Mikä on seksikkäin asu mikä on ollut päällänne?
..ja missä sitä käytitte. Itselläni oli sexibition messuilla täysi musta latex asu naamiolla, jossa oli rinnat ja peppu paljaana. Tiesin ettei kukaan tunnistaisi minua, joten uskalsin mennä, mutta kyllä aristin tosi paljon sitä että rintani olivat kaikkien nähtävillä. Mieheni ei pukeutunut, joten meidän piti olla kuin ei olisi tunnettu, siltä varalta että olisi joku tuttu tullut ja tunnistanut mieheni ja tietty samalla minut ja nähhyt sitten tissini.
Kommentit (42)
Pitsinen body, stay up:it, sukkanauhaliivit ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko kukaan puristelemaan rintojasi?
no ei tullut. Miksi tulisi ja jos tulisi niin varmaan aika äkkiä tulisi lähtö ja lisäksi en ollut läheskään ainoa joka oli tuolla rinnat paljaana.
Okei, ajattelin vain kun en tiennyt mikä se konsepti siellä on ja olisi loogista, että avomielisessä seksitapahtumassa puristeltaisiin paljasrintaisten naisten tissejä.
Itselleni olisi todella herkullinen tilanne, jos olisin jossain rinnat paljaana ja useat eri miehet tulisivat puristelemaan niitä.
Kiihottaisi valtavasti.
En haaveile koskaan seksistä useamman miehen kanssa, mutta siitä haaveilen, että useampi mies tai jopa kunnon lauma miehiä hieroisi vartaloani ja puristelisi, imisi ym. tissejäni.
No kyllä tuokin onnistuu. Siellä on niitä osastoja joissa voi kokeilla eri laitteita" keinuja" ym...tuonne kun menet ja vain sanot että tissejäni saa kokeilla niin eiköhän halukkaita löydy jonoksi asti. Muetippä jos antaisit laittaa itsesi kiinni bdsm keinuun ja sitten puoli tuntia ihmiset saisivat vähän kokeilla miltä rintasi tuntuvat.
Musta puku valkoinen kauluspaita ja sraga.
Pitsi on epäseksikästä. Mistähän cosmosta naiset ovat lukeneet tämän ja pilaavat maailmaa seksikuteiden osaltakin.
Noin teoriassa pitsiset punaiset alusvaatteet. Mun päällä tosin ne ei näytä seksikkäiltä, mutta sitä ei kysyttykään :P
Tokmannin tuulipuku ja kumisaappaat.
Musta korsetti sukkanauhoilla ja stay-upit oli naisella joka oli minun päällä.
M
Hmmmm....vaimon mielestä Datex Shortsit aukolla jossa on penisrengas, sekä jaloissa stay-up sukat. Erektion kulmaa saa säädettyä shortseissa olevilla remmeillä.
Hänestä on oikein kiihottavaa pakko pukea minut noin kun leikimme sidontaleikkejä.
Latex asu on kyllä seksikkäintä mitä on ollut päällä. Kiva käydä tuollaisessa vaikka lounaalla...
Jakkupuku alla stringit, sukkanauhat, kiiltävät mustat sukat, Korkoavokkaat, jakun alla push up rintaliivit ja musta toppi. Huoliteltu ulkonäkö kevyellä meikillä ja salkku kuuluu vakiovarusteisiin. Huoliteltu virkanainen kun olen saan kyllä katseita ja tunnen itseni seksikkääksi. Gun-Brit 36.
Mustat puuvillaset boxerit, sepaluksesta roikkuu musta iso dildo. Liittyy parinvaihto bileisiin. M54
Sukkanauhat ja avopikkarit hameen alla ravintolassa.
Yläosana pelkät heijastinvaljaat. Sain siitä idean ja oli pakko testata. :D Ei oo miestä ni ei oo ketään kenelle esitellä tätä mun designluomusta, heh. Ns. kiltiksi tytöksi mulla tulee joskus oudon villejä ideoita 😅 N33
Ei seksikkäin mielestäni ole saavutettavissa asulla vaan hienostuneella käytöksellä. Minusta edelleen kaikkein viehättävintä oli, kun ystäväperheen rouva aina saunassa hieroi vittunsa orgasmiin ja nousi sen saadessaan varpailleenkin. Erityisen kaunista.
Herttailu tuli perille, enkä jättänyt sitä hänelle kertomatta. Kiitin häntä sydämellisestä ystävällisyydestä.
Vaimoni kaiken seksikkäin asu oli baby doll -yöpuvun pelkkä keltasifonkinen läpinäkyvä yläosa, siis alaosa paljaana jo yläosan lyhyydenkin takia. Äärettömän kaunis.
Koska hän muutenkin nukkui ilman alaosaa, oli selvä, että tarjoili vieraille aamukahviakin tässä asussa. Kaunista katseltavaa ystäväperheen miehelle myös muutoin kuin sanassa.
Okei, ajattelin vain kun en tiennyt mikä se konsepti siellä on ja olisi loogista, että avomielisessä seksitapahtumassa puristeltaisiin paljasrintaisten naisten tissejä.
Itselleni olisi todella herkullinen tilanne, jos olisin jossain rinnat paljaana ja useat eri miehet tulisivat puristelemaan niitä.
Kiihottaisi valtavasti.
En haaveile koskaan seksistä useamman miehen kanssa, mutta siitä haaveilen, että useampi mies tai jopa kunnon lauma miehiä hieroisi vartaloani ja puristelisi, imisi ym. tissejäni.