalta laatikon vahvaa kaljaa ja laatikon lonkeroa. Nyt puolet juomista on jo tuhottu, ja vaikuttaa siltä ettei juhannusjuomat kestä juhannukseen asti.
Mikä olisi sinun juomatahtisi noitten kanssa? Itse jos en olisi raskaana, olisi mennyt nyt tässä välissä max 8 tölkkiä.
Kommentit (77)
Ikuisesti. En koskaan juo mitään tuollaista. Kuulostaa alkoholistilta.
Varmaan menisi kolmisen vuotta sillä oletuksella, että joku kaveri tarvitsisi satunnaista unakaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Koko kesäksi, helposti
Siis minulle ja poikaystävälle molemmille, en ymmärtänyt että tuossa oli yhden juomat!
Varmaan kaksi vuotta. Nytkin on monta viikkoa ollut siideriä ja lonkeroa jääkaapissa. Viimeksi juonut vappuna kaksi lonkeroa. Ei tee mieli juoda kuin porukassa vain.
Itse en alkoholia käytä niin en voi oikein vastata, mutta veikkaisin miehen juoneen noin puoli laatikkoa tähän mennessä.
No minulla menee kesä-aikaan päivässä n. 14-16 tölkkiä.
Viikossa nuo menisivät - tosin sillä edellytyksellä, että tukena olisi muutama pullo tiukkaa viinaa etteivät juomat lopu vallan kesken.
M 42
Mä tykkän samalla kun vedän käteen tissutella siinä ohessa.
9 "ryyppykertaa", eli aika kauan :D
Koko loppuelämäksi ja kaikki jäisi vielä perinnöksi. Kumpikaan meistä ei juo ollenkaan alkoholia.
Nuo voisi kestää ikuisuuden, kun en itse juo kumpaakaan, mutta vieraille voisin tyrkyttää juotavaksi. Et kyllä kertonut, että millä aikavälillä ne on nyt sitten juotu.
En pidä oluesta enkä lonkerosta, joten nuo säilyisivät suunnilleen ikuisesti. Jos olisi jotain hyvänmakuista, kuten kuivaa omenasiideriä, niin saattaisi mennä enimmillään 4 tölkkiä viikossa.
Jos ei olisi vielä ensimmäistäkään lasta enkä olisi raskaana, niin tuo kaksi lavaa oli aikoinaan mun perusostos Pärnun kesäreissulta koko vuodeksi. Eli seuraavana kesänä sitten seuraavat ostokset taas vuoden tarpeisiin.
Kaksi lavaa lonkeroa riitti mulla ihan hyvin vuodeksi eteenpäin, varsinkin jos silloin tällöin ostin kaupasta jonkun eri makuisen juoman lisukkeeksi.
Nyt en ole ollut edes kunnolla humalassa kuin viimeksi joskus 2,5 vuotta sitten.
Eli selvinpäin tietysti vietetty esikoisen raskausaika, imetys, ja pääosin myös rankka vauvavuosi. Nyt uudestaan raskaana.
Esikoisen vauvavuoden aikana kerran kävin festareilla, mutta pitkien jonojen vuoksi taisin koko reissulla juoda 3 juomaa, eli humalassa en ollut. Kerran oli häät, silloin esikoinen oli isovanhemmilla hoidossa joten se taisi olla ainoa kerta kun olin jonkin verran humalassa koko vauvavuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Koko loppuelämäksi ja kaikki jäisi vielä perinnöksi. Kumpikaan meistä ei juo ollenkaan alkoholia.
Appi joi hyvin maltillisesti, mutta jäämistöstään löytyi yli 100 pullollista alkoholia viskistä katkeron kautta konjakkiin. Viina on ollut niin kätevä lahja ja kaikkihan joskus hömpsyn ottaa... Mies pohti, pitäisikö pullot lahjoittaa paikallisille alan miehille.
En nyt osaa mitään ajanjaksoa sanoa, mutta mulla on kyllä sellainen paha tapa, että jos alkoholia on kotona, niin "jos nyt pari"... Eli ei nuo koko kesää säilyisi. Tästä syystä en pidä alkoa kotona, koska kaupassa sitä harvemmin tekee mieli eikä tule siis ostettua, mutta jos kotona on, niin kylläpä vaan menee.
Ainakin kaksi vuotta. Ostin vuosi sitten kaksi viinipulloa Virosta. Ensimmäinen jäi juomattomana ystävän luo syksyllä ja toisen sain tuhottua viime viikolla ystävän kanssa puokkiin.
En juo olutta, siideriä tai lonkeroa, joten sekin voisi vaikuttaa käyttötahtiin.
Useamman vuoden.