Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet ihmisestä jonka on pakko kauhistella ääneen exäänsä, että "mitä on ikinä tuossa ihmisessä nähnyt!?"

Vierailija
11.06.2019 |

Erityisesti naiset tuntuvart tekevän tuota

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono muisti.

Vierailija
2/10 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeran ihmisen käytöstähän tuo on. Jos on oikeasti eron kanssa sinut ja unohtanut ks. Ihmisen (siinä mielessä) niin ei ole mitään tarvetta alkaa tuolla tavalla mollaamaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

He näkevät itsensä.

Vierailija
4/10 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. Niin tässä kuin muissakin asioissa jokainen toimikoon tavallaan. Keskityn omaan elämääni enkä siihen, mitä muut tekevät tai jättävät tekemättä. 

Vierailija
5/10 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen itsestäni, että neljästä exästä yhden kohdalla olen sanonut näin ja sanon yhä. Muista pystyn edelleen näkemään, miksi ihastuin heihin. Ulkonäkö/luonne. Tämä viimeisin sen sijaan hurmasi mut esittämällä jotain muuta mitä on, eli en alkujaankaan olisi edes ihastunut häneen, jos olisin tiennyt hänen todellisen luonteensa. Kaikki mitä hän mulle alussa puhui osoittautui valheeksi. Mies oli patologinen valehtelija ja kun puolen vuoden aikana kaikki paljastui niin omat tunteet laimenivat.

Nyt kun aikaa on kulunut niin olen monta kertaa miettinyt ääneen, että mitä ihmettä hänessä näin, ei ollut edes komea... olen tullut lopputulokseen, että mies vaan osasi puhua ummet ja lammet ja hurmata.

Vähän niin kuin TIS Iiro, luulen, että aika montaa hänen ex-naistaan kuvottaa tällä hetkellä. :D

Vierailija
6/10 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kysymys on varmasti monella ihan rehellisesti mielessä, mutta on tietysti aika ilkeää ja keskenkasvuista ainakaan yhteisille tutuille sanoa tuollaista ääneen.

Vierailija
7/10 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisia tuntemuksia, etenkin nuorella ihmisellä, jonka ihmistuntemus ja kokemus parisuhteista ovat vielä vähäisiä. Mautonta kuitenkin ääneen tuollaisia puhella, ainakaan muille kuin luottamuksellisesti omille lähimmilleen.

Vierailija
8/10 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hyvin, mitä olen kussakin heilassa aikoinani nähnyt, mutta silti kaikista tulee jälkikäteen sellainen ”hyi” olo.

Vierailija
9/10 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen nettiaikaa ei ollut mitään informaatiota narsismista. Ei puhuttu pahuudesta, ei tiennyt mikä on normaalia. Kunpa silloin olisi ollut se tieto mikä nyt on. Nuoruus meni hukkaan kun oli liian kiltti.

Toivon että he kuolisivat jo pois, koska pahantekijät ei koskaan muutu, vaan jatkavat pahuuttaan jonkun toisen kohdalla.

Vierailija
10/10 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääneen en ole sanonut vaikka kyllä ajatellut. Ihmettelen mitä tosiaan hänessä näin ja samalla oli minulle opetus etten koskaan enää huoli senlaista ihmistä elämääni. Suhde oli lyhyt mutta opin siitä paljon ja tiedän myös minkälainen ihminen itse olen.