Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehdestä bogattua: "halpisuikkarin kyllä erottaa rannalla"

Vierailija
12.06.2019 |

https://www.iltalehti.fi/muoti/a/2a28941c-5774-44c5-af65-69c37c75d3af

No en kyllä ite erota onko H&M vai joku kalliimpi merkki😅 Ehkä voi päätellä sillä lailla että mitä kalliimpi uikkari niin sitä vähemmän kangasta ja enemmän pyllystä esillä... Mitä mieltä? Ostaako joku muka yli sadan euron biksuja Suomen kesään, joka tunnetusti kestää yhteensä sen 2 vkoa ja siihen päälle viikon etelänloma talvella...

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastoin sinun luulojasi, kaikki ihmiset eivät osta ruokia ja uikkareitaan Lidlistä.

Vierailija
2/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ulinaa taas. Suomessa uimakausi on ulkona helposti kolme kuukautta ja halleissa ja kylpylöissä ympäri vuoden. Plus monet matkustelevat enemmän kuin viikon vuodessa. Onko se jotenkin tavatonta, jos joku sijoittaa enemmän kuin kaksi kymppiä uima-asuunsa? No ehkä siellä Savukosken marttakerhon keskuudessa kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun ei tuotakaan murhetta. 

Omalla mökillä saa uida ilman uikkareita eikä kukaan näe paitsi lokit ja sorsat :D

Vierailija
4/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsooko joku muka rannalla toisten uikkareita sen sijaan, että keskittyisi vain rentoutumaan ja nauttimaan kesästä?

Vierailija
5/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 21 vuotta vanha uimapuku :)

Vierailija
6/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsooko joku muka rannalla toisten uikkareita sen sijaan, että keskittyisi vain rentoutumaan ja nauttimaan kesästä?

Ilmeisesti sitten. Itse en tarkkaile muiden uikkareita lainkaan. Omien hintahaarukka liikkuu kympistä sataanviiteenkymppiin. Toki joissain on paremmat leikkaukset ja tuki rinnoille ja jotkut löpsähtää kastuessaan. Ei minua häiritse, vaikka, joku ostaisi uikkarinsa Lidlistä.

Vierailija
7/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harmin paikka, jos erottaa. Sääliksi käy niitä, jotka keskittyvät rannalla vahtaamaan toisia ja joille näiden käyttämien uikkareiden laatu on jotenkin merkittävä. Itse en uikkarista yli 50 € pulittaisi.

Vierailija
8/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin oli melko vanha uikkari, jota tyytyväisenä pidin kesäisin. Kunnes eräänä kesänä keksin ennen rannalle lähtöä keksin katsoa itseni peilistä myös takaapäin - persus oli haalistunut ohueksi höytyväksi niin, että venyessään muhkean takamukseni ylle persvako näkyi kuin harson läpi. Tsekkaa joskus tilanne! :)

Vierailija
9/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mä luin pikaseen tosta otsikosta vaan jotain jostain suikkarista....😒

Vierailija
10/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole vielä nähnyt minkään hintaisia suikkareita julkisella uimarannalla. Varmasti kaikki erottuisivat joukosta.

Vierailija
11/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Edullisesti massatuotetut bikinit leikataan tietyn valmiin kaavan mukaan. Itse taas kiinnitän suunnittelussa paljon huomiota yksityiskohtiin ja istuvuuteen. Mikään ei tietenkään istu täydellisesti kaikille, sillä kaikki vartalot ovat erilaisia, mutta kyllä suunnittelu parantaa istuvuutta, Asujamaa toteaa."

Hyvä luoja mitä idiotismia koko juttu, ja tuo osuus varsinkin. :D Meinaako kirjoittaja, että jossain tehtaassa aletaan vaan randomisti leikellä ja parsia niitä halpisuikkareita kasaan ilman että kukaan on niitä suunnitellut? Vaateketjujen biksuthan nimenomaan suunnitellaan sopimaan mahdollisimman moneen vartaloon jotta ne menisivät kaupaksi. Jos joku kaipaa mittatilausbiksuja niin ne hänelle sallittakoon.

Itse olen aina käyttänyt näitä ns. halpisuikkareita, ja hyvin laadukkaita ovat olleet (kun hiukan keskittyy ostotilanteessa). Pitäneet mallinsa ja värinsä hienosti jopa useamman vuoden. Musta tuntuu että jutun kirjoittaja ei ole halpisbiksuja nähnytkään, en esim. ole koskaan törmännyt mihinkään verkkovuoreen yksissäkään uikkareissa.

Vierailija
12/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin oli melko vanha uikkari, jota tyytyväisenä pidin kesäisin. Kunnes eräänä kesänä keksin ennen rannalle lähtöä keksin katsoa itseni peilistä myös takaapäin - persus oli haalistunut ohueksi höytyväksi niin, että venyessään muhkean takamukseni ylle persvako näkyi kuin harson läpi. Tsekkaa joskus tilanne! :)

Kuminauhat "kuolee" ajan kanssa.

Vierailija
13/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuminauhat "kuolee" ajan kanssa.

Niin, tiedän sen kyllä. Mutta eihän se näkynyt kun uikkari oli mytyssä, näytti vahvalta mustalta kankaalta, vasta kun tajusin katsoa peilistä sen ollessa yllä, tajusin mitä takaosassa oli tapahtunut.

Vierailija
14/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadiumin biksut kestäneet kolme vuotta. Ja kyllä, olen tsekannut, etteivät ole takaa hiutuneet tai lörpsähtäneet. Sitä ennen oli yhden kesän käytössä alusvaateliikkeestä ostetut bikinit. Talvella kylpylään lähtiessä huomasin, että olivat hiutuneet takapuolesta läpinäkyviksi. Ja ihan samalla lailla hoidan molempia uikkareita, aina käytön jälkeen huuhdon/pesen ja ripustan kuivumaan.

Vierailija
15/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kauheeta.

On se niin väärin kun joku ei käytä rahaa.

Vierailija
16/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi kauheeta.

On se niin väärin kun joku ei käytä rahaa.

Niin just, keksikää mulle tarve niin mää pöljä maksan:dd

Vierailija
17/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivojen uikkareiden/biksujen löytäminenhän on samanlaista tuuripeliä kuin hyvinistuvien alusvaatteiden. Joku löytää aina jostain tietystä merkistä itselleen hyvinistuvat, joku teini hooämmästä. Jollekin riittää että asu toimii rannalla maatessa, toisen asun on pysyttävä päällä sukeltaessakin. On nimittäin aika tarkkaa puuhaa, kun pienessä vaatekappaleessa istuvuus on milleistä kiinni. Ahkera sovittaja yleensä palkitaan. Ja timmi kroppa on tässäkin tapauksessa helpompi vaatettaa kuin lösähtänyt tai muhkurainen.

Vierailija
18/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artikkelissa sanottu ikävästi kierrätysmateriaalien käytöstä, vaikka maailman pitäisi kierrättää enemmän.

Käytän vain urheilumerkkien uikkareita enkä välitä, mitä muut ajattelevat.

Vierailija
19/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"laadukkaan uikkarin tunnusmerkki on myös se, että uimapuvussa ei ole häiritseviä kokolappusia"

Eh... kai ne voi leikata pois jos häiritsee?

Vierailija
20/52 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä saatan ostaa useammatkin yli 100 euron bikinit. Suomen vesissä en kyllä ui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme