Olet juuri ollut helteellä lenkillä ja sinulla on jano. Poikkeat kauppaan, mitä limsaa ostat todennäköisimmin?
Appelsiinijaffaa, cokista, pommacia, omenalimsaa vai jotain muuta?
Kommentit (55)
Kivennäisvettä, hyvä nestehukkaan helteellä
Mä ostaisin maitoakin mieluummin kuin limua. Limut alkaa vaan janottaa lisää. Vettä joisin mieluiten.
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti juo janoon limsaa? En tiedä (lähipiirissäni) ketään. Luulis, että kaikki ovat jo niin tiedostavia, että tietävät, ettei limu ole janojuomaa vaan karkkeihin verrattavaa herkkua.
Piti sitten vaan ängetä ketjuun mukaan tämän sanoaksesi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti juo janoon limsaa? En tiedä (lähipiirissäni) ketään. Luulis, että kaikki ovat jo niin tiedostavia, että tietävät, ettei limu ole janojuomaa vaan karkkeihin verrattavaa herkkua.
Onhan sitä sokeritonta versiotakin limsoissa.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin Freeway Cola tai Freeway lemonade. Hyviä ja halpoja.
T. Lidl-mies.
Piti olla Freeway Orange. Lemonade tarkoittaa vain limsaa. Parempi tuo Freeway Orange on kuin Hartwallin jaffa, joka on lisäksi kallista. Mehupitoisuudet ratkaisevat, ja tuo Freeway Orange on 6%.
Historiallisista syistä ostan aina Fantaa.
Jos harrastaisin juoksua, niin suunnittelisin reitin niin, että pääsen kotiin juomaan.
Kylmää rasvatonta maitoa.Ylläripylläri, hoitaa nestehukan parhaiten
Tuossa tilanteessa valitsisin jonkun veden. Lenkin jälkeen ei tee mieli limsaa eikä helteelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole. Karkit sitten erikseen. Jokainen juo janoonsa mitä lystää.
Olen huono juomaan kuplajuomia (pl. kuohuviini) joten valitsisin hiilihapotonta lähdevettä. Joisin heti kassojen jälkeen pullon varmaan ykkösellä ja hakisin santsit vessasta mikäli mahdollista. Eihän yks puollitraa mihinkään janoon riitä.
Yleensä kyllä lenkkeilen lenkkipolulla ja kannan mukanani vesipulloa. En ole ikinä lenkkeillyt missään kauppojen lähettyvillä, tai ainakaan niin, etteikö suunnilleen samassa ajassa ehtisi kotiinkin juomaan mitä kassajonossa tuhraantuisi aikaa. Toisekseen, ei mulla oo ikinä ollut rahaa tai maksukortteja lenkillä mukanani, ellei vaunulenkkejä lasketa, jolloin työntöaisalla roikkui hoitolaukku ja siellä oli valmiiksi pakattuna kaikki mahdollinen mitä kahden pienen kanssa saattoi kodinulkopuolella tarvita. Ja tavarakorissa 1,5l vesipullo minulle.
San Pellegrino veriappelsiinilimonadia.