Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuore avioero kolmannen osapuolen takia

Jättävä osapuoli
11.06.2019 |

Kaipaisin vinkkejä ja neuvoja sellaisilta ketkä ovat kokeneet kolmannen osapuolen aiheuttaman avioeron. Täällä tilanne akuutisti päällä ja riipii kaikkien sydäntä. Miten tilannetta voisi helpottaa ja kertokaa miten siitä selviytyy...en kaipaa nyt mitään moraalisaarnaa kun olen rikki itsekin vaikka tämän sainkin aikaan...

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat sukan ovenväliin ja häviät.

Vierailija
2/65 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli kyllä niin ympäripyöreä alotus etten osaa sanoa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tapelko kovaan ääneen ettette ole häiriöksi naapureille. Ja muuttoa ei tehdä hiljaisuuden aikaan eikä muuttoautolla tukita koko pihaa. Näillä neuvoilla pääsette jo pitkälle!

Vierailija
4/65 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen pitää nyt vaan kantaa seuraukset omista teoistaan. Niitä kun ei tekemättömäksi saa. Ei sitten tullut missään vaiheessa ennen mieleen, että näin tulee käymään?

Vierailija
5/65 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavarat uuden onnen kämppään ja siitä se elämä jatkuu.

Vierailija
6/65 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti !. Pitikö mennä pettämään ! Täysin oikein,että nyt onkin sitten vähän paha mieli kaikilla.Et ansaitse mitään hyvää elämääsi.Olet tuhonnut jättämäsi henkilön elämän ja toivottavasti sinulle sattuu elämässäsi jotain todella ikävää.Olet elukka !

Vierailija
7/65 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannan seuraukset niin hyvin kuin pystyn. Yritän tukea miestäni niin paljon kuin pystyn enkä ole vaatimassa mitään rahoja yms. Autan kaikissa asioissa niin paljon kuin pystyn. En ole muuttamassa uuden miehen luo, vaan etsin oman asunnon jossa tilaa myös lapsilleni. Olisin halunnut kuulla vastaavanlaisia tilanteita kuinka niistä on selvitty, en kaipaa moraalisaarnaa. Tiedän tasan tarkkaan kuinka vittumaisen tempun olen tehnyt.

T. Ap

Vierailija
8/65 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tilanne, mutta ei kuitenkaan ensimmäinen maailmanhistoriassa. Aika parantaa haavat tms. ja miehesikin löytää varmasti uuden rakkauden pian. 

Vierailija
9/65 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten teit noin.

Vierailija
10/65 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon myös että aika parantaa... mies ei vaan näe mitään toivoa tulevaisuudessa. Olen yrittänyt parhaani mukaan tukea ja lohduttaa.

T. Ap

Vierailija
11/65 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sä olet oikea henkilö miestäsi terapoimaan, tuskin kummallekaan hyvä. Koita ohjata hänet jollekin ulkopuoliselle puhumaan.

Vierailija
12/65 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootti !. Pitikö mennä pettämään ! Täysin oikein,että nyt onkin sitten vähän paha mieli kaikilla.Et ansaitse mitään hyvää elämääsi.Olet tuhonnut jättämäsi henkilön elämän ja toivottavasti sinulle sattuu elämässäsi jotain todella ikävää.Olet elukka !

Ei tässä nyt kaikki ole niin mielettömissä rakkaussuhteissa että se on automaattisesti elämä tuhottu jos toinen pettää ja jättää. Pahemmastakin selvitty! Taidat olla aika nuori romantikko vielä.

Vierailija
13/65 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle vastaus 10/11: uusi rakkaus tuli puskista yllättäen ja vei mukanaan. En suunnitellut sitä ja tiedän että se olisi pitänyt katkaista jo aiemmin mutta se vaan tuntui mahdottomalta. Olen pysynyt päätöksessäni että lähden vaikka mies antaisi kaiken anteeksi. Yritän vain saada muilta saman kokeneilta vinkkejä miten tästä selvitään

Vierailija
14/65 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kannan seuraukset niin hyvin kuin pystyn. Yritän tukea miestäni niin paljon kuin pystyn enkä ole vaatimassa mitään rahoja yms. Autan kaikissa asioissa niin paljon kuin pystyn. En ole muuttamassa uuden miehen luo, vaan etsin oman asunnon jossa tilaa myös lapsilleni. Olisin halunnut kuulla vastaavanlaisia tilanteita kuinka niistä on selvitty, en kaipaa moraalisaarnaa. Tiedän tasan tarkkaan kuinka vittumaisen tempun olen tehnyt.

T. Ap

Et muuten tiedä. Sulla ei ole aavistustakaan jätetyn tuskasta.

Vierailija
15/65 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sukulaismimmi lähti toisen miehen matkaan ja ei se suhde kauaa kestänyt. Kun mimmin exä sai itsensä ja mielensä tasapainoon ja löysi uuden kuvan kumppanin niin helvetti oli irti. Nyxää huoriteltiin ja lapsilla pompoteltiin vaikka itse oli toisen miehen matkaan lähtenyt. Katso sinä AP ettet sorru tuohon ettei ne muksut istu siellä terapiassa mielet sekaisin. Kanna vastuusi selkä suorana ja seiso päätöstesi takana ilman järjetöntä vihaa.

Vierailija
16/65 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle vastaus 10/11: uusi rakkaus tuli puskista yllättäen ja vei mukanaan. En suunnitellut sitä ja tiedän että se olisi pitänyt katkaista jo aiemmin mutta se vaan tuntui mahdottomalta. Olen pysynyt päätöksessäni että lähden vaikka mies antaisi kaiken anteeksi. Yritän vain saada muilta saman kokeneilta vinkkejä miten tästä selvitään

Oletpa merkillinen. Aiot lähteä, vaikka miehesi antaisi kaiken anteeksi.

Pysy asemassasi ja menkää yhdessä pariterapiaan, jonka sinä kustannat.

Vierailija
17/65 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on menossa puhumaan psykologille. En voi jättää häntä nyt yksin ja haluaa minulle puhua. Vaikka toimin paskamaisesti niin yritän nyt kantaa edes vastuun teoistani vaikkei se tekoani hyvitäkään. T.ap

Vierailija
18/65 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit tylsistynyt. Sen takia uusi mies tuntui niin puoleensa vetävältä.

Vierailija
19/65 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Ai niin, taisit jo jättääkin.

Vierailija
20/65 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolmas osapuoli oli se lopullinen niitti eroon. Kaikki liitossa oli paskaa. Ei ollut enää mitään avioliittoa vuosiin. Kynnys eroon vain oli valtava lasten, talon ja oma äidin asenteen vuoksi. Kun se uusi rakkaus tuli niin en miettinyt enää hetkeäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi