Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehdestä bogattua: "halpisuikkarin kyllä erottaa rannalla"

Vierailija
12.06.2019 |

https://www.iltalehti.fi/muoti/a/2a28941c-5774-44c5-af65-69c37c75d3af

No en kyllä ite erota onko H&M vai joku kalliimpi merkki😅 Ehkä voi päätellä sillä lailla että mitä kalliimpi uikkari niin sitä vähemmän kangasta ja enemmän pyllystä esillä... Mitä mieltä? Ostaako joku muka yli sadan euron biksuja Suomen kesään, joka tunnetusti kestää yhteensä sen 2 vkoa ja siihen päälle viikon etelänloma talvella...

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 21 vuotta vanha uimapuku :)

Minullakin oli melko vanha uikkari, jota tyytyväisenä pidin kesäisin. Kunnes eräänä kesänä keksin ennen rannalle lähtöä keksin katsoa itseni peilistä myös takaapäin - persus oli haalistunut ohueksi höytyväksi niin, että venyessään muhkean takamukseni ylle persvako näkyi kuin harson läpi. Tsekkaa joskus tilanne! :)

Kuminauhat "kuolee" ajan kanssa.

Niin, tiedän sen kyllä. Mutta eihän se näkynyt kun uikkari oli mytyssä, näytti vahvalta mustalta kankaalta, vasta kun tajusin katsoa peilistä sen ollessa yllä, tajusin mitä takaosassa oli tapahtunut.

Tää on kyllä kivaa, ettei kukaan lähimmäinen voi kertoa, että olisi aika vaihtaa uikkari. Fiksu sinä kun tarkistit takaakin!

Vierailija
22/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"laadukkaan uikkarin tunnusmerkki on myös se, että uimapuvussa ei ole häiritseviä kokolappusia"

Eh... kai ne voi leikata pois jos häiritsee?

Nyt lopetat tähän paikkaan tuollaisen köyhäilyn!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite otin kerran Virossa halpissuikkarin ja kyllähän se kovin hätäistä sähläämistä oli, kun muija hoputti koko ajan tulemaan. Ei enää halpissuikkaireta mulle!

Vierailija
24/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista halpisuikkareita muiden päällä, mutta itselläni kylläkin. Ostin eilen 83 euron bikinit ja mielestäni ne olivat laatuun nähden kohtuullisen hintaiset. Normikaupoissa ei ole kuppikokoa 75 G. Isojen tyttöjen osastoilla on isoja kuppeja, mutta myös isoja ympärysmittoja. Housujen koosta puhumattakaan. Pakko satsata laatuun, mutta kyllä bikinit kestävätkin sitten kauemman kuin halpisversiot. Rintaliivien kanssa sama juttu. Ne, jotka löytävät kokoja, käyttäköön halpisuikkareita. Niissä on kivoja kuoseja.

Vierailija
25/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on julmaa. Nuorena jopa ompelin itselle uikkareita. Nyt ei meinaa löytää uimapukua edes rahalla, kun on tullut kroppaan kaikenlaista muutosta. Tarvitsis olla kaikenlaista kohottavaa ja litistävää, mutta silti kevyt päällä. Ja kaikesta huolimatta näytän kuitenkin rannalle ajautuneelta valaalta.

Vierailija
26/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks mä luin pikaseen tosta otsikosta vaan jotain jostain suikkarista....😒

Mä kans ihmettelin mikä on halpi-suikkari 😂

Vierailija
27/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunnista halpisuikkareita muiden päällä, mutta itselläni kylläkin. Ostin eilen 83 euron bikinit ja mielestäni ne olivat laatuun nähden kohtuullisen hintaiset. Normikaupoissa ei ole kuppikokoa 75 G. Isojen tyttöjen osastoilla on isoja kuppeja, mutta myös isoja ympärysmittoja. Housujen koosta puhumattakaan. Pakko satsata laatuun, mutta kyllä bikinit kestävätkin sitten kauemman kuin halpisversiot. Rintaliivien kanssa sama juttu. Ne, jotka löytävät kokoja, käyttäköön halpisuikkareita. Niissä on kivoja kuoseja.

Niin totta. Halpiksiin ei mahdu aikuisen naisen rinnat. Lontoo on suuririntaisen taivas. Sieltä löytyy istuvia bikineitä ja rintaliivejä pienilläkin ympärysmitoilla.

Vierailija
28/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokouikkarini maksoi 60 euroa. Minua taas ei kiinnosta paljonko muiden uimapuvut maksoivat. Hieman tunnen kyllä myötähäpeää jos on alaosina pelkät narut. 

Vierailija
29/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä maksanut uikkareista satasen, mutta en osaa erota parin kympin tai parin satasen uikkareita toisistaan. Tosin niitä en ostais, missä ei saa mennä veteen.

Vierailija
30/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie oon niin nirso ettei miulle kelpaa mitkään halpissuikkarit. Mut mie vaadin myös laatuu..

Vierailija
31/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpi-suikkari = eräs edullinen sukupuolielämän muoto.

Vierailija
32/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin totta. Halpiksiin ei mahdu aikuisen naisen rinnat. Lontoo on suuririntaisen taivas. Sieltä löytyy istuvia bikineitä ja rintaliivejä pienilläkin ympärysmitoilla.

"Aikuisen naisen rinnat" on sen kokoiset rinnat kun sattuu aikuisena olemaan. Yhtä lapsellista tämmöinen kommentointi kuin isojen rintojen nimittely lolloiksi tai riippareiksi. 

Vierailija
33/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halpi-suikkari = eräs edullinen sukupuolielämän muoto.

Jollain jäi levy hieman päälle. Nyt ulos leikkimään!

Vierailija
34/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki huomas nyt varmasti suikkari-vitsin. 🙄

Vierailija
35/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 21 vuotta vanha uimapuku :)

Minullakin oli melko vanha uikkari, jota tyytyväisenä pidin kesäisin. Kunnes eräänä kesänä keksin ennen rannalle lähtöä keksin katsoa itseni peilistä myös takaapäin - persus oli haalistunut ohueksi höytyväksi niin, että venyessään muhkean takamukseni ylle persvako näkyi kuin harson läpi. Tsekkaa joskus tilanne! :)

Kuulostaa tutulta. Harmi vain, että itse tsekkasin asian vasta kun olin viettänyt päivän ihmisiä vilisevän altaan äärellä. Nyt tiedän paremmin.

Vierailija
36/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mie oon niin nirso ettei miulle kelpaa mitkään halpissuikkarit. Mut mie vaadin myös laatuu..

Halpiksen tunnistaa missä vain ja vaikka yrittäisi nauttia silmät kiinni.

On kuin työntäisi vehkeensä lihamyllyyn 😬

Vierailija
37/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä artikkeli joka virheellisesti olettaa että kaikki ostaa vaan yhden uimapuvun jonka sitten kuluttaa loppuun?

En itse koskaan maksaisi yli 40e uikkareista, mutta minulla on niitä paljon. Vissiin 8 bikiniä ja pari kokouikkaria. Kaikentyylisiä, eri tilanteisiin sopivia. Käytän niitä kaikkia vaihtelevasti, joten halpiksetkin kestävät hyvänä vuosia koska niitä ei kuluta jokapäiväisessä käytössä heti loppuun vaan saavat ”levätä”.

Vierailija
38/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan olen aikuinen 40v,kahden lapsen äiti ja tissit kokoa aa.

Vierailija
39/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 38v ja mulla ei edes ole uimapukua :O

Vierailija
40/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep, sama ongelma kuin jollakin toisella täällä. Rintsikoiden koko 70E ja bikineissäkin pitää olla kaarituet, uimapuvun löytäminen melkein mahdotonta. En nyt tiedä onko ne kaarituelliset sen laadukkaampia, kalliita ovat kuitenkin ja hankala löytää tuossa koossa. Usein bikinienkin koko ilmoitetaan vaan S,M,L mikä ei kerro mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi