Olet juuri ollut helteellä lenkillä ja sinulla on jano. Poikkeat kauppaan, mitä limsaa ostat todennäköisimmin?
Appelsiinijaffaa, cokista, pommacia, omenalimsaa vai jotain muuta?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään ostaa limua. Ostan vettä.
Ei tulisi mieleenkään ostaa vettä. Hanasta saa ilmaiseksi.
En juo limua tai mehuja koska en pidä niistä. Vettä ostaisin kotimatkalle ja muutaman oluen kotiin juotavaksi.
Lähdevettä.
Jos saisi pelkkää limsaa kaupasta niin jääkylmä Hartwallin Jaffa.
En kanna rahaa mukana lenkillä. Mutta ostaisin kivennäisvettä tai lähdevettä, en pidä limsoista.
Vettä tai vissyä. Harvoin ostan limuja.
En kävisi lenkin jälkeen kaupassa ostamassa mitään juomaa. Kylmää ja raikasta vettä saa riittävästi hanasta. Juon kyllä ajoittain Pepsi maxia, mutta en varsinaiseksi janojuomaksi.
On se taas naisten niin vaikeaa vastata suoraan kysymykseen :D Itse ottaisin kylmästä jonkun kokiksen tai jonkun eksoottisemman hedelmälimsan
Kivennäisvettä. Olut aiheuttaa vain lisää janoa.
Lidlin Freeway Cola tai Freeway lemonade. Hyviä ja halpoja.
T. Lidl-mies.
Vastaan Pepsi Maxia, koska sähän kysyit mitä limua ostaisin. Muu ketju sitten vesille ja sen sellaisille juomille.
Pirkan kivennäisvettä tai oluita.
Ei mulla ole koskaan rahaa mukana lenkillä, joten menisin suoraan kotiin juomaan todennäköisesti vettä. Mutta jos nyt jostain syystä olisi pakko ostaa janoon limu, niin kai se olisi sitten Jaffa tai joku makuvesi.
Todennäköisemmin ostaisin jonkun niistä maustetuista kivennäisvesistä. Jos kuitenkin jostain syystä nimenomaan limppari pitäisi valita niin cocacola zero.
Kuka oikeasti juo janoon limsaa? En tiedä (lähipiirissäni) ketään. Luulis, että kaikki ovat jo niin tiedostavia, että tietävät, ettei limu ole janojuomaa vaan karkkeihin verrattavaa herkkua.
Minun tekisi mieli ostaa Coca Colaa, Cherry Colaa tai Dr Pepperiä, mutta ostaisin Ananas Lightia, koska en halua juoda sokerilimsaa enkä tykkää cola-juomien sokerittomista versioista.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/