Ei mun rahat riitä mihinkään
Piti tilata lapselle kouluvaatteita ja itselle juhlavaatteita kun on häitä yms ja vähän arki vaatetta.Totesin että parempi jättää ostamatta. Ilmeisesti olen huono rahan kanssa kun 800€/kk palkka ei riitä kuin ruokaan, lääkkeisiin ja taksikyyteihin lääkäriin.
Kommentit (33)
Miksei teillä ole yhteistä tiliä, josta maksetaan asuminen ym. yhteiset juoksevat menot, ruoka ja lapseen liittyvät menot? Molemmat siirtäisivät palkastaan prosentuaalisesti yhtä suuren osuuden sinne.
Ehkä ongelma on siinä, että ap ja mies eivät jaa kuluja tasapuolisesti tuloihinsa nähden?
Vierailija kirjoitti:
Miksei teillä ole yhteistä tiliä, josta maksetaan asuminen ym. yhteiset juoksevat menot, ruoka ja lapseen liittyvät menot? Molemmat siirtäisivät palkastaan prosentuaalisesti yhtä suuren osuuden sinne.
Siksi kun mies ei halua. Meillä on eri rahat olleet aina.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ongelma on siinä, että ap ja mies eivät jaa kuluja tasapuolisesti tuloihinsa nähden?
En mä väittäisi näin koska mieheni maksaa asumisen kulut, autojen kulut, vakuutukset yms eli hänellä on kyllä todella paljon maksettavia kuluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä annat siis kusettaa itseäsi? Yhteiset menot ja lapsen menot pitäisi maksaa yhteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä väittäisi näin koska mieheni maksaa asumisen kulut, autojen kulut, vakuutukset yms eli hänellä on kyllä todella paljon maksettavia kuluja.
Mutta et tiedä, paljonko hän tienaa?
Tällä viikollahan sä myyt osuutesi firmasta miehelle. Sitten on vaatteisiin rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä annat siis kusettaa itseäsi? Yhteiset menot ja lapsen menot pitäisi maksaa yhteisesti.
Nähtävästi mies on se, jota tässä diilissä kusetetaan koska hän maksaa kaikki suurimmat kulut.
Naisen logiikalla se, että käy silloin tällöin Lidlissä hakemassa ruokapussin ja maksaa joskus jonkun pienen laskun sieltä ja toisen täältä, on yhtä arvokas tai arvokkaampi kontribuutio kuin se, että maksaa kaikki perheen kolmi- ja nelinumeroiset laskut.
No ei kannatas olla köyhä. Eikun tykki tanassa lähimpään markettiiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieshän maksaa paljon yhteisiä menoja mm asumisen kulut, autojen kulut, vakuutukset yms ja ostaa lapselle esim pyörät, sukset, luistimet, maksaa harrastemaksut ja välineet.
Mies maksaa käytännössä kaiken, ja täällä mammat yrittävät silti syyllistää miestä ja uhriuttaa naista 😂😂😂
Miksi ihmeessä kukaan järkevä mies enää lähtee saman katon alle suomalaisen naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mies maksaa käytännössä kaiken, ja täällä mammat yrittävät silti syyllistää miestä ja uhriuttaa naista 😂😂😂
Miksi ihmeessä kukaan järkevä mies enää lähtee saman katon alle suomalaisen naisen kanssa?
Meillä se on vähän eri juttu kun minä olen käytännössä sairauksieni takia työkyvytön. Tavallisilla terveillä ihmisillä se menee eri tavalla.
No kyllähän se tiukkaa tekee, koitapa itse pärjätä sillä!