Hallitus valittaa rahapulaa - sitten palkkaa 15 avustajaa veronmaksajien rahalla, ennen pärjättiin neljällä
Kommentit (51)
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi
Ja tämä on vasta alkua - saas nähdä milloin kaatunee tämäkin Anastaja-Anan Byrå.
Vierailija kirjoitti:
Mitä asiatonta tässä on - tämähän on totta!!
Ei näköjään pärjätty kun perustuslakiin törmättiin joka käänteessä mm. sotea tehtäessä. Saataisko nyt sellainen määrä avustajia, että ainakin alkeellisimmat mokat vältettäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Anttiko siellä vai Li??
Sellaista se on kun ministereinä kokemattomia naisia
Vierailija kirjoitti:
Ei näköjään pärjätty kun perustuslakiin törmättiin joka käänteessä mm. sotea tehtäessä. Saataisko nyt sellainen määrä avustajia, että ainakin alkeellisimmat mokat vältettäisiin.
Luuletko sinä, että olisivat niin päteviä avustajia, että olisi ihan perustuslaki hallinassa?? Epäilen, mutta hyvä palkaa he ainakin pääsevät nautimaan - kansan kärttyisä käsi maksaa hela hoidon.
Vierailija kirjoitti:
Niin, nämä setämiehet tuppaavat aina valikoimaan kaunottaria ympärilleen, onhan niitä kivempi kattella vissiin kun vanhoja muijia, vaikka eivät paljoa vielä osaisikaan.
Hallitusvihapuhetta. Tein rikosilmoituksen.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, kun Vihervassarit vihaavat aina Totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Hallitusvihapuhetta. Tein rikosilmoituksen.
Haha, siittä vaan - mutta tämä on totta, ei ole valhetta, lue vaikka itse lehdistä.
Vihervassari taitaa olla allerginen Totuudelle? =)
Saahan sitä rahaa automaatista!! HÖLMÖT!
Vierailija kirjoitti:
Puhumattakaan miehistä. =)
Vierailija kirjoitti:
Meillä taitaa olla sama suunta! 😁
Ei. En mene sun kanssas pöpelikköön!
Vierailija kirjoitti:
Saapas näkee mitä kenkä tekee, kuis kauan nämä hihhuloivat kansan rahoilla kunnes kassa on tyhjä ja sitten sitä itketään kuorossa.
On niillä aikamoiset kulutusjuhlat - mutta miten kauan??
Kavereille kans on sossujen motto. Ne jotka tippuivat eduskunnasta saavat rahakkaan viran. Tätä pitäisi kyllä lailla suitsia.
Kansa äänesti ison kasan kansanedustajia pois hommistaan niin Antti palkkasi 80 niistä takaisin. Siis sihteereiksi ja erityisavustajiksi ministeritason palkalla. Paremmalla kuin jopa kansanedustajan palkka.
Vierailija kirjoitti:
Mullahan oli ihan paljon asiaa - ei aloitukseni ilman asiaa ollut. Ap
Saapas näkee mitä kenkä tekee, kuis kauan nämä hihhuloivat kansan rahoilla kunnes kassa on tyhjä ja sitten sitä itketään kuorossa.