Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunkeileva kaverinkaveri

kolmonen
12.06.2019 |

Minun kaveripiirissäni on mies joka tunkeilee.
Hänelle ei uskalla olla mukava. Minua nykyään ahdistaa jopa katsoa häntä silmiin vaikken koskaan ole ollut silmiinkatsomaton persoona.

Jos hänelle sanoo kaveriporukassa kauniin sanan joskus vaikka kivasta paidasta niin sitten pitää puoli vuotta viesteissä kuunnella hänen epäonnistuneista rakkaustarinoistaan, elämän kurjuuksista ja sukupuolitaudeista.

Aivan liian henkilökohtaisia juttuja kertoo! Ahdistaa kovasti! Olen sanonut monta kertaa ja monesta asiasta että nyt en tahdo kuulla tästä mutta aina keksii jotain uutta josta jutella.

Puhuu vielä tosi rumasti joistain asioista esim "Panin (nimi) niin että kulli turpos"
Itse olen hieman herkkä ja introvertti, minun korvaan tuo kuulostaa aivan kamalalta.

Miten voi olla samassa kaveriporukassa niin ettei ongi itselleen tunkeilijan huomiota? Apua?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttiydellä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, millaiseen kielenkäyttöön olet tottunut ja mitä siis siedät.

Vierailija
2/15 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi on jonkin sortin läheisriippuvainen, jolle ystävällisyys on iso asia. Hänestä tuskin monikaan pitää juuri mainitsemiesi luonteenpiirteiden vuoksi ja siksi takertuu helposti ensimmäiseen kilttiin ihmiseen. Yksinäinen ja tarvitseva monella tavalla. Joku psykologi osaisi selittää tarkemmin.

Olet nyt oppinut hänestä sen, ettei kannata ihan hirveästi kehua paitoja ja muuta kivaa. Siitä seuraa tunneryöpytystä ja huomionhalua sitten pitkäksi ajaksi. Niinpä anna lillua mukana, mutta se miten nyt toimit taitaa olla se paras tapa selvitä hänestä.

Tuollaiset tyypit ovat tottuneet ihmisten torjuntaan. Et ole muita pahempi saati vastuussa miten hän sinun sanoihisi reagoi. Älä vastaa viesteihin, puheluihin saati vastaile tavatessa hänelle enempää kuin pari sanaa . Kyllä hän siitä asettuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin rannalla aikuisen miehen lennättämässä leijaa, päällä oli shortsit ja pikee paita. Tiesin että sen vaimo oli ennen ollu R-kioskilla töissä ja olin tältä ostanut kortsuja. Arvatkaa hävettikö, kun epäilin että on kertonut sen tuolle leijamiehelle ja nyt olin samalla rannalla. Mies varmaan luulee mua joksikin himo jakorasiaksi kun ostin vielä "perhepaketin" niitä kortsuja. Annoin puolet niistä kortsuista kaverille kun se ei kehdannut ostaa itse. Ja tarkoitus oli kyllä vähän hurvitella poikien kanssa emmekä halunneet tulla raskaiksi heti ekoilla seksikerroilla ja pojilla tuskin kortsuja olisi mukana. Sitten ei olis uskaltanu harrastaa muunlaista kuin sitä tavallista otan sulta suihin seksiä, jota oli jo tehty ihan tarpeeksi eli ainakin satoja kertoja.

Oon kolmessa vuodessa varmaan niellyt enemmän spermaa kuin syönyt jugurttia, joten nyt siihen tulee loppu. JOTEN EN OLE MIKÄÄN jakorasia, vaan haluan kokeilla sitä ihka oikeaa seksiä ja jos sitä senkin leijanlennättäjä ukko luulet minulta saavasi niin väärässä olet ja sulle en antais vaikka haluat. ( piste)

Vierailija
4/15 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introverttiydellä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, millaiseen kielenkäyttöön olet tottunut ja mitä siis siedät.

ei, mutta herkälle ja sen lisäksi introvertille ihmiselle tuollainen lause on kauhistus.

herkälle liian vahvasti sanottu

introvertille liian intiimisti jollei todella hyvä ystävä

Vierailija
5/15 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi on jonkin sortin läheisriippuvainen, jolle ystävällisyys on iso asia. Hänestä tuskin monikaan pitää juuri mainitsemiesi luonteenpiirteiden vuoksi ja siksi takertuu helposti ensimmäiseen kilttiin ihmiseen. Yksinäinen ja tarvitseva monella tavalla. Joku psykologi osaisi selittää tarkemmin.

Olet nyt oppinut hänestä sen, ettei kannata ihan hirveästi kehua paitoja ja muuta kivaa. Siitä seuraa tunneryöpytystä ja huomionhalua sitten pitkäksi ajaksi. Niinpä anna lillua mukana, mutta se miten nyt toimit taitaa olla se paras tapa selvitä hänestä.

Tuollaiset tyypit ovat tottuneet ihmisten torjuntaan. Et ole muita pahempi saati vastuussa miten hän sinun sanoihisi reagoi. Älä vastaa viesteihin, puheluihin saati vastaile tavatessa hänelle enempää kuin pari sanaa . Kyllä hän siitä asettuu. 

Kiitos kommentistasi ja tuestasi!

Olen tuntenut itseni hieman huonoksi ihmiseksi kun olen vastaillut lähinnä yhdellä sanalla viesteihin. Ehkä pitäisi lopettaa vastailu kokonaan? Tosin koska samaa kaveripiiriä niin sitten pitäisi selittää miksi en vastaa.

Asettumaan hän tuskin koskaan tulee, näin on tapahtunut jo monta kertaa ja alkaa aina uudestaan kun häntä näkee.

Vierailija
6/15 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei, mutta herkälle ja sen lisäksi introvertille ihmiselle tuollainen lause on kauhistus.

Minuakin järkyttäisi tuollainen heitto. Saisi kyllä olla TODELLA läheinen ihminen jolta tuollaista pystyisin kuuntelemaan kiusaantumatta. En kyllä tiedä pystyisinkö sittenkään.

Valitettavasti kaikilla ei ole tilannetajua eikä hienotunteisuutta eivätkä he ehkä koskaan ymmärrä, millainen kielenkäyttö mihinkin tilanteeseen sopii.

Vierailija
7/15 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki humaltuu huomiosta. Jos erehdyt jonkin kauniin sanan sanomaan/ylipäätään olemaan kuuntelija, saatat saada ikuisen riesan ihmisestä. Minäminä on päivän sana.

Vierailija
8/15 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin järkyttäisi tuollainen heitto. Saisi kyllä olla TODELLA läheinen ihminen jolta tuollaista pystyisin kuuntelemaan kiusaantumatta. En kyllä tiedä pystyisinkö sittenkään.

Valitettavasti kaikilla ei ole tilannetajua eikä hienotunteisuutta eivätkä he ehkä koskaan ymmärrä, millainen kielenkäyttö mihinkin tilanteeseen sopii.

Juu, kauhistuin tuosta. Sai tyypin tuntumaan vieläkin etäisemmältä.

Muitakin todella vaivaannuttavia on ollut useampia, esim kertonut sukupuolitaudeistaan ja urologitutkimuksistaan. Miten nuihin nyt ees voi reagoida?

Toinen tuntuu kaipaavan tukea mutta on täysin mun mukavuusalueen ulkopuolella.

Vaihtoehtoina ilkeys tai morkkis.

Vierailija
9/15 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran näin rannalla aikuisen miehen lennättämässä leijaa, päällä oli shortsit ja pikee paita. Tiesin että sen vaimo oli ennen ollu R-kioskilla töissä ja olin tältä ostanut kortsuja. Arvatkaa hävettikö, kun epäilin että on kertonut sen tuolle leijamiehelle ja nyt olin samalla rannalla. Mies varmaan luulee mua joksikin himo jakorasiaksi kun ostin vielä "perhepaketin" niitä kortsuja. Annoin puolet niistä kortsuista kaverille kun se ei kehdannut ostaa itse. Ja tarkoitus oli kyllä vähän hurvitella poikien kanssa emmekä halunneet tulla raskaiksi heti ekoilla seksikerroilla ja pojilla tuskin kortsuja olisi mukana. Sitten ei olis uskaltanu harrastaa muunlaista kuin sitä tavallista otan sulta suihin seksiä, jota oli jo tehty ihan tarpeeksi eli ainakin satoja kertoja.

Oon kolmessa vuodessa varmaan niellyt enemmän spermaa kuin syönyt jugurttia, joten nyt siihen tulee loppu. JOTEN EN OLE MIKÄÄN jakorasia, vaan haluan kokeilla sitä ihka oikeaa seksiä ja jos sitä senkin leijanlennättäjä ukko luulet minulta saavasi niin väärässä olet ja sulle en antais vaikka haluat. ( piste)

Miks te alapeukutatte mua 🤬 Tää on totta joka sana ja jos täällä ei saa muuta kuin trollata niin saatte pitää palstanne. Nyt alatte tykkäämään tästä tai ilmoitan koko palstan asiattomaksi ja mihinkäs sitten kirjoitatte. Suomi24 palstalle vai?

Vierailija
10/15 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks te alapeukutatte mua 🤬 Tää on totta joka sana ja jos täällä ei saa muuta kuin trollata niin saatte pitää palstanne. Nyt alatte tykkäämään tästä tai ilmoitan koko palstan asiattomaksi ja mihinkäs sitten kirjoitatte. Suomi24 palstalle vai?

koska oot varmaan vastannu väärään threadiin? tuo sun fantasia ei liity ap mitenkään

Vierailija
11/15 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoituksesi ei liittynyt mitenkään aiheeseen ja kuulosti aivan sekopään kirjoittamlta, joten siksi saat alapeukkoja. Capiche?

Vierailija
12/15 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmonen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, kauhistuin tuosta. Sai tyypin tuntumaan vieläkin etäisemmältä.

Muitakin todella vaivaannuttavia on ollut useampia, esim kertonut sukupuolitaudeistaan ja urologitutkimuksistaan. Miten nuihin nyt ees voi reagoida?

Toinen tuntuu kaipaavan tukea mutta on täysin mun mukavuusalueen ulkopuolella.

Vaihtoehtoina ilkeys tai morkkis.

Itse sanoisin ihan asiallisesti, että minusta jutut tuntuvat liian henkilökohtaisilta ja minulle tulee epämukava olo niistä. Ja pyytäisin, että voisiko hän puhua jostakin muusta. Jos hän siitä loukkaantuisi niin sille ei sitten voisi mitään. Voi tietysti olla, että hän ei ymmärtäisi edes suoraa puhetta ja jatkaisi juttujen kertomista entiseen tapaan. Tällöin todennäköisesti ottaisin etäisyyttä, jos se suinkin olisi mahdollista.

Vierailija
13/15 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sanoisin ihan asiallisesti, että minusta jutut tuntuvat liian henkilökohtaisilta ja minulle tulee epämukava olo niistä. Ja pyytäisin, että voisiko hän puhua jostakin muusta. Jos hän siitä loukkaantuisi niin sille ei sitten voisi mitään. Voi tietysti olla, että hän ei ymmärtäisi edes suoraa puhetta ja jatkaisi juttujen kertomista entiseen tapaan. Tällöin todennäköisesti ottaisin etäisyyttä, jos se suinkin olisi mahdollista.

Olen sanonut useammin kuin kerran... mutta sitten keksii jotain muuta vaivaannuttavaa kerrottavaksi. Ja aina kun häntä näkee ja erehtyy tekemään mitä tahansa kivaa, esim "Oisko yhtä ylimääräistä röökiä? -Joo, ota tosta" niin sitten jatkuu alusta.

En vaan osaa olla normaalikeskustelussa ilkeä. Enkä edes tahdo olla.

Yleensä pärjään ihmisten kanssa oikein hyvin enkä tunne että itseäni kohdeltaisiin mitenkään kaltoin tai hyväksikäytettäisiin, mutta tämän tyypin kanssa tuntuu vaan niin vaikeelta.

Tukkii mun rajojen sisään väkisillä, ja vaikka sanon että nyt ei oo ok nää jutut niin silti jatkuu.

Oon miettiny että auttaisko jos sanoisin että me ei olla kavereita, eikä lähellekään. Se tuntuu ajattelevan että ollaan läheisiäkin.

Vierailija
14/15 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmonen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut useammin kuin kerran... mutta sitten keksii jotain muuta vaivaannuttavaa kerrottavaksi. Ja aina kun häntä näkee ja erehtyy tekemään mitä tahansa kivaa, esim "Oisko yhtä ylimääräistä röökiä? -Joo, ota tosta" niin sitten jatkuu alusta.

En vaan osaa olla normaalikeskustelussa ilkeä. Enkä edes tahdo olla.

Yleensä pärjään ihmisten kanssa oikein hyvin enkä tunne että itseäni kohdeltaisiin mitenkään kaltoin tai hyväksikäytettäisiin, mutta tämän tyypin kanssa tuntuu vaan niin vaikeelta.
Tukkii mun rajojen sisään väkisillä, ja vaikka sanon että nyt ei oo ok nää jutut niin silti jatkuu.

Oon miettiny että auttaisko jos sanoisin että me ei olla kavereita, eikä lähellekään. Se tuntuu ajattelevan että ollaan läheisiäkin.

Älä reagoi tyyppiin enää mitenkään. Jos yrittää tunkea jutuille, niin korkeintaan moikkaa lyhyesti ja jatka matkaasi. Samassa porukassa älä kommentoi hänen juttujaan lainkaan ja jos mahdollista, niin varo jäämästä hänen kanssaan kahden kesken missään tilanteessa. Tyyppi ei lainkaan piittaa siitä, että olet sanonut hänelle tuntevasi olosi epämukavaksi hänen puheidensa takia ja se on aina varoitusmerkki. Sitä ei voi laittaa huonojen sosiaalisten taitojen tai yksinäisyyden piikkiin, sillä tervepäiset yksinäiset kyllä kunnioittavat sitä, kun heille sanoo suoraan sen, missä raja kulkee.

Vierailija
15/15 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoituksesi ei liittynyt mitenkään aiheeseen ja kuulosti aivan sekopään kirjoittamlta, joten siksi saat alapeukkoja. Capiche?

Minun mielestä mies olisi voinut tungetella ja varmasti ajatuksissaan niin tekikin joten liittyy aiheeseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi