Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos minut pakotetaan asumaan...

Vierailija
10.06.2019 |

johonkin kerrostaloon tai vastaavaan kaupungissa niin t**an itseni, minä en sovi asumaan ihmisten kanssa jotka eivät liikuta minua pas kaa kaan. Sairasta laittaa asumaan vastentahtoisesti ihminen väenpaljouden keskelle. Lisäksi se ilma ja melusaaste, hulluksi sellaisessa paikassa tulee kun joka paikasta tulee melua, seinän takaa tai ulkoa ja talvella ne valot. Vähintäänkin alan sekoamaan ja riehumaan jos tällaiseen ympäristöön minut pakotetaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kansalaisella on oikeus valita asuinpaikkansa. Miksi kukaan sinua kerrostaloon pakottaisi, pysy siellä missä olet.

Vierailija
2/5 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan pakottaisi sinua yhtään mihinkään? Muuta johonkin omakotitaloon maalle, niin saat olla rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saat ihan vapaasti asua vaikka kodassa jossain korvessa. Missä siis on ongelma?

Vierailija
4/5 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kyrvästähän se kerrostaloasuminen onkin, mutta onneksi on nämä palstat joihin voi purkaa turhautumistaan.

Vierailija
5/5 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan pakottaisi sinua yhtään mihinkään? Muuta johonkin omakotitaloon maalle, niin saat olla rauhassa.

Minulla on omakotitalo mutta minulla on mt-ongelmia ja työkyky surkea ja rahatilanne surkea. En välitä niistä vaatimuksista että pitäisi sitten muuttaa pois, minä asun siinä missä haluan olkoon kuin psyk*ottinen ajatus tahansa, minä en siedä ihmispaljoutta tai hälinää lähelläni kuin hetken, muutoin tarvin oman rauhan kaukana näistä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme