Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auttaa ahmimishäiriöön?

Vierailija
11.06.2019 |

Mä en jaksa enää. Ahmin joka ilta. Joka päivä päätän että ei enää ikinä, joka ilta tää kuitenkin toistuu. Pelkään tosi paljon terveyteni puolesta. Oma ulkomuoto hävettää niin paljon että en kehtaa enää käydä missään. Olen ihan hirveä roolimalli lapselleni, joka ei vielä ymmärrä tätä asiaa (hän on vauva vielä) mutta myöhemmin kyllä. Onko täällä ketään, joka olisi päässyt eroon tästä? Miten?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

taktil stimulering

Vierailija
2/18 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taktil stimulering

Tämä taitaa olla jotain kosketusterapiaa? Miten se voisi auttaa?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama ongelma, mutta se auttoi, kun en ostanut niin paljon syötävää kaappeihin. Sitten keksin itselleni muuta tekemistä. Vaikeaa se oli ja repsahtelin välillä, mutta siitä se helpotti pikkuhiljaa, itsekurilla. Ei siihen muu auttanut.

Vierailija
4/18 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä leivinhiiva pois.

Vierailija
5/18 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis bulimia (ahmimishäiriö) vai BED (ahmintahäiriö)?

Vierailija
6/18 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennatko myös? Sairastin bulimiaa nuorena. Minut paransi kun löysin ihanan poikaystävän vierelleni joka aidosti rakasti mua just sellaisena kun olen. Sen myötä paranin pikkuhiljaa. Voisin vastata siis että rakkaus. Tsemppiä sulle kovasti.

Vierailija
7/18 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmimisen lopettaminen auttaa

Vierailija
8/18 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oksenna, joskus nuorempana oli vaihe jolloin tein sitäkin, mutta sain sen lopetettua. Ahmiminen vain jäi :(

Ap

Vierailija
9/18 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko joku lääkitys?

Vierailija
10/18 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksennatko myös? Sairastin bulimiaa nuorena. Minut paransi kun löysin ihanan poikaystävän vierelleni joka aidosti rakasti mua just sellaisena kun olen. Sen myötä paranin pikkuhiljaa. Voisin vastata siis että rakkaus. Tsemppiä sulle kovasti.

Kiitos tsempeistä!

Mulla on myös ihana puoliso, lapseni isä joka rakastaa sellaisena kuin olen, vaikka en ymmärrä miksi... Jos pääsisin tästä ongelmasta eroon, mun elämässä olisi kaikki hyvin.

Vierailija
11/18 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat tuntemukset täällä. Nyt olen ollut kolme päivää ahmimatta. Päätin, että jos ahmin, niin en ahmi mitään missä on sokeria. Leipää ja ruokaa saan vedellä luvan kanssa mielin määrin. Minulle siis ongelmana ovat olleet kaikki sokeriherkut. Nyt pari päivää olen syönyt jotenkin normaalisti, kun ahmiminen on tavallaan sallittua. Katsotaan miten kauan tämä kestää.

Vierailija
12/18 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siis bulimia (ahmimishäiriö) vai BED (ahmintahäiriö)?

BED, vaikka mitään virallista diagnoosia ei mulla ole. Kriteerit varmaan kuitenkin täyttyvät.

Ap

Vierailija
13/18 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Ihan sama oliko kaapeissa herkkuja vai ei, kaupasta saan aina lisää. Itseä on auttanut fitfarmin ketodieetti. Heti ekana päivänä hävis suklaanhimo eikä pahemmin ole ollut muitakaan himoja. Toisaalta en tiedä mitä käy, kun tämä loppuu... Ajattelin kuitenkin yrittää olla edelleen ilman hiilareita ja sokeria maltillisesti. Jos en pysty siihen ja alan taas ahmimaan, teen dieetin uusiksi.

Vierailija
14/18 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piri.

Vierailija
15/18 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuslääke voxra. On entinen laihdutuslääke, mutta nykyisin käytetään vain masennuksen hoitoon. Laihduin normaalipainoiseksi ja ahmiminen on pysynyt poissa vaikka en ole enää vuosiin sitä syönyt.

Vierailija
16/18 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voxra on tosiaan hyvä .

Nykyään laitan itselleni aikarajan, etten syö illalla enää mtn klo 18 jälkeen.

Jokainen voi tietty laittaa millaisen aikarajan laittaa niin ettei mene yöunet nälän vuoksi.

Vierailija
17/18 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Ihan sama oliko kaapeissa herkkuja vai ei, kaupasta saan aina lisää. Itseä on auttanut fitfarmin ketodieetti. Heti ekana päivänä hävis suklaanhimo eikä pahemmin ole ollut muitakaan himoja. Toisaalta en tiedä mitä käy, kun tämä loppuu... Ajattelin kuitenkin yrittää olla edelleen ilman hiilareita ja sokeria maltillisesti. Jos en pysty siihen ja alan taas ahmimaan, teen dieetin uusiksi.

Paljon tsemppiä sinulle! Mullekin sokeri on kaikkein pahin. Myös muut hiilarit.

Ap

Vierailija
18/18 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat tuntemukset täällä. Nyt olen ollut kolme päivää ahmimatta. Päätin, että jos ahmin, niin en ahmi mitään missä on sokeria. Leipää ja ruokaa saan vedellä luvan kanssa mielin määrin. Minulle siis ongelmana ovat olleet kaikki sokeriherkut. Nyt pari päivää olen syönyt jotenkin normaalisti, kun ahmiminen on tavallaan sallittua. Katsotaan miten kauan tämä kestää.

Sokeriherkut on mullekin kaikkein pahimpia. Mutta myös leipä yms. Hienoa että olit kolme päivää ahmimatta, toivottavasti hyvä putki jatkuu! Voimia!

Ap