Osakesalkkusi arvo?
Kerro mikä on osake- tai rahastosalkkusi arvo.
Voin aloittaa, omani on vähän päälle 80€, aloitin toukokuussa.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Aikamoisia summia. Varmaan yksi tai kaksi nollaa pois perästä, niin ollaan lähempänä totuutta?
Tuota en kyllä usko.
Jos on varakkaampia/vanhempia ihmisiä niin kuusi numeroinen summa kuulostaa ihan järkeenkäyvältä.
Osakkeissa 25 tonnia, rahastoissa 85 tonnia ja tileillä 40 tonnia. Tileillä on liikaa, mutta olen viime vuodet pelännyt pörssilaskun alkavan ja sijoittanut sen vuoksi näin jälkikäteen liian varovasti.
Aloitin sijoittamisen vuoden 2007 alussa, kun sain asuntolainan maksettua pois.
Jälkikäteen liian varovasti piti olla jälkikäteen ajateltuna liian varovasti.
DI-nainen kirjoitti:
Osakkeissa 25 tonnia, rahastoissa 85 tonnia ja tileillä 40 tonnia. Tileillä on liikaa, mutta olen viime vuodet pelännyt pörssilaskun alkavan ja sijoittanut sen vuoksi näin jälkikäteen liian varovasti.
Paljos on patjan alla? Järkevä rahankäyttäjä on aina varautunut siihen että pankit menevät nurin ja varat katoavat sen sileän tien.
Itselläni osakesalkussa n. 90 000, rahastoissa n. 25 000, tilillä n. 50 000 ja jemma-nimisissä paikoissa n. 15 000.
Arvo-osuustilin saldo 58000, noin 9000€ miinuksella,
Aloitin osakkeiden oston viime vuoden tammikuussa.
Vierailija kirjoitti:
DI-nainen kirjoitti:
Paljos on patjan alla? Järkevä rahankäyttäjä on aina varautunut siihen että pankit menevät nurin ja varat katoavat sen sileän tien.
Itselläni osakesalkussa n. 90 000, rahastoissa n. 25 000, tilillä n. 50 000 ja jemma-nimisissä paikoissa n. 15 000.
Minusta on liioittelua piilottaa rahaa jemmaan siltä varalta, että pankit menevät nurin. Paljon suurempi riski on siihen, että joku löytää kätkön ja varastaa rahat.
Sijoituksissa on velattomana n. 90 000 e (osakkeita, rahastoja, korkoja).
Osakesalkussa ~30 000, rahastoissa ~35 000ja tileillä 43 000. Tileillä ihan liikaa, sillä hajauta ajallisesti vähän liiankin varovasti :) Rahastot karttuu palkkatulosta n. 2000 eurolla kuukaudessa, osakkeita ostan noilla tilillä olevilla varoilla.
Ihan tavallinen keski-ikäinen nainen olen, vuositulot n. 60 000.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoisia summia. Varmaan yksi tai kaksi nollaa pois perästä, niin ollaan lähempänä totuutta?
No haluutko nähdä printscreenin vai mikä mättää
75 994€ (Nordnet) + 10 379,56(s-pankki säästäjä). Miksi keksisin tällaista. Itse olen säästänyt ja sijoittanut. Tarkoitus on jäädä eläkkeelle 10v päästä. 15v aiemmin kuin mitä Antti Rinne haluaisi.
Eli olikin vähä enempi kuin ilmoittamani 85 000, joten älä ottele yhtään nollaa pois tai hakkeroin tilisi saldon ja kerron sen täällä...lienee kuitenkin alle 5 numeroinen, kun tuollainen kateus iski. Ei kaikki tällä palstalla ole köyhiä YH-äitejä.
t: #1
52000e kun viimeksi katsoin. Varmaan vähemmän nyt kun kurssit on laskeneet.
1200 nordnetissä, 40 miinuksella, ollut 3kk
osakesalkku 98 000e. Ja 30v sinkkunainen. Ei ole perintöjä, vaan omalla työllä ja säästämisellä hankittu.
240.000e. Synnyin 10,000 markan salkulla. Semmoista se on kun seinät on ahdetty täyteen kaappeja joissa hopeaa ja erinäistä tunnettua taidetta.
No kaikki oli paitsi kunnianhimoa joten en opiskellu enkä ole ollut oikein koskaan missään töissä mutta sentään opin sijoittamaan kun kotona opetettiin ruokapöydissä keskustellen pörssifirmoista ja analysoitiin fimoja.
Osakesalkku noin 250 t€, rahastoja noin 50 t€, vapaaehtoinen eläkevakuutus noin 80 t€.
Vuosien varrella kertynyt joku 200 tonttua, turha sinne on pikkuhiluja hillota, jos meinaa osinkoa saada.
Osakkeissa 44000 ja rahastoissa 13000.
52 000 - 54 000 eurossa on osakkeiden arvo viime aikoina sahannut.
Rahastoissa n. 8000 e ja kryptoissa 1500 e.
Osakkeita arvoltaan 18000 e.