Mikä ihme on romanttinen yllätys?
Olen seurustellut muutaman naisen kanssa ja kuullut , että pitävät romanttisista yllätyksistä... mitä tarkoittaa?
ihmettelevä sinkku
Kommentit (17)
Tarjoa ihana viini-illallinen ihan yllättäen. Hae lounaalle tavallisena tiistaina eväiden kanssa.
1. mieti ensin romanttisia asioita, kuten vaikka kukkien ostaminen, hartiahieronta, toisen lempiruuan laittaminen jne.
2. tee niitä yllättäen
Se että tuo kaupasta kumppanille jotain kivaa vaikka hän ei olisi pyytänyt. Tai sitten näitä kuumailmapallolentoja ja piknikkejä joista itse en välittäisi.
Kaikki mikä maksaa yli 1 000 euroa.
Odottamaton kiintymyksenosoitus. Sitä kai pääasiassa tarkoittaa. Jos todella tykkään naisesta, suosittelen tämän käyttämistä. Jos taas et ole naisesta varma... no, suosittelen uuden naisen etsimistä.
Vierailija kirjoitti:
Tarjoa ihana viini-illallinen ihan yllättäen. Hae lounaalle tavallisena tiistaina eväiden kanssa.
Että alkoholia on suomimamman saatava että olisi romantiikkaa.
Pieraiset niiden pään vieressä kun ne nukkuu.
Hyi mä inhoan yllätyksiä. Oikein puistattaa ajatus jostain romanttisesta yllätyksestä.
N29
Yllättävä suikkari taukopaikalla kun olette menossa hänen vanhempiensa mökille.
Vierailija kirjoitti:
Odottamaton kiintymyksenosoitus. Sitä kai pääasiassa tarkoittaa. Jos todella tykkään naisesta, suosittelen tämän käyttämistä. Jos taas et ole naisesta varma... no, suosittelen uuden naisen
etsimistä.
Mitä tuo tarkoittaa? Yhtä hämärää kuin eksien puheet.
ap
Minkälaisia asioita sinä pidät romanttisia? Miten haluaisit osoittaa tykkäämistäsi naiselle?
Minulle vaikka kukka/kukkakimppu yllätyksenä on romanttista. Voi olla kaupan tai pellon pientareelta ihan itse ajatuksella kerätty kimppu. Tai hyvä viinipullo perjantaina, shampanjapullo on vielä upeampi, mutta kuoharikin on jo kiva. Mieheni tekee saunavihdan minulle aina välillä ihan arkisaunaan ja se on aivan ihana. Tiedän, että sitä tehdessään hän on ajatellut juuri minua.
Saunan lämmittäminen kolealla ilmalla ilman toivetta on myös ihana. Kun mieheni oli laittanut kylpyhuoneeseen tunnelmavalaistukseksi pari kynttilää, niin se oli jo melkein liikaa. Saunaan hän oli laittanut myös puhtaat laudeliinat ja tuoreen veden.
Hieronta toimii aina, samoin hyvä ruoka ja nätisti katettu pöytä. Ei sen tarvitse olla mitään enempää ja kallista, vain sellaista minulle ja meille kahdelle tarkoitettu ajateltu yllättävä mukava juttu.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia asioita sinä pidät romanttisia? Miten haluaisit osoittaa tykkäämistäsi naiselle?
Minulle vaikka kukka/kukkakimppu yllätyksenä on romanttista. Voi olla kaupan tai pellon pientareelta ihan itse ajatuksella kerätty kimppu. Tai hyvä viinipullo perjantaina, shampanjapullo on vielä upeampi, mutta kuoharikin on jo kiva. Mieheni tekee saunavihdan minulle aina välillä ihan arkisaunaan ja se on aivan ihana. Tiedän, että sitä tehdessään hän on ajatellut juuri minua.
Saunan lämmittäminen kolealla ilmalla ilman toivetta on myös ihana. Kun mieheni oli laittanut kylpyhuoneeseen tunnelmavalaistukseksi pari kynttilää, niin se oli jo melkein liikaa. Saunaan hän oli laittanut myös puhtaat laudeliinat ja tuoreen veden.
Hieronta toimii aina, samoin hyvä ruoka ja nätisti katettu pöytä. Ei sen tarvitse olla mitään enempää ja kallista, vain sellaista minulle ja meille kahdelle tarkoitettu ajateltu yllättävä mukava juttu.
Mikä tuossa on romanttista?
eli kukkia, saunaan ja sitten syödään niin nainen yllättyy???
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ota kuitenkin selvää tykkääkö nainen yllätyksistä ennen kuin teet niitä! Kaikki ei tykkää niin kuin mä jo aiemmin kirjoitin.
N29
Luonnosta itse kerätty kimppu, itse kirjoitettu rakkauskirje/rakkausruno, normaalia kauniimmin katettu pöytä. Ilmaisia asioita, missä toista on ajateltu.
Jotain imelää siirappijuttua varmaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Romanttista taitaa tuossa olla se yllätyksellisyys ja toisen mielessä oleminen. Ei niinkään saunominen ja syöminen itsessään vaan se kaikki muu siinä ympärillä. Jos et tuostakaan ymmärrä romantiikan päälle, et varmaan tule ymmärtämäänkään. Et ole romantikko, et hitustakaan.
Mun työpäivän aikana poikaystävä oli tullut minun luokseni ja leiponut mulle kakun, tiskannut ja imuroinut. Oli hommannut leffan, jonka olin halunnut nähdä jo pitkään. Pöytä oli katettuna meille kahdelle, syötiin kynttilän valossa.
Eräänä talvipäivänä käytiin taidenäyttelyssä, en tiedä mistä mies edes oli ajatuksen siitä saanut. Kotona kaivoi meille viinilasit ja kaatoi viinit, kirjoittelimme runoja yhdessä ja tanssahtelimme.
Itse olen niin huono keksimään mitään tuollaisia, minun bravuurini on esim. tehdä puolisolle aamupala ja/tai eväät valmiiksi, jos hän lähtee töihin myöhemmin. Koristelen rasian yleensä post-it -lapulla ja jollain "Raksupoksulle XOXO" tekstillä. Toisinaan leivon puolisolle tuoretta leipää häntä ilahduttaakseni, en siksi että leipä olisi päässyt loppumaan. Tänä vuonna käänsin pihalle perunamaan ja se vastikään miehelle paljastui. Ihmetteli mitä meidän nurmelle on tapahtunut ja vastasin, että laitoin perunaa kun hän niin uusista perunoista tykkää. Kasvaa siellä tilliä ja avomaankurkkuakin, jos vaikka saisin omat etikkakurkut tehtyä. Nekin ovat miehen lemppareita.
Ei tuossa perunapellossakaan olisi hitustakaan romantikkaa, jos siitä olisi puolison kanssa yhdessä etukäteen sovittu. Luulin pellon pysyvän salassa juhannukseen, jolloin olettaisin ensimmäisten perunoiden päätyvän kattilaan.
Minä en tykkäisi. N40