Mitä tehdä tässä tilanteessa, en pysty salailemaan tunteitani enää
Olen ihastunut varattuun perheelliseen mieheen, en ole kertonut hänelle asiasta enkä edes tunne häntä mutta tiedän hyvin somen kautta, seuraan hänen vaimoaan. Hän ei tiedä minua millään tavalla en usko että on edes nähnyt minua ohimennen ikinä, mutta olen tavattoman ihastunut ja haluaisin lähestyä häntä kertomalla tunteistani mutten tiedä miten ja millä tavalla lähestyä? Haluaisin yrittää kokeilla jos meidän välille voisi tulla jotain, epäilen että voisi mutta voisihan sitä yrittää. Asiallista kommentointia ja neuvoja, ei kettuilua kiitos :-)
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä taas pyörii näitä mieelenterveysongelmaisia ihan valtoimenaan. Hakeudu hoitoon.
Ei ihastuminen tee kenestäkään mielenterveysongelmaista.
Suomi on vapaa maa.
Jos mies kiinnostaa niin siitä vaan ottamaan.
Maailmassa pitää vaan ottaa haluamansa. Ei se ole marjojen poimintaa erikoisempaa toimintaa.
Ei sellaiseen ihmiseen voi ihastua jota ei ole edes tavannut. Olet ihastunut oman mielikuvituksesi kehittelemään henkilöön, joka näyttää tuolta ihmiseltä. Lapsille tuota yleensä tapahtuu.
Varkaat! kirjoitti:
Et tiedä miehestä mitään ja tiedät kuitenkin iän.
Mies saattaa olla jo melkein neljäkymmentä. Unohda ukkomiehet.
Miksi haluat valmista hyvää?
Etsi itse mies ja kouluta hänestä orja.
On epäreilua varastaa valmis hyvä paketti toisilta.
Minulle ukkomies tarkoittaa sitä että hän on luultavasti hyvä sängyssä. Osaa hommat ja ei tarvitse kouluttaa.
On töissä ja vauras. Lapset ei haittaa lainkaan. Tulen toimeen aina lasten kanssa.
Valmis paketti tässä kiinnostaa. Vaimoista pääsee aina eroon. Yllättävän usein tulee selväksi että vaimot kohtelee miehiään huonosti kotona.
Eivät arvosta miehiään ja ottavat heidät itsestäänselvyytenä.
Aika helppoa olisi pitää se mies, mutta moni vaimo vaan mokaa hommansa. Ei tyytyväinen mies katsele muita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä taas pyörii näitä mieelenterveysongelmaisia ihan valtoimenaan. Hakeudu hoitoon.
Suomi on vapaa maa.
Maailmassa pitää vaan ottaa haluamansa. Ei se ole marjojen poimintaa erikoisempaa toimintaa.
Ei sellaiseen ihmiseen voi ihastua jota ei ole edes tavannut. Olet ihastunut oman mielikuvituksesi kehittelemään henkilöön, joka näyttää tuolta ihmiseltä. Lapsille tuota yleensä tapahtuu.
En minä ole ihastunut kehenkään. Kirjoitin vain että ihastumisia tapahtuu ja ei sille mitään voi.
Se on luonnollista tuntea vetoa tietynlaista ihmistä kohtaan. Eikä siinä ole mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Varkaat! kirjoitti:
Minulle ukkomies tarkoittaa sitä että hän on luultavasti hyvä sängyssä. Osaa hommat ja ei tarvitse kouluttaa.
On töissä ja vauras. Lapset ei haittaa lainkaan. Tulen toimeen aina lasten kanssa.
Valmis paketti tässä kiinnostaa. Vaimoista pääsee aina eroon. Yllättävän usein tulee selväksi että vaimot kohtelee miehiään huonosti kotona.
Aika helppoa olisi pitää se mies, mutta moni vaimo vaan mokaa hommansa. Ei tyytyväinen mies katsele muita naisia.
Eukko vie puolet omaisuudesta ja lapset menee aina edelle. Etkö ole lukenut yhtään vauvapalstan uusperheketjuja? Seksi olis tosi jännää mutta pirjopetterillä särkee hammasta niin se tulee nyt väliin nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Varkaat! kirjoitti:
Täällä toinen melkein kolmekymppinen, joka arvostaisi miestä ja ei koskaan savustaisi tätä kotoa ikävällä käytöksellä, vaan olisi aina miellyttävä puolisolleen.
Eihän se ole rakkautta jos mies ei saa olla kotona kuin kuningas. Koti on miehen linna ja mies on kuningas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varkaat! kirjoitti:
Täällä toinen melkein kolmekymppinen, joka arvostaisi miestä ja ei koskaan savustaisi tätä kotoa ikävällä käytöksellä, vaan olisi aina miellyttävä puolisolleen.
Eihän se ole rakkautta jos mies ei saa olla kotona kuin kuningas. Koti on miehen linna ja mies on kuningas.
Säkin oot Uli jo niin kauan esiintynyt täällä naisena että ehkä kannattaisi jo oikeassakin elämässä tulla kaapista.
Vierailija kirjoitti:
Mistä muuten tiedät että se on miehen vaimo?
Sehän saattaa olla jopa miehen sisko ja vaimo ei välttämättä edes kuulu miehen fb-ryhmään.
Vaimolla voi olla myös eri sukunimi yms...
Aika vähän tiedät miehestä ellet ole miehen vaimon tuttuja.
Suht tunnettu somepersoona se hänen vaimonsa tai avokkinsa, jakaa elämäänsä solkenaan internetissä niin tiedän tämän hyvin
AP menee sitten tapaamaan miestä:
AP:: Hei, sinä et tiedä minua (sic) mutta minä tiedän sinut kun niinku stalkkaan vaimoasi FB:stä.
Mies (vaivautuneena): Siis anteeksi mitä?
AP: Niinku kun selvästi sun kuvista päätellen siellä sun vaimon FB-tilillä näkee että mä ja sä sillai sovittais tosi hyvin yhteen ja mulla on tosi paljon tunteita sua kohtaan, niin...
Mies (hieman kauhuissaan): Onko tää joku vitsi tai joku piilokamerajuttu?
AP: Ei ole, siis ihan oikeasti mä niinku aattelen että meidän pitäisi alkaa seukata ja sit sa voisit jättää sun vaimon ja lapset. Me saadaan sit omia lapsia.
Mies (ottaa askeleita taaksepäin): Sä olet kuule varmaan erehtynyt henkilöstä... tota voinko soittaa sulle taksin tai paremminkin ambulanssin?
(Juoksee pakoon)
Vierailija kirjoitti:
AP menee sitten tapaamaan miestä:
AP:: Hei, sinä et tiedä minua (sic) mutta minä tiedän sinut kun niinku stalkkaan vaimoasi FB:stä.
Mies (vaivautuneena): Siis anteeksi mitä?
AP: Niinku kun selvästi sun kuvista päätellen siellä sun vaimon FB-tilillä näkee että mä ja sä sillai sovittais tosi hyvin yhteen ja mulla on tosi paljon tunteita sua kohtaan, niin...
Mies (hieman kauhuissaan): Onko tää joku vitsi tai joku piilokamerajuttu?
AP: Ei ole, siis ihan oikeasti mä niinku aattelen että meidän pitäisi alkaa seukata ja sit sa voisit jättää sun vaimon ja lapset. Me saadaan sit omia lapsia.
Mies (ottaa askeleita taaksepäin): Sä olet kuule varmaan erehtynyt henkilöstä... tota voinko soittaa sulle taksin tai paremminkin ambulanssin?
(Juoksee pakoon)
Hyvä leffan aloitus.
Ap voisi kaapata miehen ja koko perheen vangiksi perheen kotiin ja alkaa sisustamaan asuntoa uusioperhettä varten.
Siis mitä mä luin? Tuohan olisi aivan sekopäistä käytöstä, jos tuo olisi totta. Ap, olet pelottava. Ja vielä pelottavampaa on, jos et ole edes teini vaan aikuinen ihminen. Pakko olla provo.
Varkaat! kirjoitti:
Vähän OT, mutta miesten kouluttaminen on pelkkä myytti.
Suomi on vapaa maa.