Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuore avioero kolmannen osapuolen takia

Jättävä osapuoli
11.06.2019 |

Kaipaisin vinkkejä ja neuvoja sellaisilta ketkä ovat kokeneet kolmannen osapuolen aiheuttaman avioeron. Täällä tilanne akuutisti päällä ja riipii kaikkien sydäntä. Miten tilannetta voisi helpottaa ja kertokaa miten siitä selviytyy...en kaipaa nyt mitään moraalisaarnaa kun olen rikki itsekin vaikka tämän sainkin aikaan...

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon myös että aika parantaa... mies ei vaan näe mitään toivoa tulevaisuudessa. Olen yrittänyt parhaani mukaan tukea ja lohduttaa.

T. Ap

Sinä olet se joka satutti joten sinulta tuleva ”tuki ja lohdutus” on pelkkää teeskentelyä ja keino sinulle saada oma olosi paremmaksi. Lähtökohtaisesti siis yrität oikeasti vain itsekkäästi lohduttaa itseäsi. Yhtä tyhjän kanssa tuollainen. Jätä mies rauhaan ja katoa hänen silmistään.

Vierailija
42/65 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aina jotenkin käsittämätöntä, että hyvän parisuhteen haluaa tuhota, kun jotain uutta astuu elämään mukaan. Jos panostaisi siihen vanhaan parisuhteeseen edes kymmenesosan sen verran kuin siihen uuteen, niin kas kummaa, ei ehkä olisi tarvetta erotakaan.

Ystäväni (mies) selitti, miten tylsää elämää vietti vaimon kanssa, miten koskaan ei menty mihinkään ja seksi oli aina samanlaista. Salarakkaan kanssa sitten käytiin ravintolaillallisilla ja viikonloppureissuissa ja rahaa paloi ihan kivasti. Oli pakko kysyä, että jos olisi käynyt niillä illallisilla ja viikonloppureissuilla sen vaimon kanssa, niin mikäköhän oisi tilanne nyt. Olisiko riitainen avioero, petetty ja romahtanut vaimo ja eroa oireilevat lapset vai ehkä kenties hyvä parisuhde eikä mitään kolmansia osapuolia lainkaan?

Minä yritin tätä oman puolison kanssa. Yritin ehdottaa ja saada meille jotain yhteistä. Kivaa aikaa. Mutta kun toista ei kiinnosta eikä jaksa panostaa. Ei ole mitään järkeä väkipakolla raahata ketään illallisille ja muihin juttuihin, jos toinen ei koskaan halua tehdä yhtään mitään.

T. Yks toinen

Komppaan sivusta edellistä. Ei auta yksin yrittää tekohengittää parisuhdetta, jos toinen ei ole valmis eikä halua laittaa tikkua ristiin. Mä oon ollu huolissani 10 vuotta ja koko ajan juopa vain paheni ja paheni. Enemmän riitaa, vähemmän yhteistä. Aina vaan. Ja kaikki tuo oli puolisolle pikemminkin syy eristäytyä lisää ja passivoitua. Yritin kaikin keinoin puhua, kannustaa, auttaa, sitouttaa, patistella, vietellä, hemmotella... Lopulta annoin periksi. Mulla se tarkoitti eroprosessin aloittamista henkisellä ja tunteen tasolla. Kun sitten asiat mätkähtivät konkreettisesti pöytään pienoisen sivusuhteen ja eroamishaluni muodossa, oli puoliso täysin pihalla - ”luulin että menee nykyään ihan hyvin kun ei enää riidellä niin paljoa”. Niin, ei riidelty, kun ei enää ollut tunteita pelissä eikä juuri mitään yhteistä arjen pyörittämisen lisäksi. Riitely jostain puurolajikkeesta olisi/oli yhdentekevää, helppo sopia ja myötäillä kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsiparat! Joutuvatko ne lähtemään sun kanssa?

Vierailija
44/65 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joudu lapset lähtemään... saavat ihan itse päättää mutta tilaa tulee olemaan molemmissa paikoissa. Miestä tuen siksi koska hän toivoi niin etten lähtisi heti. Miestä en tule koskaan haukkumaan kenellekään ja olemme sopineet ettei lapsille puhuta pahaa toisistamme. Kenenkään sukulaisen tai kaverin ei tarvitse puolia valita. Saavat toki tehdä sen jos haluavat.

T. Ap

Vierailija
45/65 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en ole muuttamassa uuden kanssa yhteen. Menee pitkä aika ennen kuin edes esittelen hänet lapsille. Ja yhteenmuutto ehkä joskus tulevaisuudessa. Ja siis miehen toiveesta olen jäänyt nykyiseen asuntoon toistaiseksi.

T. Ap

Vierailija
46/65 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootti !. Pitikö mennä pettämään ! Täysin oikein,että nyt onkin sitten vähän paha mieli kaikilla.Et ansaitse mitään hyvää elämääsi.Olet tuhonnut jättämäsi henkilön elämän ja toivottavasti sinulle sattuu elämässäsi jotain todella ikävää.Olet elukka !

Sellaset katkerot sieltä

Vierailija
47/65 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joustan puolisolleni kaikessa missä pystyn ja teen kaikkeni jotta hän pystyy jatkamaan asumista omakotitalossa. En vaadi mitään ja lapset saavat olla isän luona niin paljon kuin haluavat

T. Ap

Vierailija
48/65 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Onko uusi mies yhtä sitoutunut sinuun kuin sinä häneen? Entä jos uusi suhteesi ei kestäkään?

Vierailija
49/65 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap???????

Vierailija
50/65 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootti !. Pitikö mennä pettämään ! Täysin oikein,että nyt onkin sitten vähän paha mieli kaikilla.Et ansaitse mitään hyvää elämääsi.Olet tuhonnut jättämäsi henkilön elämän ja toivottavasti sinulle sattuu elämässäsi jotain todella ikävää.Olet elukka !

Ei tässä nyt kaikki ole niin mielettömissä rakkaussuhteissa että se on automaattisesti elämä tuhottu jos toinen pettää ja jättää. Pahemmastakin selvitty! Taidat olla aika nuori romantikko vielä.

Vähättely on pahinta, mitä tossa tilanteessa voi tehdä.

Vierailija
51/65 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja en ole muuttamassa uuden kanssa yhteen. Menee pitkä aika ennen kuin edes esittelen hänet lapsille. Ja yhteenmuutto ehkä joskus tulevaisuudessa. Ja siis miehen toiveesta olen jäänyt nykyiseen asuntoon toistaiseksi.

T. Ap

Jos mä olisin sun mies ni käskisin kyllä painua kamoines saman tien. 

Vierailija
52/65 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hei sehän oli vaan seksiä, eihän se nyt oo mitään pettämistä??!?

Vierailija
53/65 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miksi ap yrittää auttaa ja puuttuu enää mihinkään. Tuskin apuasi nyt kaivataa. Siirry syrjään, anna ex miehesi olla. Jatkakaa elämäänne. Se on parasta mitä voit tehdä, "auttaminen" vain satuttaa enemmän.

Vierailija
54/65 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, naiset pettää ja jättää. Alkuun ehdottaisin laastaria, sitten haaremia tuskan lievittämiseksi. Naaraat on kyltymättömiä.

Vierailija
55/65 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein viimeisintä jos petturi yrittää lohduttaa, ei jestas

Vierailija
56/65 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas osapuoli ei aiheuta eroa. Kyllä se on aina jompikumpi tai molemmat siitä parista. Enivei, kuulostaa vahvalta syyllisyystripiltä. 

Vierailija
57/65 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei joudu lapset lähtemään... saavat ihan itse päättää mutta tilaa tulee olemaan molemmissa paikoissa. Miestä tuen siksi koska hän toivoi niin etten lähtisi heti. Miestä en tule koskaan haukkumaan kenellekään ja olemme sopineet ettei lapsille puhuta pahaa toisistamme. Kenenkään sukulaisen tai kaverin ei tarvitse puolia valita. Saavat toki tehdä sen jos haluavat.

T. Ap

Olette sopineet ettei lapsille puhuta pahaa toisesta. Mutta sinä oot tässä se paha! Miehesi on syytön ja viaton. Omaa raukkamaisuuttasi vain koetat kätkeä lapsilta, tekemällä moisia sopimuksia petetyn kanssa. Miehelläsi ei ole mitään velvoitetta pitää tuosta kiinni, kunhan pääsee sinusta eroon ja alkaa pää selvitä noista järkytyksistä.

Et voi lohduttaa miestäsi, sillä sinä olet se pahan aiheuttaja. 

Vierailija
58/65 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Miten päin se nyt menikään? Löysit uuden kiinnostuneen ja ihmettelit, että exä ei enää tuntunut hyvältä, joten uusi vei voiton. Itsellä nainen oli vähän vieläkin tiukemmalla linjalla. Antoi minulle 2kk aikaa muuttua tai sitten muuttaisi uuden rakkaan luokse asumaan! Arvaat miten kävi.

Vierailija
59/65 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Highway to hell.. ops on the highway to hell.. nobodys gonna slow her down 🥁 

Vierailija
60/65 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummankin kannattaa miettiä, että mikä meni vikaan, kun parisuhde päättyi noin. Mihin olit tyytymätön, kerroitko  nuo asiat puolisolle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan